فال روزانه ۱۳ اسفند / فال امروز شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ کاملا واقعی میگه!

0

فال روزانه ۱۳ اسفند / فال امروز شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ کاملا واقعی میگه!

در اینجا فال روزانه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ را برای متولدین همه ماه ها اورده ایم در ادامه می توانید فال روز شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ بخوانید. فال امروز به شما می گوید: در انتظار خبری هستید که به زودی به شما خواهد رسید.… ادامه فالتان را بخوانید

فال روزانه 13 اسفند

حال و احوال امروز ۱۳ اسفند ۱۴۰۱

فال غیبگویی نیست فال پیشگویی مسائلی است که به احتمال قوی برای شما اتفاق می افتد و گذری به اینده و آگاهی پیدا کردن از آنچه قرار است رخ بدهد و یا رخ ندهد اما آیا می توان از آینده خبری آورد؟ آیا آینده را میتوان دید و توصیف کرد و پیش بینی کرد؟

فال روزانه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین فروردین

💜 در انتظار خبری هستید که به زودی به شما خواهد رسید. به شکرانه‌ی این خبر نذرتان را ادا کنید و اگر عهد و پیمانی بسته‌اید به آن عمل کنید. هر کار سختی در دنیا با اراده‌ی قوی‌ برایتان آسان می‌گردد.

فال روزانه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین اردیبهشت

کسی که شما او را دوست داشته‌اید ولی از او ناامید بودید دوباره به زندگیتان باز می گردد و به قدری تلاش می‌کند که دوباره برای شما نمونه و یگانه می‌شود. راهی برای تو گذاشته بودند که به سلامتی از آن گذر کردید. در ایام جوانی و خوشی غافل نباش که خوشی زودگذر است و بادهای نفاق به سویت می وزند، پس آماده باش تا در آن زمان راه و چاره را پیدا کنی. در ضمن به فکر باش تا یاری پیدا کنی که همیشه تکیه گاه تو باشد.

فال روزانه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین خرداد

یاد یار لحظه ای از تو جدا نمی‌شود به خاطر جفایی که دیده‌ای مدام غصه میخوری پیمان را با تو شکسته‌اند و بار غم روی دلت سنگینی می.کند. برای اینکه تحمل این غم برایت آسان‌تر شود و از سرگردانی نجات یابی ، سعی کن زیاد به گذشته فکر نکنی. و تمام حواست بر ساختن آینده متمرکز کن.

فال روزانه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین تیر

رازها و درد دلهایت را حفظ کن و سرپوشی روی آن بگذار. خداوند تو را از بندی که در آن گرفتار هستی نجات می دهد، به شرط آنکه برای رسیدن به ایمان و صفای دلت تلاش کنی. خودت صلاح کار را بهتر می‌دانی پس شک و دودلی را کنار بگذار.

فال روزانه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین مرداد

💜 روزگار سختی را در هجران گذرانده ای، ولی اکنون دیگر به گذشته ها فکر نکن، چرا که او از کرده خود پشیمان گشته و عاقلانه آن است که تو عذر او را بپذیری و از خطاهای او درگذری. تنها در این صورت است که سعادت به تو روی خواهد آورد.

فال روزانه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین شهریور

از متفاوت بودن نترسید. سعی کنید کارهای همیشگیتان را به طریق جدیدی انجام دهید. مثلا دفعه بعد که به آرایشگاه می روید مدل جدیدی را برای اصلاح موهای خود انتخاب کنید و یا لباس هایی با رنگ های متفاوت بخرید.

فال روزانه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین مهر

اگر سبک زندگیتان با دیگران خیلی متفاوت است، به خاطر آن خجالت زده نباشید. به یاد داشته باشید که شما دلیل خاصی برای انتخاب اینکه چگونه زندگی می کنید دارید. حتی اگر بخواهید روند زندگیتان را تغییر دهید، نباید به خاطر آنچه امروز هستید احساس خجالت و شرمندگی کنید. هر کسی می تواند انتخاب کند که چگونه باید زندگی کند و دیگران باید به این انتخاب احترام بگذارند.

 آبان

یک تصمیم گیری قاطعانه می تواند در شما انگیزه لازم را برای انجام کارهایتان ایجاد کند. کارهای ناتمامی که باید انجام شوند را کامل کنید و برای انجام کارهای بعدی خود برنامه ریزی کنید. بهتر است فعلا زیاد بر روی انجام دادن کارهایی که بزرگ و مشکل به نظر می رسند اصرار نورزید. شما به احتمال زیاد از پس انجام دادن هر کاری که امروز به عهده دارید بر خواهید آمد و وقتی کارهایتان را به اتمام برسانید احساس خوبی پیدا خواهید کرد. شما قابلیت این را دارید که از هر موقعیتی حداکثر استفاده را ببرید. این را بدانید که فرصت های از دست رفته دیگر بر نخواهند گشت، پس سعی کنید از موقعیت هایی که برایتان ایجاد می شوند استفاده کنید.

فال روزانه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین آذر

شما باید تمام سعی خود را به کار بگیرید تا تسلیم احساس افسردگی که امروز به سراغتان آمده است نشوید. درست است که همه ی ما بعضی روزها زیاد حال و حوصله نداریم، اما اگر سر خودتان را گرم نگه دارید زمان به سرعت سپری خواهد شد و شما هم مجبور به تحمل یک روز وحشتناک نخواهید بود. هر کار ناتمامی که دارید را همین امروز به انجام برسانید تا هم بیکار نمانید و در عالم فکر و خیال فرو نروید و هم کارهایتان را پیش برده باشید. بعد از ظهر هم با دوستان و یا اعضای خانواده تان به گردش و تفریح بروید. مطمئنا با این کار در پایان روز نه تنها احساس افسردگی نخواهید کرد، بلکه خوشحال هم خواهید بود!

دی

امروز برای کمی تفریح برنامه ریزی کنید. کمی خوش گذرانی پس از اتمام کارهایتان، شما را قادر می سازد که از پس سخت ترین و طاقت فرساترین کارها هم به آسانی بر بیایید. حتی خودتان هم از اینکه چقدر راحت می توانید همه چیز را کنترل کنید شگفت زده خواهید شد. تحت این شرایط نگرش شما تغییر خواهد کرد و با انرژی چندین برابر مشغول انجام کارهایتان خواهید شد. پس از اتمام کارهایتان به خودتان کمی استراحت بدهید و برای گردش و تفریح برنامه ریزی کنید. اگر فردی سخت کوش هستید، پس از اتمام کار به خودتان جایزه بدهید. سعی کنید یک تعادل بین کار کردن و تفریح ایجاد کنید. مطمئن باشید با این روش کارهایتان به آسانی و با سرعت دو چندان پیش خواهند رفت.

بهمن

دیگران را فقط به خاطر اینکه یک زندگی متفاوت با آنچه شما یک زندگی عادی می پندارید دارند، قضاوت نکنید. شاید شما رفتاری مطابق با عرف جامعه داشته باشید، اما توجه داشته باشید که همه لزوما نباید مانند شما رفتار کنند. سبک زندگی،شغل و ارتباطات اجتماعی شما با دیگران ممکن است متفاوت باشد. شاید درک این موضوع برای شما دشوار باشد، اما سعی کنید نسبت به دیگران سخت گیر نباشید و مدام از طرز زندگی آنها انتقاد نکنید. بهتر است به جای تلف کردن وقت و انرژیتان برای دخالت در زندگی دیگران، بر روی زندگی خود تمرکز کنید و سعی کنید برای داشتن یک زندگی بهتر تلاش کنید. بدانید که با قضاوت بی مورد در مورد دیگران فقط آنها را از خود می رنجانید.

فال روزانه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین

امروز تعداد افرادی که برای مشورت کردن و یا درد دل کردن به سراغتان خواهند آمد خیلی بیشتر از حد انتظارتان خواهد بود. شما یکی از بهترین گزینه های ممکن برای آنها هستید و می توانید حمایت و توجهی که نیاز دارند را در اختیارشان قرار دهید. فقط یادتان بشد آنقدر خودتان را درگیر دیگران و مسائل و مشکلاتشان نکنید که خودتان و کار و زندگیتان را فراموش کنید. در یک رابطه ی دوستی واقعی مشکلات باید به اشتراک گذاشته شوند، اما قرار نیست دیگران همه ی بار مشکلاتشان را سر شما خالی کنند و شما مسائل و مشکلاتتان را برای خودتان نگه دارید. اگر بخواهید به همین صورت پیش بروید به زودی دیگر نخواهید توانست به هیچ کس کمک کنید.

نظرات