تعمیر لباسشویی اسنوا در اصفهان

0

تعمیر لباسشویی اسنوا در اصفهان ماشین لباسشویی اسنوا را در کم ترین زمان ممکن تعمیر می کند. تعویض قطعات ماشین لباسشویی اسنوا با قطعات درجه یک توسط  تعمیر لباسشویی اسنوا در اصفهان صورت می گیرد. نمایندگی اسنوا در اصفهان دارای مجوز رسمی می باشد.

در اینجا نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در اصفهان به مشکلات رایج ماشین لباسشویی اسنوا می‌پردازد:

 تعمیر لباسشویی اسنوا

چرا دستگاه ماشین لباسشویی اسنوای شما آب را خارج نمی کند؟

ممکن است مسیری که آب از آن خارج می شود یا پمپ تخلیه مسدود شده باشد آن را بررسی کنید و اگر به تعمیر نیاز داشت با نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در اصفهان تماس حاصل فرمایید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در اصفهان در اسرع وقت آن را تعمیر می کند.

چرا در لباسشویی ماشین لباسشویی اسنوا به راحتی باز و بسته نمی شود؟

ممکن است دستگیره و یا زبانه ماشین لباسشویی اسنوا خراب باشد. برای عوض کردن دستگیره در ماشین لباسشویی اسنوا با نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در ارتباط باشید.

چرا ماشین لباسشویی اسنوا سر و صدای زیادی می کند؟

پمپ را بررسی کنید که خراب نباشد. بعد از آن موتور یا دیگ آبکش لباسشویی اسنوا را بررسی کنید. اگر نتوانستید مشکل را حل کنید کافی است تا با نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در اصفهان تماس بگیرید.

چرا ماشین لباسشویی اسنوا آبگیری نمیکند؟

شیر آبی که به ماشین لباسشویی اسنوا متصل است را چک کنید. امکان دارد شیر برقی یا والید ماشین لباسشویی اسنوا خراب باشد. اگر نمی توانید آن را تعمیر کنید تا فقط کافی است تا با نمایندگی تعمیر لباسشـویی اسنوا در اصفهان تماس حاصل فرمایید.

چرا ماشین لباسشویی اسنوا روشن نمی شود؟

سیم و دوشاخه ماشین لباسشویی اسنوا را چک کنید که سالم باشد. اگر سالم بود با نمایندگی تعمیر لباسشـویی اسنوا در اصفهان تماس بگیرید تا تعمیرکار برد یا نمایشگر آن را بررسی کند.

چرا ماشین لباسشویی اسنوا در موقع شستشو تکان می خورد؟

ممکن است کمک فنر های ماشین لباسشویی اسنوا پوسیده شده باشد. همچنین ممکن است ماشین لباسشویی اسنوا با سطح زمین هم سطح نباشد. برای حل این مشکل از پایه های مخصوص آن استفاده کنید. همچنین می توانید با نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در اصفهان تماس حاصل فرمایید.

تعمیر لباسشویی اسنوا

چرا بعد از پایان شستشو در ماشین لباسشویی اسنوا باز نمی شود؟ ممکن است آب درون ماشین لباسشویی اسنوا هنوز خالی نشده باشد. دستگیره در ماشین لباسشویی اسنوا و میکروسوئیچ را چک کنید که سالم باشد. شما باید در اولین قدم فیلتر آن را تمیز کنید. اگر مشکل ادامه داشت با نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در اصفهان تماس بگیرید.

چرا تایمر ماشین لباسشـویی اسنوا از کار می افتد؟

ماشین لباسشویی اسنوای شما به سرویس برد یا استارت دوباره برنامه نیاز دارد. با نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در اصفهان تماس بگیرید.

چرا دیگ ماشین لباسشـویی اسنوا کار نمی کند؟

ممکن است قطعه سوئیچ یا تسمه ماشین لباسشویی اسنوا خراب باشد. موتور ماشین لباسشویی اسنوا و گیربکس و برد آن را چک کنید. روتور و استاتور آن را چک کنید. در نهایت یاتاقان ها، درایو موتور را بررسی کنید.

اگر نیاز به تعمیر یا تعویض داشت با نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در اصفهان تماس بگیرید.

ارور های ماشین لباسشویی اسنوا:

نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در اصفهان به بررسی ارور ها می پردازد:

E1 زمان درست برای آبگیری تنظیم نشده است. شیر برقی ممکن است بسته شده باشد. احتمال دارد برد آسیب دیده است. هنگامی که این ارور را دیدید فقط کافی است تا با   نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در اصفهان تماس حاصل فرمایید. در اسرع وقت نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در اصفهان قطعات ماشین لباسشویی اسنوا شما را با قطعات درجه   یک تعویض می کند.                                                             ‌‌ ‌.

E2 وقتی ماشین لباسشویی اسنوا آب را تخلیه نکند این ارور را مشاهده می کنید. در صورت مشاهده آن فقط کافی است تا با نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در اصفهان تماس بگیرید.

E3 وقتی آب بیش از اندازه وارد دیگ شود، وقتی از آن خارج شود به دلیل معیوب بودن شلنگ، و یا خرابی سوئیچ هیدروستات یا برد.

E4 این ارور وقتی رخ می دهد که دیگ ماشین لباسشویی شما تراز نیست. در صورت برطرف نکردن ارور فقط کافی است تا با نمایندگی تعمیر لباسشـویی اسنوا در اصفهان تماس بگیرید.

تعمیر لباسشویی اسنوا

E5  E6 این ارور هنگامی رخ می دهد که آب بیش از اندازه گرم شده باشد. گرم شدن بیش از اندازه آب ماشین لباسشویی ممکن است به دلیل خرابی هیتر و یا المنت باشد.

E7 این ارور نشان دهنده تنظیم نبودن هیدروستات و یا همان سنسور فشار آب است. در       صورتیکه این ارور را مشاهده کردید کافی است با نمایندگی اسنوا در اصفهان تماس بگیرید.

E8 وقتی این ایراد را دیدید یعنی در عملکرد هماهنگ برد الکترونیک اختلال ایجاد شده است. بقیه قطعات مهم مثل موتور  و پمپ تخلیه نیز ممکن است اشکال داشته باشد.

E9 وقتی این ارور را مشاهده کردید یعنی اینکه از ماشین لباسشویی آب به بیرون می ریزد. یعنی مجاری آب ماشین لباسشویی دچار اختلال شده است. وقتی که این ارور را مشاهده    کردید و فقط کافی است تا با نمایندگی تعمیر لباسشـویی اسنوا در اصفهان تماس بگیرید.

۵E SE nd وقتی این ارور را مشاهده کردید یعنی در بخش تخلیه مشکلی وجود دارد. برای برطرف کردن این مشکل کافی است تا با نمایندگی اسنوا در اصفهان تماس حاصل فرمایید.

۱E 4E E1 IE هر کدام از این کدهایی که ذکر گردید نشان دهنده مشکل در بخشی از سیستم آبگیری ماشین لباسشویی اسنوا میباشد. برای برطرف کردن آن با نمایندگی اسنوا در اصفهان تماس بگیرید.

PE 2E 9E1 9E2 وقتی این کدها را مشاهده میکنید یعنی بخش پاور ماشین لباسشویی  اسنوا اشکال دارد. برای برطرف کردن آن با نمایندگی اسنوا در اصفهان تماس حاصل فرمایید.

سخن پایانی:

نمایندگی تعمیر لباسشـویی اسنوا در اصفهان دارای مجوز رسمی است. نمایندگی اسنوا در اصفهان از قطعات درجه یک برای تعویض قطعات ماشین لباسشویی اسنوا استفاده می کند. برگ تعمیر ماشین لباسشویی اسنوای خود در سراسر اصفهان با ما تماس بگیرید.

نظرات