سریال رقص روی شیشه | موضوع و بازیگران سریال رقص روی شیشه

1

خلاصه داستان و بازیگران سریال رقص روی شیشه

مهدی گلستانه کارگردان و تهیه‌کننده سینما درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: در حال حاضر آخرین مراحل نگارش فیلمنامه سریال رقص روی شیشه پیش می رود که با یک نگاه اجتماعی خاص و براساس طرحی از ابوالفضل کاهانی و به قلم طلا معتضدی به نگارش درآمده است.

سریال رقص روی شیشه

سریال “رقص روی شیشه” به کارگردانی مهدی گلستانه در ۲۶ قسمت تولید شده است که تاکنون ۶۰ درصد از آن آماده پخش است و از امروز ۲۹ بهمن ماه توزیع آن انجام شد.

سریال رقص روی شیشه

این سریال حداقل در ۲۶ قسمت برای شبکه نمایش خانگی تولید می شود

سریال رقص روی شیشه

مهدی گلستانه کارگردان سریال

خلاصه داستان سریال رقص روی شیشه

« سریال رقص روی شیشه یک ملودرام اجتماعی در مذمت مهاجرت، در ستایش خانواده و به لحاظ تعداد کاراکتر با «عاشقانه» متفاوت است زیرا چهره های سینمایی بیشتری در این سریال حضور خواهند داشت.»

سریال “رقص روی شیشه” داستانی عاشقانه را در بستری اجتماعی روایت می‌کند که فیلمنامه آن را طلا معتضدی براساس طرحی از ابوالفضل کاهانی به نگارش در آورده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: رعنا و یغما زندگی خوب و عاشقانه‌ای دارند اما زندگیشان را سایه رازهایی که پنهان کرده‌اند تهدید می‌کند و همین پنهانکاری ماجراهای هولناکی را برایشان رقم می‌زند.

سریال رقص روی شیشه

بازیگران سریال رقص روی شیشه :

بهرام رادان، مهتاب کرامتی ، امیر آقایی، مهرداد صدیقیان، میترا حجار، هدی زین العابدین، حامد کمیلی، ستاره اسکندری ، بیتا فرهی، سحر قریشی، همایون ارشادی، ترلان پروانه، علیرضا زمانی نسب، عیسی یوسفی پور، سیاوش چراغی‌ پور، ابوالفضل میری، جواد یحیوی، احسان عباسی، بیژن افشار، عباس توفیقی، هانی صالحی، پانته‌آ کیقبادی، نگار جعفری، مجتبی واشیان، دلسا کریم زاده، احسان سعادتی، دانیال کریمی‌، مریم نصرتی، دنیا انبیر ، یاس (یاسر بختیاری)  و حسین شمس رضوی در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین برای این سریال با سعید کنگرانی هم صحبت هایی شده بود که قرار بود بعد از ۱۴ سال در یک سریال حضور یابد که متاسفانه وی به علت عارضه قلبی درگذشت.

سریال رقص روی شیشه

دیگر عوامل این سریال :

عوامل این مجموعه عبارتند از تهیه کننده: پیمان جعفری، کارگردان: مهدی گلستانه، مجری طرح: مانترا فیلم تابا، سرمایه گذاران: مهرداد امیررضوانی – مهدی گلستانه، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، مدیر صدابرداری: امیر نوبخت، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس: آنیتا جواهرچی، مدیر تولید: فروغ شاهسوند، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان، عادل معصومیان، طراح لوگو: محمد روح الامین، عکاس: حبیب مجیدی، مشاور رسانه ای و مدیر روابط عمومی: میثم محمدی

سریال رقص روی شیشه

 

  سریال رقص روی شیشه

 

سریال رقص روی شیشه

 

سریال رقص روی شیشه

1 دیدگاه در “سریال رقص روی شیشه | موضوع و بازیگران سریال رقص روی شیشه

  1. shaghayegh گفت:

    سلام چرا در فیلم فرزاد فرزین بازی نکرده 😭😭

نظرات