بیوگرافی لجین اسماعیل بازیگر سوری و همسرش + زندگی شخصی با عکس های جذاب

0

بیوگرافی لجین اسماعیل بازیگر سوری و همسرش + زندگی شخصی با عکس های جذاب و آثار

بیوگرافی لجین اسماعیل

لجین اسماعیل بازیگر سوری متولد ۱۰ آوریل ۱۹۸۷ در صوفیه بلغارستان است. او اصالتا اهل سوریه است و فعالیت بازیگری را از سال ۲۰۱۵ از تئاتر آغاز کرد و تاکنون در فیلم هایی چون: روضه های عشق در نقش محی الدین ابن عربی، جهان قسمت دوم، قرمز، پشیمان شدن و پاسخ قضایی و … به ایفای نقش پرداخته است. در ادامه به معرفی و بیوگرافی کامل لجین اسماعیل بازیگر سینما و تلویزیون و همسر و فرزندانش همراه با سوابق و عکس ها و اینستاگرامش و زندگی شخصی و هنری وی می پردازیم

لجین اسماعیل

زندگینامه لجین اسماعیل بازیگر عرب

لجین اسماعیل متولد ۱۰ آوریل ۱۹۸۷ در صوفیه بلغارستان بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون اهل سوریه می باشد. در سال ۲۰۱۴ از مؤسسه عالی هنرهای دراماتیک دمشق در رشته هنرهای نمایشی فارغ التحصیل شد. وی یکی از بازیگران عرب زبان و مسلمان است که در فیلم هایی چون: روضه های عشق در نقش محی الدین ابن عربی، جهان قسمت دوم، قرمز، پشیمان شدن و پاسخ قضایی و … به ایفای نقش پرداخته است.

او بیشتر به خاطر بازی در نقش ستوان جعفر در فیلم سوری «پاسخ قضایی» به کارگردانی نجدا اسماعیل انزور کارگردان سوری در سال ۲۰۱۶ شناخته شده است.

زندگینامه لجین اسماعیل بازیگر عرب

سوابق بازیگری

لجین اسماعیل از سال ۲۰۱۵ بطور حرفه ای وارد بازیگری شده است. او فعالیت هنری خود را از تئاتر آغاز کرده و در نمایش هایی شاه لیر شکسپیر و نمایش الفردوس بر اساس فیلمنامه پیشخدمت گنگ نوشته هارولد پینتر و کارگردانی ابراهیم جمعه و …به ایفای نقش پرداخته است.

وی در سال ۲۰۱۴ از مؤسسه عالی هنرهای دراماتیک در دمشق فارغ التحصیل شد و در سال سوم خود مدرک ممتازی را در این مؤسسه دریافت کرد و در چهار سال تحصیلی خود در کلاس خود عالی بود.

بیوگرافی لجین اسماعیل بازیگر سوری و همسرش + زندگی شخصی هنری

 

او در مصاحبه ای درباره فعالیت های بازیگری و هنری خود گفت: تاکنون در دو کار تلویزیونی زوال و احمر شرکت کرده‌ام. مسئولیتی که وقتی بازیگر جوان وارد عرصه حرفه‌ای می‌شود و به سمت نقش‌های جدید بازیگری می‌رود، بر عهده او می‌گذارد

لجین اسماعیل بازیگری حرفه ای را پس از فارغ التحصیلی از مؤسسه عالی هنرهای دراماتیک آغاز کرد و تلاس کرد تا بتواند در بین بازیگران مطرح چایی برای خود باز کند و تا امروز نیز موفق شده است. او حالا یکی از بازیگران مهم و معروف است که در فیلم ها و سریال های متعدد زیادی بازی کرده است.

عکس های لجین اسماعیل بازیگر سریال حبیب

بازی در فیلم «وعد شرف» به کارگردانی ریحان الخطیب، فیلم «آتش سوزی ها» ، بنفشه به کارگردانی محمد عبدالعزیز و سریال زوال به کارگردانی احمد ابراهیم احمد ، سریال احمر به کارگردانی جود سعید و سریال ندامت به کارگردانی اللیث حججو و … از جمله آثار هنری این بازیگر جوان سوریه ای می باشد.

زندگی خصوصی و همسر لجین اسماعیل

لوجین اسماعیل دارای قد ۱۹۳ سانتی متر بوده و در حال حاضر مجرد است و هنوز ازدواج نکرده.

بیوگرافی لجین اسماعیل بازیگر سریال حبیب

پیج اینستاگرام

صفحه اینستاگرام لجین اسماعیل را با نشانی
l(@lojain_ismail) دنبال کنید

فیلم ها و سریال های لجین اسماعیل

سریای های تلویزیونی

روضه های عشق در نقش محی الدین ابن عربی
جهان قسمت دوم
دامسکو
قرمز
پشیمان شدن. پشیمانی
مرگ

تنها
درباره شور و هوا (تپش قلب شش برابر)
مصاحبه با آقای آدم

فیلم سینمایی

پاسخ قضایی
مسافران جنگ
ماورد
آتش، وعده افتخار

قهوه داغ
تزیین
خون نخل
ستاره صبح

مرحله
شاه لیر «پروژه فارغ التحصیلی»
بهشت
آدم ربایی
مثل تئاتر فابریک

عکس های شخصی و جذاب لجین اسماعیل بازیگر

اینستاگرام لجین اسماعیل

بیوگرافی لجین اسماعیل بازیگر سوری و همسرش + زندگی شخصی هنری

عکس شخصی لجین اسماعیل بازیگر

منبع: اختصاصی مجله اینترنتی حرف تازه

نظرات