بیوگرافی مایا صباغ بلاگر و مدل لبنانی با عکس و جنجال ها + زندگی خصوصی و سوابق

1

عکس و بیوگرافی مایا صباغ بلاگر و مدل لبنانی مهمان کنگره زنان تاثیرگذار و جنجال ها + زندگی خصوصی و سوابق و ماجرای بی حجاب مایا صباغ مدل لبنانی در ایران و انتشار ویدئو بدون حجاب در یک رستوران در تهران در شبکه های اجتماعی به بحث داغ روز تبدیل شده و با واکنش های زیادی همراه شده و حالا در ویدئوی جدید می گوید من مهمان کنگره زنان تاثیرگذار نبودم را در ادامه مطالب موضوعی است که به آن می پردازیم

مایا صباغ بلاگر لبنانی

بیوگرافی مایا صباغ مدل لبنانی

مایا صباغ مدل لبنانی متولد دهه ۷۰ شمسی و ۲۵ سال سن دارد و در بیروت به دنیا امده است. نام مایا صباغ برای اولین بار در حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و پس از آن در کنگره زنان تاثیرگذار به عنوان فعال رسانه بر سر زبان ها افتاد، وگرنه چهره ای ناشناخته و گمنام در بین ایرانیان بود، او با اینکه مدتی است به عنوان بلاگر و اینفلوئنسر در اینستاگرام و تیک تاک فعالیت دارد، اما زیاد چهره مشهوری نیست و در بین کاربران شناخته شده نمی باشد.

مایا صباغ در کنگره زنان تاثیرگذار کیست

مایا صباغ : من مهمان کنگره زنان تاثیرگذار نبودم

خانم مایا صباغ دختر لبنانی که مدل و بازیگر است، در بهمن ماه ۱۴۰۱ خبری مبنی بر حضور مایا صباغ در ایران به عنوان مهمان کنگره زنان تاثیرگذار منتشر شد که حالا او با ویدئویی جدید آن را تکذیب کرده است. او حالا یکی از بلاگرهای و فعالان اینستاگرامی مشهور در ایران است.

مایا صباغ بلاگری اهل لبنان است که برای «کنگره بین‌المللی زنان تاثیرگذار» به ایران دعوت شده و گفته او حجاب در ایران اختیاری است و اجباری نیست . او با انتشار ویدئویی با ظاهر بدون حجاب در یک رستوران در تهران مورد انتقاد قرار گرفت و با واکنش های زیادی از سوی کاربران قرار گرفت.

مایا صباغ ساعاتی پیش در یک ویدئوی جدید گفته: مهمان کنفرانس زنان تاثیر گذار نبودم ! دروغ گویی سعودی ها درباره ایران برملا شد

ویدیوی من در خصوص ایران موجب خشم و عصبانیت مزدوارن سعودی شده و این ویدیو باعث برملا شدن دروغ‌های سه ماه گذشته کمپین سعودی‌ در خصوص ایران بود.

من مهمان کنفرانس زنان تاثیرگذار نبودم!، اما برایم باعث افتخار است اگر در سال‌های بعد به آن دعوت شوم.

شخصا به ایران آمدم تا به چشمان خودم وضعیت ایران را ببینم.

مایا صباغ کیست

سوابق

مایا صباغ بازیگر ، مدل و بلاگر اهل لبنان است. او علاوه بر فعالیت های اینستاگرامی، در زمینه مدلینگ و بازیگری نیز در کشورش مشغول است. او روابط خوبی با چهره های سیاسی و هنری کشورش لبنان دارد و تاکنون در چند فیلم و سریال به عنوان بازیگر حضور داشت است.

مایا صباغ بلاگر لبنانی کیست

این دختر عرب زبان لبنانی مدتی علیه اسرائیل پست هایی را به اشتراک می‌گذاشت و به حمایت از فلسطین می‌پرداخت که حتی توسط برخی از چهره های اسرائیلی تهدید شد و کمپین هایی را برای ریپورت او در اسرائیل راه اندازی کردند.

عکسی از مایا صباغ و سعد حریری نخست وزیر لبنان را در زیر مشاهده می کنید:

عکس مایا صباغ و سعد حریری

صفحه اینستاگرام مایا صباغ مدل لبنانی

@mayasabbagh

حواشی حمایت از تیم ملی فوتبال ایران تا کنگره زنان تاثیرگذار

نام مایا خانوم زمانی در شبکه های اجتماعی برای کاربران ایران مورد توجه قرار گرفت که در ویدیویی بعد از شکست تیم ملی ایران مقابل انگلیس در جام جهانی او از فوتبالیست های ایرانی و تیم ملی ایران حمایت کرد. او در این ویدئو گفته بود: به ما اعتراض می‌کنند که چرا طرفدار تیم ایران هستید؟! چرا طرفدار ایران نباشم؟ ایران از جمله کشورهای مظلومی است که با استعمار و استکبار جهانی مبارزه می‌کند. من هوادار تیم ایرانم و به آن افتخار می کنم. وقتی شبانه‌روز علیه فوتبال ایران تبلیغات می‌کنند واضح است مساله فقط فوتبال نیست، مسائل سیاسی را با فوتبال دخالت می‌دهند.

صفحه اینستاگرام مایا صباغ

به تازگی اولین «کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار در بهمن ۱۴۰۱» چند روز قبل با استقبال رسمی معاون امور زنان رئیس‌جمهور از همسران رؤسای دولت‌های کشورهای مختلف در سالن اجلاس سران آغاز به کار کرد.

اما این خانم عرب زبان مهمان کنگره نبوده و شخصا به ایران آمده تا به تفریح و گردش در ایران بپردازد.

1 دیدگاه در “بیوگرافی مایا صباغ بلاگر و مدل لبنانی با عکس و جنجال ها + زندگی خصوصی و سوابق

  1. مهسا گفت:

    اون که کنار حریریه که مایا صباغ نیست. یه مایای دیگه است

نظرات