بازیگر نقش پارسا در سریال مهمانان ویژه کیست بیوگرافی و عکس همسر و دخترش

0

بازیگر نقش پارسا در سریال مهمانان ویژه کیست بیوگرافی و عکس همسر و دخترش

محسن کیایی بازیگر نقش پارسا در سریال مهمانان ویژه می باشد که در حال حاضر به عنوان بازیگر و نویسنده فعالیت می کند. محسن کیایی متولد سال ۱۳۶۰ در تهران است و از سال ۱۳۸۸ فعالیت حرفه ای خود را در عرصه بازیگری آغاز نمود.در ادامه به معرفی و بیوگرافی بازیگر نقش پارسا در سریال مهمانان ویژه می پردازیم.

بازیگر نقش پارسا در سریال مهمانان ویژه کیست بیوگرافی و عکس همسر و دخترش

محسن کیایی بازیگر نقش پارسا در سریال مهمانان ویژه متولد سال ۱۳۶۰ در تهران بازیگر و نویسنده ایرانی است. وی محسن کیایی برادر مصطفی کیایی کارگردان سینما است. او سال ها پیش با یک گریمور به نام سهیلا امیرحسینی ازدواج کرده و یک دختر دارد

بیوگرافی محسن کیایی بازیگر نقش پارسا در سریال مهمانان ویژه کیست

سال های فعالیت

آقای کیایی از سال ۱۳۸۸ فعالیت هنری خود را در عرصه بازیگری آغاز کرد و سپس وارد نویسندگی شد. او علاوه بر بازیگری به عنوان نویسنده در چند فیلم و سریال حضور داشته است. وی سابقه نقش آفرینی در آثاری همچون بعد از ظهر سگی سگی، ضد گلوله، خط ویژه، عصر یخبندان، ساخت ایران ۲، خوب بد زشت، بارکد، سد معبر، یک روز بخصوص، نقطه کور، ایستگاه اتمسفر، آستیگمات، در وجه حامل، لونه زنبور، چهارراه استانبول، جشن دلتنگی، ماجرای نیمروز ۲ : رد خون، مطرب، هم گناه، تا ابد، بی صدا حلزون، روز بلوا، نگهبان شب و دینامیت را در کارنامه هنری خود دارد.

 بازیگر نقش پارسا در سریال مهمانان ویژه کیست

وی در ابتدا به عنوان دستیار کارگردان همراه برادش فعالیت میکرد و برای اولین بار در سریال رویای گلی بازی کرد .شروع کار وی در سینما با فیلم شهر سگی سگی و در تلویزیون با سریال راه در رو سعید آقاخانی بود. او در سریال پرده نشین ساخته بهروز شعیبی نقش یک طلبه را به خوبی ایفا کرد.

پارسا سریال مهمانان ویژه کیست

محسن کیایی علاوه بر فعالیت در سینما و تلویزیون در سریال نمایش خانگی ساخت ایران ۲ ساخته برزو نیک نژاد حضور داشت. وی در این سریال نقش فرهاد را در کنار بازیگران مطرح سینما همچون سحر دولتشاهی و امین حیایی بازی کرد. محسن کیایی علاوه بر بازیگری نویسندگی سریال میهمانان ویژه به کارگردانی جواد رضویان و فیلم های سینمایی لونه زنبور، خوب،بد،زشت و میهمانان ویژه را برعهده داشته است و به تازگی در سریال بی گناه و ساخت ایران ۳ و سریال پرده نشین بازی کرده است.

محسن کیایی در سریال مهمانان ویژه

محسن کیایی در سریال مهمانان ویژه

اقای محسن کیایی در سریال مهمانان ویژه به کارگردانی جواد رضویان در کنار بازیگرانی چون علیرضا خمسه، امیرحسین صدیق، محسن کیائی، آشا محرابی، بیتا سحرخیز، پورانداخت مهیمن، ایمان صفا، افشین سنگ چاپ و داریوش عطارزاده و … به ایفای نقش پرداخته است.

عکس واقعی محسن کیایی بازیگر نقش پارسا در سریال مهمانان ویژه

 

نظرات