خلاصه داستان سریال مهمانان ویژه + اسامی و بیوگرافی بازیگران

0

سریال مهمانان ویژه : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران این سریال با اسامی و عکس ها و نقش های هنرپیشه های سریال مهنان ویژه اسامی عوامل با بازی علیرضا خمسه،رضا بابک،امیرحسین صدیق و… در ادامه مطلب میخوانید.

سریال مهمانان ویژه

این مجموعه به کارگردانی سید جواد رضویان، نویسندگی محسن کیایی و تهیه‌کنندگی سعید اردکانی و علی‌اکبر جناغی محصول سال ۱۳۹۰ در ژانر طنز،اجتماعی و خانوادگی است. این مجموعه برای اول از شبکه تهران در سال ۱۳۹۱ پخش شد.

خلاصه داستان

دربارهٔ مجید کشاورز، استاد جوان و موفق دانشگاه است که به تنهایی در طبقه بالای خانه آقای کیهانی (رئیس دانشگاهی که در آن تدریس می‌کند) زندگی می‌کند. پریسا دختر کیهانی دانشجوی مجید در دانشگاه است و علاقه‌ای بین آن‌ها به وجود آمده‌است. مجید از او خواستگاری می‌کند اما…

خلاصه داستان سریال مهمانان ویژه

اسامی بازیگران سریال مهمانان ویژه همراه نقش

علیرضا خمسه

زادهٔ ۹ بهمن ۱۳۳۱ بازیگر، فیلم‌نامه‌نویس، کارگردان و مجری ایرانی است. او بازیگری در سینما را در سال ۱۳۶۰ با فیلم مرگ یزدگرد آغاز کرد و در سال ۱۳۸۷ برای بازی در بیست توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر را کسب کند. او در پنج فصل از مجموعهٔ تلویزیونی پایتخت در نقش باباپنجعلی حضور یافته‌است. از جمله آثار دیگر ایشان می توان به آپارتمان شماره ۱۳،قاعده بازی،دختر شاه پریون،چراغ جادو،دارا و ندار،زمین گرم و… اشاره کرد.

بازیگران سریال مهمانان ویژه

علیرضا خمسه بازیگر نقش اول سریال مهمانان ویژه

بیتا سحر خیز

متولد ۲۱ آذر ۱۳۶۱ در تهران بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است.ایشان از جمله هنرمندانی است که رفته رفته به شهرت رسیده. از دیگر آثار ایشان می توان به خبر خاصی نیست،هم خانه،نسکافه داغ داغ،ترانه مادری،نون و ریحون،ماه و پلنگ،کامیون و… اشاره کرد.

عوامل سریال مهمانان ویژه

دیگر عوامل

نویسنده: محسن کیایی، برنامه ریز: مهدی توکلی، منشی صحنه: بهناز تاجیک + یاسمین ریزان، مشاور تهیه: مهری رزاقیان، مدیر تدارکات: آرش صالحی، جانشین تولید: رسول سیدحاتمی، ناظر کیفی: جواد فولادی، طراح چهره پردازی: مسعود افشار، طراح صحنه و لباس: رضا درگزی، عکاس: مهدی دلخواسته + نوید سجادی حسینی، تیتراژ: اسماعیا قنبری عدیوی + بابک صاحب تهرانی، مدیر برنامه ریزی و دستیار کارگردان: رضا بختیاری نیک، مدیر تولید: مجید فاضلی، صداگذاری و میکس: مهرشاد ملکوتی، صدابردار: محمد علیزاده، موسیقی: رضا خسروی، تدوین: سیامک مهماندوست، تصویربردار: امید معقولی، تصویربردار: منصور عبدرضایی

نظرات