بهترین بازی های ایکس باکس ۳۶۰ در سال ۲۰۲۳

0

قصد داریم تا در این مقاله به معرفی بهترین بازی های ۲۰۲۳ بپردازیم. آنچه مسلم است ، سال ۲۰۲۳ اولین سالی است که پس از پایان یابی دوران کرونا و بعد از سه سال ، صنعت گیمینگ یا همان بازی های رایانه ای به روال عادی خود بر خواهند گشت. در دوران کرونا شاهد افول این صنعت و تاخیر در بازی های جدید و رقابتشان با یکدیگر در بازار بازی های دیجیتال ، بودیم. میخواهیم در این مقاله ، مورد انتظار ترین بازی های ۲۰۲۲ را عنوان کنیم و با توجه به مدت زمان بسیار زیادی که تا سال ۲۰۲۳ باقی مانده است ، احتمال اضافه شدن به این بازی ها دور از ذهن نخواهد بود.

 بازی های ایکس باکس ۳۶۰

معرفی بازی استارفیلد

خبر خوش این است که استودیو بسیار با سابقه و خوب Bethesda Game Studios در حال ساخت استارفیلد است که یک بازی اکشن به حساب می آید. این که این استودیو پس از ۲۵ سال سراغ یک آی پی جدید رفته است ، هیجان بسیاری را در طرفدارانش برانگیخته است. بتسدا عنوان کرده است که در این بازی ، سطح جدیدی از نقش آفرینی و جهان باز بودن مطرح می شود که در گذشته شبیه آن ساخته نشده است. بازی استارفیلد ایکس باکس فضایی از محیط آینده را به تصویر می کشد و در فاصله ی پنجاه سال نوری ، یعنی در سال ۲۳۱۰‌ روایتی از نبرد بین دو کلونی را به تصویر می کشد. اینطور که مشخص است برای این بازی تعداد بسیار زیاد و قابل توجهی سیاره ی مختلف وجود دارد که هر کدام از آنها از کل بازی اسکایریم بزرگتر می باشند .در واقع برای بازیکنی آزادی مطلق تعریف شده است که در این دنیا گشت و گذار دارد و بتواند با شخصیت ها و کاراکتر های متعدد و بی شمار بازی ، تعامل مناسب داشته باشد.

فرق بازی ایکس باکس با بازی پلی استیشن در چیست ؟!

برای پاسخ به این پرسش ، ابتدا باید کمی به عقب برگردیم. با توجه به تأثیر تکنولوژی و شرایط زندگی دیجیتال در عصر حاضر نحوه ی گذراندن اوقات فراغت با دهه های گذشته بسیار متفاوت شده است و اقبال مردم به سمت بازی های دیجیتال غیر قابل انکار است. در این شرایط موضوع مهمی که خودنمایی میکند کنسول بازی است. کنسول بازی تا آنجا مهم است که افراد همه روزه به دنبال آپدیت ها و تولیدات جدید هستند و با پیگیری جدیدترین اخبار پیرامون آن در تلاشند به آشنایی کامل بازی ها و ابزار های آن ها و اطلاعات مربوط به کنسول ها برسند . این روزها  در صنعت عظیم بازی های دیجیتال ، شرکت های سازنده دائمأ به فکر پیشی گرفتن از یکدیگر با ارائه ی محصولات جدید تر و جذاب تر هستند. کنسول اغلب این بازی ها از سگا و ایکس باکس گرفته تا پلی استیشن دو ، تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند و این روند رقابتی و رشد و تغییر و تحول در کنسول های بازی تا جایی پیش رفت که پلی استیشن چهار و بازی ایکس در این حوزه تولید و معرفی شدند. اخیراً جدید ترین کنسول به نام ایکس باکس وان اس نیز تولید شده که برای گیمرهای حرفه ای طراحی شده است.

به صورت کلی بازی های اختصاصی ایکس باکس وان از پلی استیشن چهار بیشتر است .

بازی های ایکس باکس ۳۶۰

تفاوت های کنسول بازی ایکس باکس وان با پلی استیشن چهار

ابتدا به بررسی کنسول بازی ایکس باکس وان می پردازیم :

۱)پشتیبانی از ویندوز ده .

۲) توانایی اجرای بازی های Xbox 360.

۳) به حسگر کینگ مجهز شده و توانایی اجرای فرمان های صوتی و تصویری در بازی را دارد.

۴) بازی ها را دانلود می کند و توانایی دریافت آپدیت ها را دارد.

۵) به کاربران امکان استفاده از هارد اکسترنال به عنوان حافظه ی اصلی دستگاه را می دهد.

۶) حافظه ای با ظرفیت ۱۲‌گیگا بایت دارد .

قابلیت های کنسول بازی پلی استیشن ۴

۱) می توانید پانزده دقیقه از بازی را ضبط کنید.

۲) ابعاد دستگاه کوچکتر است و حمل و نقل آن آسانتر.

۳) شما میتوانید بازی های Multi Platform را با آن اجرا کنید.

۴) امکان ورود به تالار های صوتی و گفتگو کردن بازیکنان با یکدیگر وجود دارد.

۵) دستگاه حافظه ای با ظرفیت ۸ گیگابایت دارد.

۶) میتوانید برای افزایش حافظه ی کنسول ، هارد داخلی اش را تغییر دهید یا آن را به USB وصل کنید.

بررسی تفاوت دسته های دو بازی

بررسی دسته های کنسول ایکس باکس وان:

۱) گیمرها معتقدند دکمه های آنالوگ دسته ها در جای مناسب تری تعبیه شده است.

۲) امکان اتصال دسته ها به کامپیوتر

۳) ویبره داشتن کلید های Trigger

بررسی دسته های کنسول پلی استیشن چهار:

۱) در طراحی دسته های جدید ، به جای دکمه های آنالوگ ، دکمه های دیجیتال در نظر گرفته شده است.

۲) دسته ها مجهز به اسپیکر و صفحه ی لمسی هستند .

۳) دسته ها چراغی برای مشخص کردن رنگ گیمر در بازی دارند .

۴) آنها باتری لیتیومی قابل شارژ دارند .

بازی های ایکس باکس ۳۶۰

بازی های ایکس باکس وان ۲۰۲۲

در این زمینه اسم بازی های زیادی به عنوان بهترین بازی های  Xbox می توانند قرار  می گیرند. بهتر است بدانید ، این بازی ها آیتم های بسیاری دارند و امتیازات بالایی را به خود اختصاص داده اند . ما قصد داریم به معرفی چند تا از این بازی ها بپردازیم.

۱) بازی Tiny Tina’s Wonderland . شما در این بازی با استفاده از سلاح های بسیار پیشرفته ی طراحی شده در آن وارد دنیای شگفت آفرین و ماجراجویی های حماسی میشوید . این بازی قهرمانان بسیاری در سطح های مختلف دارد. جادوی شمشیر های خاص این بازی ، حس و حال متفاوت و خاصی را برای بازیکنان می سازد. نیروهای غریبه طلسم شومی را وارد سرزمین شما کرده‌اند و شما در تلاش هستید تا با استفاده از تمام شخصیت های داستان ، هیولاهای عجیب و غریب پدیدار شونده در سیاه چاله ها را از بین ببرید .

۲) بازی immortality. این بازی محصول مشترک استودیو های Sam Barlow و Half Mermaid می باشد. سبک بازی ترسناک است و موفق شده تا در پلتفرم های مختلف امتیاز بالا و قابل توجهی کسب کند .

۳) بازی IMMORTALITY. در ساخت این بازی از جلوه های ویژه ی سینمایی استفاده شده است. این بازی خط داستانی بسیار ایده آل و قوی دارد و این از ویژگی های ممتاز آن است. در واقع خط بازی داستان از رمان های قدیمی و فیلم های نیمه تمام نشأت می گیرد و برای گیمر جنبه های تاریکی در طول سیر بازی می سازد. این بازی از طراحی بسیار ساده ای بهره برده است و فکر نکنید که طراحی گرافیکی پیچیده ای دارد .

۴)بازی Cult of the Lamb. در بازی گیمرها در نقش بره ای تسخیر شده ظاهر می شوند و شخص غریبه ای که او را نمی‌شناسند ، آنها را نجات می دهد. فضای کلی داستان خوف برانگیز است و در طول بازی بعضی از گیمر ها دچار تنش می شوند . بازیکنان می توانند پیامبران دروغین را وارد بازی کرده و آن ها را به مناطق مرموزی که قصد کسب اطلاعات جدید از آنجا دارند ،  بفرستند . گیمر ها در طول بازی شرایط خاصی را  تجربه می کنند. گیمر ها می توانند از خدایان موجود در بازی دلجویی کنند و یا رهبران فرقه های دیگر را بکشند . مدت زمان بازی طولانی طراحی شده است و طراحی صحنه و صدا گذاری باکیفیت از ویژگی های ممتاز این بازی است .

بازی های فوق ذکر ، معرفی مختصری از بازی های طراحی شده برای سال ۲۰۲۲ بودند .

بازی های ایکس باکس ۳۶۰

بررسی بازی های مشترک ایکس باکس وان و پلی استیشن چهار

در این بخش بهترین بازی های مشترک کنسول های بازی را برای شما شرح می دهیم. پس با ما همراه باشید.

بازی Firza Horizon 5: این بازی تجربه ی بینظیری از رانندگی با سرعت بالا در کنار زیبایی های خاص و شگفت‌انگیز  صحنه به شما می دهد. برای لذت بردن هر چه بیشتر گیمر ها از این زیبایی های بصری ، سازندگان بازی تنوع بی نظیری از ماشین های متعدد را برای بازیکنان فراهم کرده اند که هر کدام شان حس و حال خاص و منحصر به فردی را در گیمر ها این تداعی می کند . از تفاوت در نحوه ی هدایت ماشین ها تا صدای آن ها ، نشان از توجه سازندگان به جزئیات دارد . فضای بازی از نسخه ی قبلی خود به مراتب بزرگتر است و شرکت سازنده با تلاش قابل ستایشی ، سعی کرده است تا ، زیبایی های جای جای مکزیک را به رخ مخاطبان بکشد.

بازی Crossfire X: محتوای بازی بر تیراندازی تمرکز دارد و یک بخش بازی چند نفره ی رایگان برای آن طراحی شده است که تا کنون بیشتر از ۶۵۰ میلیون گیمر در آن بازی کرده اند و اغلب آن از کشور های آسیایی بوده اند. این بازی در کشورهای چین و کره ی جنوبی دارای محبوبیت بسیاری است. بخش داستانی بازی به زیبایی تصویر شده است.

بازی Forza Motorspot:  باید به شما بگوییم که در حال حاضر اطلاعات موثق و دقیقی از این بازی در دسترس نیست اما بررسی عکس ها و ویدیوهای لو رفته از آن ، نشان می دهد فضای بازی شرایطی فوق طبیعی و واقع گرایانه دارد و جذابیت آن در این است که مخاطب به راحتی نمی تواند فضای بازی را از دنیای واقعی تمیز دهد.

چگونه بازی های ایکس باکس را بر روی گوشی های موبایل اجرا کنیم ؟!

خبر خوش آن است که کمپانی مایکروسافت در تلاش برای اجرای بازی های ایکس باکس روی گوشی های اندروید یا تبلت است و با گوگل همکاری های لازم را انجام می دهند. این قابلیت کمک می کند که امکان نصب ۱۵۰ بازی بر روی گوشی موبایل یا تبلت ، با پرداخت هزینه ی ماهیانه میسر شود. قطعا میدانید که این ویژگی به امکانات گوشی و سیستم عامل اندروید ۶ یا بالاتر مرتبط است. در عین حال انجام بازی های ایکس باکس روی موبایل نیازمند استفاده از اینترنت پرسرعت است و قطعاً این نکته ی بسیار حائز اهمیتی بر عملکرد این برنامه هاست . لازم به ذکر است که برای گیمرها چند میلی ثانیه تاخیر ، می تواند عواقب زیادی علی الخصوص در بازی های تیمی و چند نفره داشته باشد. این میزان حساسیت نشان می دهد که وجود وقفه یا ایجاد اختلال در سرعت انتقال استریم از سرور اصلی به گوشی گیمر ها ، می تواند در نتیجه ی کلی بازی اثر گذار باشد.

نظرات