جدیدترین مدل های حلقه و پشت حلقه زنانه ۱۴۰۲ + راهنمای خرید

0

حلقه و پشت حلقه : انگشتر زنانه یکی از نشانه های عشق و پیمان ازدواج بین عروس و داماد است. به همین جهت ما مجموعه مدل های انگشتر و پشت انگشتر را همراه راهنمای خرید برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

حلقه و پشت حلقه

جدیدترین مدل های حلقه و پشت حلقه زنانه ۱۴۰۲ + راهنمای خرید

حلقه پشت حلقه دقیقا در پشت انگتر اصلی پوشیده می شود و تاثیر زیادی بر زیبا نشان دادن دست دارد. این مدل عموما نگین دار هست به همین خاطر در زمان پوشیدن درخشندگی نگین های کار شده بر روی آن زیبایی انگشتر اصلی را هر چه تمام تر نشان می دهد.

حلقه زنانه

البته مدلی علاوه بر اینکه نگین دار است به صورت ساده و حلقه باریک نیز در بازار وجود دارد که این مدل در حقیقت مکمل انگشتر اصلی با همان طراحی خریداری می شود. این مدل می تواند به صورت سفید و طلایی یا رزگلد نیز باشد که هم ست بودن رنگ انگشتر در زیباتر دیده شدن هر دو تاثیر زیادی دارد.

نکات مهم حلقه و پشت حلقه

انواع پشت حلقه

ساده : این نوع عموما مدلی هست که بدون هیچ نگین یا سنگ قیمتی کار شده است نام دیگر این آن، رینگ طلا نیز هست. سبک ساده ای دارد اما یکی از ویژگی های کلیدی  این است که در کمال سادگی هیچ وقت از مد نمی افتد.

راهنمای خرید حلقه زنانه

نگین‌د‌ار : این مدل وزن سنگین تری دارند و به طور مسلم قیمت بالاتری هم خواهند داشت. نگین این مدل جواهرات قیمتی همچون الماس با تراش های مختلف است. مدل های این انگشتر مارکیز، برلیان و الماس است که ظاهر زیبا و شکیلی دارد و همه نگاه ها را به خود معطوف می کند. پشت انگشتر این مدل اغلب به صورت چند نگین کار شده است.

مدل های شیک پشت حلقه زنانه

قیمت خرید

هزینه خرید را مشخص کنید و حتی اگر به پول بیشتری نیاز دارید، چند ماه دیگر صبر کنید و به اندازه بودجه‌ای که ذخیره کرده‌اید،خرید کنید. به پولی که در زمان خرید در دست دارید توجه کنید.

راهنمای خرید حلقه زنانه

نکته آخر :برای کاهش بودجه‌تان، مدل هایی که سنگ دارند را کنار بگذارید : وجود سنگ و نگین روی انگشتر موجب گران‌تر شدن هزینه آن می‌شود. برای اینکه مدلی با برق زیبا انتخاب کنید، بهتر است از سبک‌هایی که روی طلا برش‌هایی شبیه به نگین ایجاد شده، استفاده کنید. این نوع انگشترها هم هزینه کمتری دارند و هم بسیار چشمگیر و زیبا هستند.

قیمت حلقه ازدواج

اندازه حلقه ازدواج

ویژگی حلقه و پشت حلقه

حلقه و پشت حلقه دخترانه

همراه ما باشید.

نظرات