راهنمای خرید آنلاین بلیط هواپیما

0

در دنیای امروز دیگر نیازی به خرید حضوری بلیط هواپیما و تحمل مشکلات مربوط به آن نیست. حالا دیگر می‌توان به راحتی از طریق اینترنت و به صورت آنلاین، اقدام به خرید بلیط مانند بلیط پرواز تهران به دبی یا هر مبدا و مقصد دیگری کرد. در این مطلب قصد داریم به خرید آنلاین بلیط هواپیما بپردازیم.

 خرید آنلاین بلیط هواپیما

رزرو بلیط هواپیما به صورت آنلاین در فلای تودی

با گسترش تکنولوژی و اینترنت، بسیاری از خدمات از حالت حضوری به صورت آنلاین درآمده‌اند. یکی از این خدمات، خرید بلیط هواپیما است. فلای تودی یکی از سامانه‌هایی است که در زمینه فروش بلیط هواپیما و رزرو هتل، خدمات ارائه می‌دهد. در این بخش می‌خواهیم به سراغ مزایا و روش خرید بلیط هواپیما از این وب‌سایت برویم.

دسترسی به انواع بلیط‌ها و پروازها

از مزایای مهم سامانه فلای تودی این است که می‌توانید برای پروازهای خارجی به اطلاعات بیش از ۹۰۰ ایرلاین دسترسی پیدا کنید. همچنین تمامی شرکت‌های هواپیمایی فعال داخلی نیز در فلای تودی حضور دارند که می‌توان بلیط‌های آن‌ها را به راحتی  مشاهده و رزرو کرد.

پنل اختصاصی فلای تودی

پس از ثبت نام در فلای تودی شما دارای یک پنل اختصاصی برای خرید آنلاین بلیط هواپیما خواهید شد که از طریق آن می‌توانید تاریخچه بلیط‌های رزرو شده خود را مشاهده کنید.

استفاده از فیلترها برای جستجوی ساده تر پروازها

یکی از مواردی که می‌تواند در هنگام جستجوی یک پرواز به یاری شما بیاید، استفاده از فیلترهای جستجو است. به عنوان مثال می‌توانید بر اساس ارزان‌ترین یا گران‌ترین قیمت، بلیط دلخواه خود را پیدا کنید. به این ترتیب، در زمان شما صرفه‌جویی می‌شود.

اطلاع از قیمت ها به طور لحظه ای

یکی از موارد مهم برای خرید بلیط آنلاین هواپیما آگاهی از قیمت بلیط‌ها به صورت لحظه‌ای است. پس از مراجعه به فلای تودی و جستجوی بلیط پرواز مورد نظر خود، سرویس اطلاع از آخرین قیمت‌ها روی صفحه ظاهر خواهد شد. شما در این قسمت با وارد کردن آدرس ایمیل خود می‌توانید از تغییر قیمت آنی بلیط مورد نظر، باخبر شوید. به این ترتیب می‌توانید به طور لحظه‌ای قیمت بلیط پروازهای مختلف مانند پرواز تهران به دبی و بلیط پرواز تهران استانبول را رصد کنید.

امکان استرداد بلیط هواپیما به صورت آنلاین

مزیت دیگر فلای تودی این است که می‌توانید از طریق آن، بلیط خریداری شده را کنسل کنید. برای این کار کافی است درخواست استرداد بلیط را ثبت کنید تا پس از کنسلی (با توجه به قوانین ایرلاین مربوطه)، وجه آن به حساب شما واریز شود.

استفاده از خدمات پشتیبانی فلای تودی

چنان چه در لحظه رزرو بلیط هواپیما با هرگونه مشکل اعم از اختلال در اینترنت، عدم صدور بلیط، مشکل در درگاه پرداخت بانکی مواجه شدید، می‌توانید از پشتیبانی ۲۴ ساعته فلای تودی کمک بگیرید. فرض کنید در اواسط مراحل خرید بلیط پرواز تهران استانبول اینترنت شما دچار اختلال شود. برای حل مشکل کافی است با تیم پشتیبانی فلای تودی ارتباط برقرار کنید.

مراحل رزرو بلیط هواپیما از فلای تودی

در این بخش به نحوه خرید بلیط از فلای تودی می‌پردازیم.

مرحله اول: جستجوی پرواز

  • یک حساب کاربری ایجاد کنید و وارد آن شوید.
  • پس از باز کردن حساب کاربری، در پنل جستجوی نوع پرواز، پرواز مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  • نوع مسیر پروازی (رفت و برگشت یا یک طرفه)، مبدا و مقصد سفر، تاریخ، تعداد مسافرین و همچنین کلاس پروازی (اکونومی، بیزینس کلاس و …) را انتخاب فرمایید.
  • گزینه‌ جستجوی پرواز را انتخاب کنید.

مرحله دوم، انتخاب پرواز

  • با انتخاب جستجوی پرواز، صفحه نتایج جستجو به شما نمایش داده خواهد شد.
  • در سمت راست صفحه، لیستی از فیلترها برای جستجو دیده می‌شود. با انتخاب هر یک از آن‌ها، به طور دقیق‌تر و سریع‌تر می‌توانید برای خرید آنلاین بلیط هواپیما اقدام کنید.

خرید آنلاین بلیط هواپیما

مرحله سوم، ثبت اطلاعات مسافر

  • پس از انتخاب خرید پرواز، به صفحه ثبت اطلاعات خریدار و مسافرین هدایت خواهید شد.
  • پس از ثبت اطلاعات مسافرین، جمع کل مبلغ همراه مشخصات افراد روی صفحه‌نمایش داده می‌شود.
  • با زدن تیک مربوط به پذیرش قوانین و مقررات و با انتخاب گزینه خرید بلیط، در صفحه پرداخت خرید خود را نهایی کنید.
  • اگر دارای کد تخفیف فلای تودی هستید، در این مرحله می‌توانید کد را وارد کنید.

مرحله چهارم، دریافت بلیط

  • برای دریافت بلیط خود، وارد داشبورد حساب کاربری‌تان شوید و گزینه سفارش‌ها را انتخاب کنید.
  • با  انتخاب بلیط مورد نظر، اطلاعات بلیط به نمایش درخواهد آمد. در این مرحله می‌توانید از بلیط خود پرینت بگیرید.

جمع بندی

یکی از بهترین روش‌ها برای خرید آنلاین بلیط هواپیما مانند پرواز تهران به دبی، پرواز تهران استانبول و … استفاده از وب سایت فلای تودی است. در فلای تودی می‌توانید به بیش از ۹۰۰ ایرلاین خارجی و بیش از ۱۶ ایرلاین داخلی دسترسی داشته باشید. فراموش نکنید که در فلای تودی امکان اعلام کنسلی بلیط و استفاده از پشتیبانی ۲۴ ساعته را نیز خواهید داشت.

نظرات