اینوویتر فاندر ویزای انگلیس چیست؟

0

اینوویتر فاندر ویزای انگلیس یکی از انواع ویزاهای کار برای بریتانیاست که متقاضیان می‌توانند به‌کمک آن برای خود و اعضای خانواده‌شان اقامت دائم بریتانیا بگیرند. از شرایط ضروری برای این نوع ویزا ارائه ایده استارتاپی نوآورانه و کاملاً خلاقانه است. البته شرایط دیگری نیز برای دریافت این ویزا وجود دارد.

نیمه فوریه سال ۲۰۲۳ وزارت کشور انگلستان پایان دوره پذیرش ویزای استارتاپ انگلیس را اعلام کرده و آغاز پذیرش علاقه مندان به ویزای اینوویتور فاندر انگلیس را اعلام کرد. این روش جدید تا نود درصد به ویزای استارتاپ شبیه است هرچند که تفاوت های اندکی دارد. ویزای اینوویتر فاندر انگلیس برای اشخاصی مناسب است که از صاحبان باتجربه استارتاپ‌های خلاقانه هستند و هدف آن‌ها راه‌اندازی کسب‌وکار و استارتاپ خود در بریتانیا و یکی از کشورهای انگلیسی‌زبان مانند اسکاتلند، ایرلند شمالی و ولز است. کسانی که این ویزا را می‌گیرند می‌توانند همراه با اعضای خانواده خود شامل همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال سن، اقامت سه ساله این کشور را دریافت کنند. البته پس از این مدت می‌توانند اقامت موقت خود را به دائم تبدیل کنند.

 اینوویتر فاندر ویزای انگلیس

شرط لازم برای اخذ ویزای اینوویتر فاندر انگلیس راه‌اندازی کسب‌وکار نوآورانه است، اما شرط کافی برای آن نیست و متقاضی باید مجموعه شرایطی را دارا باشد که در آن صورت این ویزا به او تعلق خواهد گرفت.

شرایط بیزینسی و استارتاپی

متقاضی حتماً باید ایده استارتاپی خلاقانه به همراه تأیید آن و تجربه اجرایی بودنش را ارائه دهد. تأیید این ایده از سمت یکی از اسپانسرهای مورد تأیید اداره مهاجرت انگلیس انجام می‌شود. برای این استارتاپ حداقل سرمایه مورد نیاز ۵۰ هزار پوند انگلیس است.

دانش زبان انگلیسی

تقاضی اخذ این ویزا حتماً باید سطح دانش زبان انگلیسی مناسبی داشته  ( آیلتس با حداقل نمره ۵/۵)

تمکن مالی

متقاضی اخذ اینوویتر فاندر ویزای انگلیس باید از تمکن مالی خوبی برخوردار باشد؛ یعنی حداقل پولی که در حساب او به مدت ۲۸ روز وجود دارد، معادل ۱۲۷۰ پوند انگلیس باشد. در سورت همراه بودن خانواده این مبلغ به ازای همسر و هر فرزند افزایش میابد.

برای اخذ این ویزا شرایط دیگری نیز ضروری است؛ از جمله داشتن حداقل ۱۸ سال یا بیشتر.

اینوویتر فاندر ویزای انگلیس

مزایای ویزای اینوویتر فاندر انگلیس

از طریق ویزای اینوویتر فاندر انگلیس می‌توانید به مدت حداقل ۳ سال در انگلیس اقامت کنید. پس از ۱۲ تا ۲۴ ماه باید با اسپانسر تأییدکننده خود ملاقات داشته باشید و به او ثابت کنید بیزینس شما در حال پیشرفت است.  در صورتیکه استارتاپ شما برخی شرایط مورد نظر دولت انگلستان را داشته باشد، می توانید پس از پایان اقامت ۳ ساله خود در بریتانیا برای درخواست اقامت دائم در این کشور درخواست دهید.

با داشتن این ویزا می‌توانید به‌راحتی به خارج از انگلستان سفر کنید و دوباره به این کشور بازگردید. شما می‌توانید با داشتن این ویزا، یک یا چندین کسب‌وکار در بریتانیا راه‌اندازی کنید.

نحوه درخواست اینوویتر فاندر

درخواست باید آنلاین باشد. پس از درخواست آنلاین و ارائه مدارکتان، فرایند اخذ ویزا مدت‌زمانی طول خواهد کشید. اگر در خارج از بریتانیا باشید، معمولاً ۳ هفته طول می‌کشد و اگر در داخل بریتانیا باشید، این فرایند ۸ هفته زمان می‌برد

هزینه اخذ ویزای اینوویتر فاندر انگلیس

هزینه‌ای که برای اخذ ویزای اینوویتر فاندر انگلیس پرداخت می‌کنید کاملاً به این بستگی دارد که شما در چه موقعیتی آن را درخواست می‌کنید و در هنگام درخواست ویزا کجا هستید.شما ملزم به پرداخت هزینه ویزا برای خود به‌عنوان متقاضی و هریک از همراهانتان به‌طور جداگانه هستید. سایر هزینه‌هایی که هنگام درخواست ویزای اینوویتر فاندر پرداخت می‌شود، شامل هزینه مراقبت‌های بهداشتی نیز خواهد بود که حتماً باید پیش از ارائه درخواست مبلغ آن را چک کنید.

اینوویتر فاندر ویزای انگلیس یکی از انواع ویزاهای کار برای بریتانیاست که متقاضیان می‌توانند به‌کمک آن برای خود و اعضای خانواده‌شان اقامت دائم بریتانیا بگیرند. از شرایط ضروری برای این نوع ویزا ارائه ایده استارتاپی نوآورانه و کاملاً خلاقانه است. البته شرایط دیگری نیز برای دریافت این ویزا وجود دارد.

اینوویتر فاندر ویزای انگلیس

اگر برای ویزای اینوویتر فاندر واجد شرایط نبودم چه کار کنم؟

اگر واجد شرایط این نوع ویزا نبودید و همچنان قصد مهاجرت به انگلیس و اخذ ویزای کاری این کشور را داشتید، می‌توانید از سایر روش‌های اخذ ویزای کاری انگلیس استفاده کنید.

اسمارت‌آپ ویزا عملاً تنها مجری این روش در ایران محسوب می‌شود. تیم ما خود استارتاپی هستند و تجربه خوبی در اجرای بی‌نقص این فرآیند دارند. ما از ابتدا ایده شما را ارزیابی کرده و اگر شایسته این فرآیند باشد آن را عملیاتی می‌کنیم. بیزینس‌پلن شما توسط شرکای تجاری ما در لندن نگارش می‌شود. هرچند که شما در فرآیند آن حضوری فعال خواهید داشت. به شما در آماده‌سازی مدارک دیگر یاری رسانده و شما را آماده مصاحبه می‌سازیم. ما فرآیند اخذ ویزای شما و همراهانتان را نیز مدیریت می‌کنیم و تا پایان در کنارتان خواهیم بود./۲۵۱۵۳۷

نظرات