فروشگاه اینترنتی خرید طلا | گالری یاسمین گلد

0

اگر قصد خرید طلا را دارید احتمالا در اینترنت نیز جستجو کرده‌اید و به سایت‌های فروشگاهی زیادی سر زده‌اید. امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی خرید و فروش طلا هم به اینترنت راه پیدا کرده است. البته که آنلاین طلا مزیت‌ها و ترفندهای خاص خودش را دارد. اما خرید آنلاین به علت ماهیت ارزشمند آن با تهیه سایر کالاها متفاوت است و به تمهیدات خاصی نیاز دارد.

اعتبار فروشگاهی که از آن طلا می‌خرید در اولویت‌های هر خریدار است. قیمت طلا به طور سراسری اعلام می‌شود و نسبتا ماهیت ثابتی دارد بنابراین کیفیت و طرح آن طلایی که تهیه می‌کنید و از آن مهم‌تر اعتبار فروشنده از مهم‌ترین اولویت‌های خرید طلا است. افراد ناشناس زیادی در سطح اینترنت و فضای مجازی اقدام به خرید و فروش طلا می‌کنند از این رو پیدا کردن یک فروشگاه مطمئن از اهمیت خاصی برخوردار است.

 فروشگاه یاسمین گلد

از آنجایی که خرید طلا کار پر ریسک و در عین حال جذابی است قصد داریم در این مقاله به بررسی ویژگی‌های یک آنلاین شاپ یا همان فروشگاه اینترنتی طلا بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

مزایای خرید آنلاین طلا

با سبک زندگی جدید ما و شلوغی‌ها و روزمرگی‌هایی که درگیرشان هستیم پیدا کردن وقت برای گشت و گذار در بازار و پیدا کردن و خریدن طلا کار بسیار سختی شده است. افراد خاص‌پسند نیز در چنین شرایطی خیلی بیشتر از سایر افراد اذیت می‌شوند چرا که نمی‌توانند به راحتی محصول مورد نظر و باب طبعشان را پیدا کنند.

برای چنین افرادی جستجو در اینترنت و خرید آنلاین طلا می‌تواند گزینه مناسبی باشد. با استفاده از این روش می‌توانید به صورت آنلاین از فروشنده مشاوره بگیرید و سپس اقدام به خرید کنید. همچنین فرصت بیشتری نیز برای فکر کردن و مقایسه محصولات دارید.

در یک نگاه به مزایای فروشگاه‌ اینترنتی خرید طلا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان خرید ۲۴ ساعته
  • امکان مقایسه از نظر وزن و قیمت و …
  • امکان دریافت مشاوره بدون حضور فیزیکی
  • تنوع بالا

سنجش اعتبار فروشگاه اینترنتی طلا

خرید امن طلا یک چالش اساسی در فضای اینترنت است و به خصوص در خرید طلا امنیت خرید اهمیت ویژه‌تری دارد. برخی افراد با راه‌اندازی سایت‌های نامعتبر در فضای اینترنت اقدام به خرید و فروش می‌کنند که همین امر باعث شده تا بسیاری از هموطنان نسبت به خرید اینترنتی طلا بدبین باشند، اما اگر به درستی اعتبار فروشگاه اینترنتی طلا مورد نظر را بسنجید باعث می‌شود تا با خیال راحت خرید طلا را به صورت آنلاین انجام دهید و از مزایای آن بهره‌مند شوید.

داشتن توضیحات کافی

در سایتی که می‌خواهید از آن طلا تهیه کنید باید درباره هر محصول اطلاعات کافی در اختیار شما قرار دهد. شما باید بتوانید به راحتی نوع طراحی که برای محصول مورد نظر انجام شده جنس سنگ (در صورت وجود)، تعداد و وزن سنگ‌ها و … را در صفحه محصول بخوانید و اطلاعاتی کافی و جامع‌ از محصول مورد نظرتان پیدا کنید.

قیمت اصولی

همانطور که می‌دانید، قیمت طلا به صورت سراسری اعلام می‌شود و باید متناسب با میزان گرم طلایی که در محصول مورد نظر شما استفاده شده است، قیمت آن در سایت تعیین شود. قبل از آنکه اقدام به خرید کنید، حتما قیمت لحظه‌ای طلا را چک کنید و از قیمت نهایی وارد شده در سایت مطمئن  شوید.

تصاویر با کیفیت از محصولات

در سایت مورد نظر، باید علاوه بر اطلاعات کافی از محصولات، عکس‌های باکیفیتی نیز موجود باشد. در این عکس‌ها باید بتوانید تمامی جزئیات محصول را مشاهده کنید تا با ظرافت در طراحی آن محصول آشنا شوید. همچنین بتوانید محصول نهایی را که تحویل می‌گیرید با چیزی که در سایت دیده‌اید مقایسه کنید تا همان محصول برای شما ارسال شده باشد.

خوشنامی برند

با یک جستجوی ساده در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، می‌توانید متوجه شوید که آیا فروشگاهی که دارید از آن خرید می‌کنید معتبر است یا نه! به عنوان مثال فروشگاه یاسمین گلد در حال حاضر در صفحه اینستاگرام خود تعداد ۷۳۰۰۰ دنبال کننده فعال دارد. اغلب افراد عادت دارند درباره تجربیات خریدهایشان در فضای مجازی صحبت می‌کنند و شما می‌توانید نظرات کاربران را بخوانید. همین امر می‌تواند منبع مناسبی برای شما در امر انتخاب یک فروشگاه مطمئن باشد.

آگاهی از مکان فیزیکی فروشگاه طلا

اغلب برندهای مطرح و معتبر، علاوه بر سایت فروش اینترنتی طلا، یک یا چند شعبه نیز در تهران و یا شهرهای مختلف دارند.

گالری طلا یاسمین گلد

همین امر باعث آرامش خاطر خریدار می‌شود تا بداند در صورتی که محصول ارسالی موردی داشت می‌توانید به صورت حضوری برای حل مشکل مراجعه کنید. همچنین، این امر باعث می‌شود پیگیری مشکلات احتمالی برای شما از طریق قانون، راحت‌تر باشد. فروشگاه خرید طلا یاسمین گلد در حال حاضر در دو شعبه بوتیک مال ملل و آواسنتر آمده خدمترسانی به شما عزیزان می‌باشد.

خدمات پس از فروش

اغلب برندها و سایت‌های معتبر خرید و فروش طلا، تحت عنوان گارانتی تعویض و یا تعمیر محصولات خریداری شده، خدمات پس از فروش قدرتمندی را ارائه می‌دهند. داشتن این خدمات، به اعتبار سایتی که قصد خرید از آن را دارید می‌افزاید

جمع‌بندی

برند‌ یاسمین گلد در سال ۲۰۱۴، توسط یاسمین رستمیان تأسیس و با هدف طراحی منحصر به فرد طلا به صورت سفارشی فعالیت خود را آغاز نمود. مجموعه یاسمین‌گلد که لاین هنری یاسان طلا است، همیشه در نوآوری در حوزه‌ی طراحی طلا و جواهر در تلاش بوده و توانسته محصولات دیگری را در حوزه‌ی مُد مانند: کیف، لباس، عطر ارائه دهد.

از مهمترین رکن‌های برند یاسمین‌گلد طراحی خاص و ارائه‌ی باکیفیت، مطابق با استانداردهای جهانی است. مشتری مداری از نکات مورد توجه خانم یاسمین رستمیان است که هم در فروش آنلاین و هم حضوری مشتریان بتوانند در کمال راحتی و اعتماد کامل در فضایی دلچسب، خرید خود را انجام‌ دهند. سایت یاسمین گلد، کامل‌ترین سایت خرید اینترنتی طلا در ایران است. منتظر شما هستیم.

جهت خرید حضوری از طریق را‌ه‌های ارتباطی زیر با گالری یاسمین گلد در تماس باشید.

شعبه یک یاسمین‌گلد: بوتیک مال ملل

شعبه دو گالری یاسمین‌گلد : مجتمع تجاری آواسنتر

وبسایت گالری طلا یاسمین گلد : https://yasminegold.ir/

شماره تماس گالری: ۰۲۱۲۶۳۵۳۸۹۱

واتس‌اپ گالری: ۰۰۹۷۱۵۶۹۳۵۶۹۰۳

نظرات