بازیگر نقش رویا در فیلم دست های آلوده کیست؟ بیوگرافی و عکسهای جدید

0

بازیگر نقش رویا در فیلم دست های آلوده کیست؟ بیوگرافی و عکسهای جدید

الهام ایمانی بازیگر نقش رویا در فیلم دست های آلوده است که نقش رویا را در این فیلم بازی می کند. او همسر خشایار الوند نویسنده فقید سریال پایتخت می باشد و پیش از این در فیلم طعم گیلاس و خوب بد جلف به عنوان بازیگر حضور داشته است. ادامه بیوگرافی و عکس های الهام ایمانی بازیگر نقش رویا در فیلم دست های آلوده همراه با زندگی شخصی و تصاویر این بازیگر می پردازیم

بازیگر نقش رویا در فیلم دست های آلوده

الهام ایمانی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون از بازیگران باسابقه و قدیمی سینما و تلویزیون و تئاتر بوده که برای اولین بار در مقابل دوربین مربوط به فیلم «طعم گیلاس» و فیلم دست های آلوده بازی کرده است. او در فیلم های دست های آلوده در نقش رویا بازی کرده و مورد توجه بازیگران قرار گرفته است.

بازیگر نقش رویا در فیلم دست های آلوده کیست؟ بیوگرافی و عکسهای جدید

بیوگرافی الهام ایمانی بازیگر نقش رویا در فیلم دست های آلوده کیست

الهام ایمانی نویسنده و بازیگر سینما و تلویزیون است. در سال ۱۳۷۶ در فیلم سینمایی طعم گیلاس به کارگردانی عباس کیارستمی، اولین نقش سینمایی‌ اش را ایفا کرد و دو سال بعد با بازی در نقش رویا در فیلم دست‌ های آلوده به شهرت رسید.

سریال نمایش خانگی «خوب، بد، جلف: رادیواکتیو» و سریال نمایش خانگی «خون‌ سرد» از دیگر آثاری هستند که الهام ایمانی در آن نقش آفرینی کرده است.

بیوگرافی الهام ایمانی بازیگر نقش رویا در فیلم دست های آلوده کیست

خانم الهام ایمانی بازیگر و نویسنده مشهور کشورمان در تازه ترین کار هنری خود در سریال خون سرد در نقش دکتر مددی در کنار بازیگران مطرح این مجموعه بازی کرده است.

خشایار الوند  همسر الهام ایمانی است که در ۹ اسفند ۱۳۹۷ بر اثر ایست قلبی درگذشت.

بیوگرافی بازیگر نقش رویا در فیلم دست های آلوده

سوابق

خانم ایمانی پس از بازی در این دو فیلم مدت زمانی زیادی از بازیگری فاصله گرفت تا اینکه در سال ۱۳۹۹ در سریال خانگی « خوب، بد، جلف به کارگردانی و تهیه کنندگی محسن چگینی و نویسندگی پیمان قاسم خانی به ایفای نقش پرداخت.

او در این سریال نقش مامک خواهر پژمان جمشیدی را بازی کرد

عکس الهام ایمانی در فیلم دستهای آلوده

عکس الهام ایمانی در فیلم دستهای آلوده

فیلم دست‌های آلوده به کارگردانی سیروس الوند و نویسندگی تیرداد سخایی،سیروس الوند و حسن توکل‌نیا محصول سال ۱۳۷۸ است.
سیامک و دیبا،نادر و رویا چهار جوان هستند که دست به سرقتی بزرگ از یک مراسم عروسی اعیانی می زنند.سیامک جواهرات سرقت شده را پیش نسرین که قصد دارد با او ازدواج کند، امانت می گذارد، اما …

سیامک و دیبا نادر و رؤیا چهار جوان هستند که دست به سرقتی بزرگ از یک مراسم عروسی اعیانی می‌زنند. سیامک جواهرات سرقت شده را پیش نسرین(عسل بدیعی) که قصد دارد با او ازدواج کند، امانت می‌گذارد. از آن طرف دیبا هم روزگاری ماجرایی عاشقانه با سیامک داشته و هنوز هم عاشق اوست. شرکای سیامک به همراه سیامک به سراغ نسرین می‌روند؛ اما نسرین را نمی‌یابند. نسرین جواهرات را در شرکتی که در آنجا کار می‌کند مخفی می‌کند.
ناصر خلاف کسی که پدر نسرین مأمور کرده تا دربارهٔ سیامک داماد آینده اش تحقیق کند، به جواهرات علاقمند شده و در پی کسب جواهرات سیامک و دوستانش را تعقیب می‌کند. در این تعقیب و گریز میان ناصر خلاف و دزدها، نادر توسط ناصر خلاف کشته می‌شود و جواهرات به دست پلیس می‌افتد و سیامک هم خود را به پلیس معرفی می‌کند.

نظرات