بیوگرافی و زندگینامه الهام ایمانی بازیگر و همسرش + عکس های جدید

0

بیوگرافی و زندگینامه الهام ایمانی بازیگر و همسرش + عکس های جدید

بیوگرافی الهام ایمانی

الهام ایمانی : وی متولد دهه شصت بازیگر سینما و تلوزیون است. در ادامه به معرفی و بیوگرافی الهام ایمانی بازیگر و همسرش و فرزندانش و آثار و اینستاگرام وی می پردازیم. با ما همراه باشید.

الهام ایمانی

وی علاوه بر بازیگری دستی بر نویسندگی هم دارد . او در سریال تلویزیونی « دیوار به دیوار» در تیم نویسندگان حضور داشت.

سوابق هنری

او در سال ۱۳۷۶ در فیلم سینمایی «طعم گیلاس» به کارگردانی عباس کیارستمی، اولین نقش سینمایی اش را ایفا کرد. وی دو سال بعد از آن و در سال ۱۳۷۸ در فیلم سینمایی « دست های آلوده» به کارگردانی سیروس الوند به ایفای نقش پرداخت که به شهرت زیادی رسید. ایشان پس از بازی در این دو فیلم مدت زمانی زیادی از بازیگری فاصله گرفت تا اینکه در سال ۱۳۹۹ در سریال خانگی خوب، بد، جلف  به ایفای نقش پرداخت که نقش مامک ( خواهر پژمان جمشیدی) را بازی کرد و دوباره به شهرت رسید. وی اکنون در سریال خون سرد نقش خانم دکتر مددی را بازی می کند و نشان دادند که بسیار توانمند هستند.

الهام ایمانی کیست

همسر الهام ایمانی کیست

وی همسر مرحوم خشایار الوند ( نویسنده سریال های طنز) است. این زوج دارای یک فرزند پسر به نام دیاکو الوند و یک دختر به نام دردانه الوند می باشند . مرحوم خشایار الوند ۹ اسفند ۱۳۹۷ بر اثر ایست قلبی درگذشت.

ایشان در روز خاکسپاری همسرشان با وجود حال بد گفتند : خشایار یک حرف ناگفته داشت و آماده کرده بود که روی صحنه بگوید؛ او آن روز می‌ خواست از سه استاد خود سیروس الوند (برادرش)، مهران مدیری و سیروس مقدم قدردانی کند. به جای او امروز من از شما عزیزان سپاسگزاری می‌ کنم.

صفحه اینستاگرام

پیج رسمی و صفحه شخصی این بازیگر عزیز در اینستاگرام با نشانی* در دسترس عموم قرار دارد.

سریال

فیلم

  • دست های آلوده
  • طعم گیلاس
  • و…

دیگر عکس های الهام ایمانی

 الهام ایمانی و همسرش

الهام ایمانی در سریال خون سرد

اینستاگرام الهام ایمانی

الهام ایمانی بازیگر نقش خانم دکتر ممدی در سریال خون سرد

بیوگرافی الهام ایمانی

الهام ایمانی همسر خشایار راد

آثار الهام ایمانی

گفتگو با الهام ایمانی

همراه ما باشید

نظرات