جدیدترین مدل های رنگ مو بلوند ۲۰۲۳ + نکات مهم رنگ مو بلوند

0

رنگ مو بلوند : بسیاری از خانم ها تصمیم می گیرند برای تغییر چهره خود و ظاهری جدید موهای خود را بلوند کنند. به همین جهت ما مجموعه مدل های رنگ مو بلوند ۲۰۲۳ همراه نکات مهم رنگ مهم بلوند را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

رنگ مو بلوند

جدیدترین مدل های رنگ مو بلوند ۲۰۲۳ + نکات مهم رنگ مو بلوند

نکات مهم رنگ مو بلوند :

میزان حساسیت پوستتان را بسنجید : برای جلوگیری از التهابات و ناراحتی های شدید پس از بلوند نمودن موها ، میزان حساسیت پوستتان را نسبت به دکلره ، قبل از دکلره کردن موهایتان بسنجید .

نکته مهم : قبل از دکلره کردن موهایتان به آرایشگر خود بگویید که قبلا موهای خود را با رنگ گیاهی رنگ نموده اید و یا با رنگ شیمیایی . رنگ کردن موها با رنگ گیاهی سبب می شود موها دکلره را نپذیرند زیرا رنگ دانه های گیاهی دریچه های مو را بسته و مانع از خروج پیگمنت های رنگی از دریچه مو می شوند.

مدل های جدید رنگ مو بلوند

موهای ضخیم است یا نازک : دکلره کردن و حتی رنگ کردن موهایی که دارای ضخامت هستند بسیار مشکل است زیرا این موها مقاومت بیشتری از خود نشان می دهند و حتی در بعضی مواقع نسبت به موهایی نازک تر زودتر خرد و شکننده می شوند.

مو رنگ روشن

موهای تان را ارزیابی کنید : اگر موهایتان شکننده و آسیب دیده است از دکلره کردن صرف نظر کنید و برای مدتی آن را دکلره نکنید تا ترمیم و تقویت بشود. توصیه ما به کسانی که موی آسیب دیده دارند ، این است که از دکلره کردن صرف نظر کنند.

آموزش بلوند کردن مو

رنگ موی مناسب چهره انتخاب کنید. : وقتی میخواهید موهایتان را طلایی رنگ بکنید تضاد این رنگ با صورت و موهای شما مهم است . اگر پوست شما روشن است بزرگترین خطای رنگ مو که می توانید انجام دهید این است که خیلی رنگ روشن تری برای موهایتان بزنید ، که می تواند چهره شما بد جلوه دهد. بهترین رنگ مو برای هر شخصی این است که تضاد رنگی در چهره شما ایجاد کند.

ماندگاری رنگ مو بلوند

کارهایی که به مو آسیب می زند را انجام ندهید : قبل از بلوند کردن از کارهایی که به مو آسیب می زند مانند سشوار کشیدن ، فر کردن مو و یا صاف نمودن مو دوری کنید.

مو را تقویت کنید : قبل از دکلره کردن موهایتان به فکر مراقبت از موها باشید و با یک برنامه خوب و تلفیقی از رطوبت، لطافت و تقویت از موهایتان مراقبت کنید. برای موهای ضعیف و نازک خود محصولات حاوی تقویت کننده و نرم کننده را انتخاب نمایید تا از خشکی آن جلوگیری شود. موهای مجعد و فر به محصولات مرطوب کننده نیاز دارند ، این موها باید مرطوب بمانند و شکنندگی آن ها به وسیله پروتئین ترمیم بشود.

مراقبت از رنگ مو بلوند

دو هفته قبل از بلوند کردن مو برای جلوگیری از شکنندگی و خرد شدن مو در هنگام دکلره از محصولات مراقبتی مو استفاده نمایید . بدین صورت که شب قبل از خواب از این محصولات استفاده کرده تا در طول مدت خواب روی موهای شما بماند و سپس در صبح سرتان را شامپو کنید. برای بلوند شدن میزان زیادی آمونیاک یا مواد سفید کننده لازم هست پس از یک شامپوی بدون سولفات و ماسک ترمیمی بهره گیری کنید.

انواع رنگ مو روشن

ترفند رنگ روشن مو

انواع رنگ مو بلوند

تقویت رنگ مو بلوند

همراه ما باشید

نظرات