بیوگرافی سمیه دهقانیان در فدراسیون فوتبال و همسرش با عکس و سوابق + زندگی شخصی

0

بیوگرافی سمیه دهقانیان در فدراسیون فوتبال و همسرش با عکس و سوابق + زندگی شخصی

سمیه دهقانیان متولد دهه (؟) در تهران سرپرست دپارتمان جوانان فدراسیون فوتبال است. او پیش از این سرپرست تیم ملی فوتبال بانوان ایران بوده است. در ادامه به بیوگرافی سمیه دهقانیان و همسرش همراه با سوابق و سن و عکس ها و زندگی شخصی و ورزشی وی می پردازیم

بیوگرافی سمیه دهقانیان در فدراسیون فوتبال و همسرش با عکس و سوابق + زندگی شخصی

بیوگرافی سمیه دهقانیان

سمیه دهقانیان متولد دهه (؟) در تهران است که در حال حاضر به عنوان سرپرست دپارتمان جوانان فدراسیون فوتبال ایران مشغول به کار است. او پیش از این سرپرست تیم ملی فوتبال بانوان ایران بوده است و از بهمن ۱۴۰۱ با ابلاغ دبیرکل فدراسیون به عنوان سرپرست دپارتمان جوانان فدراسیون فوتبال منصوب شد.

سوابق و فعالیت ها

خانم دهقانیان کار خود را به عنوان مدیر ورزشی در فوتبال ایران آغاز کرد. او در طول فعالیت های خود سمت هایی چون سرپرست تیم ملی فوتبال بانوان ایران را در کارنامه خود داشته است.

سمیه دهقانیان، در دوران سرپرستی در تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان خدمات ارزنده ای را به فوتبال بانوان انجام داد و تلاش های زیادی در این زمینه انجام داد.

سمیه دهقانیان کیست

زندگی شخصی

از زندگی شخصی و رزومه وی اطلاعات دقیقی در دست نیست

سمت جدید

دهقانیان در ۶ بهمن ۱۴۰۱ با حکم دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران، به عنوان سرپرست دپارتمان جوانان فدراسیون فوتبال ایران انتخاب شد.

در بخشی از این ابلاغ آمده است: با توجه به تخصص، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی و با استناد به بند ۷ ماده ۶۷ اساسنامه فدراسیون به سمت سرپرست دپارتمان جوانان منصوب می‌شوید.
امید است با تلاش مستمر جنابعالی و دیگر همکاران در راستای مسئولیت این دپارتمان، شاهد ارتقا بیش از پیش فدراسیون باشیم.

غلامرضا جباری پیش از این رئیس دپارتمان جوانان فدراسیون فوتبال بود.

نظرات