بیوگرافی ابتسام بغلانی بازیگر با عکس ها و سوابق + زندگی شخصی و همسرش

4

بیوگرافی ابتسام بغلانی بازیگر با عکس ها و سوابق + زندگی شخصی و همسرش

ابتسام بغلانی متولد ۸ شهریور ۱۳۵۴ در خرمشهر مجری و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است. او متولد خرمشهر است و از بازیگران عرب زبان ایرانی است که به زبان های عربی، فارسی و کردی تسلط کامل دارد. در ادامه به بیوگرافی ابتسام بغلانی بازیگر زن داعشی سریال سقوط و همسر و فرزندانش همراه با عکس و تصاویر و سوابق هنری و فیلم و سریال های ایشان می پردازیم.

ابتسام بغلانی بازیگر

بیوگرافی ابتسام بغلانی بازیگر و همسر و فرزندانش

ابتسام بغلانی بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۸ شهریور ۱۳۵۴ در خرمشهر بازیگر و هنرپیشه است. او در آثاری چون فیلم سینمایی دختر ، کودک و فرشته ، خروج ، اپاتان ، سریال های سرجوخه ، کیمیا ، نجلا ، لحظه گرگ و میش و … ایفای نقش گرده است.

بیوگرافی ابتسام بغلانی بازیگر و همسرش و فر زندان با عکس و جنجال ها + زندگی شخصی و آثار

سوابق

خانم ابتسام بغلانی از بازیگران با سابقه تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است که تاکنون در چند نمایش و فیلم و سریال نقش افرینی کرده است. او بازیگری را از تئاتر در زادگاهش آغاز کرده و در طول فعالیت های هنری خود در فیلم‌تئاتر عند از مطالبه، نمایش‌های سانتی متر، نوبت یعنی بعدی و .. نقش آفرینی کرده است.

این بازیگر جنوبی برای اولین بار با ایفای نقش در فیلم دختر وارد سینما شد. سریال نجلا و خانه امن ، فیلم‌های سینمایی دختر، اپاتان ، لحظه گرگ و میش، حنانه و کودک و فرشته بازی کرده است.

بازی سریال آتش در گلستان

سریال آتش در گلستان و سریال سقوط از دیگر آثار این بازیگر خوزستانی می باشد. او بازیگر سریال‌های امنیتی سرجوخه و خانه امن به کارگردانی احمد معظمی است که باعث شد تا به چهره ای موفق در هنر سینما تبدیل شود، اما بیشترین شهرتش برای بازی در سریال سقوط در نقش زن داعشی می باشد.

ابتسام بغلانی کیست

بقلانی درباره جذب بازیگران خارجی در سریال جاسوسی و امنیتی گفته: با وجود استعدادهای بسیار خوبی که در سینما و تلویزیون ایران داریم بکارگیری بازیگران خارجی با نرخ‌های نجومی هیچ ضرورتی ندارد.

به عنوان یک شهرستانی که پس از سال‌ها فعالیت در مناطق محرومی چون خوزستان سال‌هاست که در سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی ایفای نقش می‌کنم بارها شاهد حضور بازیگران عرب از کشورهای دیگر با قراردادهای چند هزار دلاری بودم که مجموع دستمزدهای ما حتی به اندازه یک قرارداد این بازیگران هم نمی‌شود.

بغلانی همچنین اجرای هفدهمین جشنواره ملی فتح خرمشهر را نیز برعهده داشت و می گوید: به خاطر عرقی که به عنوان یک جنوبی به سرزمینم دارم و تقدس این مناطق، با عشق و علاقه سر پروژه‌ها حاضر می‌شوم

بیوگرافی ابتسام بغلانی بازیگر زن داعشی با عکس و جنجال ها + زندگی شخصی و آثار

ازدواج و همسر ابتسام بغلانی بازیگر

از زندگی شخصی و خصوصی و وضعیت ازدواج و همسر و فرزندان ایشان اطلاعاتی در دست نیست

پیج اینستاگرام

صفحه اینستاگرام خانم ابتسام بغلانی با نشانی @ebtesam_baghlanii فعال است

بازیگر نقش زن داعشی در سریال سقوط

بازیگر نقش فرمانده زن داعشی در سریال سقوط

ابتسام بغلانی در نقش زن داعشی که از کارکترهای منفی این سریال می باشد به ایفای نقش پرداخته است. بازیگر نقش «ام‌عبیده» در سریال سقوط با اشاره به سختی‌های ایفای نقش منفی گفت: نزدیک به ۴ تا ۵ هزار نفر در اینستاگرام به من پیام دادند که ما از تو متنفریم؛ این نشان دهنده باورپذیری من برای مخاطب است.

عکس ها شخصی ابتسام بغلانی بازیگر نقش زن داعشی در سریال سقوط

ابتسام بغلانی اهل کجاست

 

4 دیدگاه در “بیوگرافی ابتسام بغلانی بازیگر با عکس ها و سوابق + زندگی شخصی و همسرش

  1. حمید گفت:

    با سلام درود به خانم بغلانی بسیار به نقشش مسلط هست ایکاش تا آخر سریال نقش آفرینی میکردند

  2. سام. گفت:

    به نظر خیلی ها سخت ترین نقش را به عهده داره. به زیبایی. از پس این نقش برآمده و با میمیک عالی صورت توانسته حس خشم و نفرت را در بیننده ایجاد کنه. موفق باشه

  3. رضا گفت:

    عالی نقششون رو بازی میکنند همیشه موفق باشند

  4. رضا گفت:

    عالی نقششون رو بازی میکنند

نظرات