جدیدترین مدل های سویشرت زنانه و دخترانه شیک ۱۴۰۲ + راهنمای خرید

0

سویشرت زنانه : سویشرت‌ها در دسته لباس‌های اسپرت می‌باشند که دارای تنوع و رنگ بندی‌های زیادی هستند و یک لباس جذاب به شمار می‌آیند. به همین منظور ما مجموعه مدل های سویشرت زنانه و دخترانه ۱۴۰۲ همراه راهنمای خرید آن را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

سویشرت زنانه

جدیدترین مدل های سویشرت زنانه و دخترانه شیک ۱۴۰۲

تفاوت هودی و سویشرت :

سویشرت :  لباسی آستین بلند و پلیور مانند است که قسمت بالاتنه، سینه و دست‌ها را کامل می‌پوشاند. می‌توان آن را هم به عنوان یک لباس مستقل در نظر گرفت و به تنهایی آن را بپوشید و هم می‌توان آن را به عنوان یک لباس رویه بر روی پیراهن یا تی‌شرت در نظر گرفت.

هودی : هودی نوعی سویشرت است، با این تفاوت که کلاه دارد. بیشتر ویژگی‌های سویشرت را علاوه بر چند ویژگی خاص، می‌توانید در این لباس نیز مشاهده کنید. هودی و سویشرت با جنس‌های مشابه، هر دو بدون یقه، سایز بزرگ و کمی سنگین هستند و هر دو را به عنوان لباس ورزشی و راحتی می‌توانید انتخاب کنید.

سویشرت دخترانه

راهنمای خرید

نکات مهم خرید سویشرت :

انتخاب سایز : در این خصوص شما عزیزان باید به اندازه سرشانه ها و همچنین دور سینه و پهلوهای خود اهمیت دهید. همچنین به قد لباس نیز توجه لازم را داشته باشید؛ اینکه سویشرت شما تا کجای بدنتان باشد (باسن یا زیر باسن) مهم است.

تفاوت سویشرت و هودی

جنس :

بهترین جنس برای سویشرت ها اگر قرار است قیمت بالایی برای آن بپردازید استفاده از سویشرت هایی با جنس نخی و پنبه و یا کتان می باشد اما اگر قرار است هزینه کمتری کنید سویشرت های مخلوط از نخ و پنبه و پلی استر می تواند گزینه مناسبی باشد. از سویشرت هایی که به صورت کامل از جنس پلی استر و مواد پلاستیکی هستند استفاده نکنید این سویشرت ها علاوه بر این که جنس خوبی ندارند بوی مواد نفتی میدهند

راهنمای خرید سویشرت زنانه

 

پرطرفدارترین سویشرت های زنانه :

سویشرت خزدار  : یکی از مدل‌های جذاب سویشرت زنانه که بسیار گرم بوده و در انواع مختلفی تولید می شود و بیشتر جنس داخل این سویشرت ها از خز می باشد و به دلیل گرم بودن و همچنین جذابیتی که دارند در زمستان بیشتر خریداری شده و مورد استفاده قرار می گیرد.

مدل طرح دار : اگر به دنبال طرح های خاص و جذاب هستید این سویشرت ها می تواند نیاز شما را رفع کند بهتر است نگاهی به سویشرت های فانتزی با رنگ های جذاب مانند صورتی کمرنگ بی اندازید آبی نیلی نیز می تواند انتخاب بسیار جذابی می باشد

جنس سویشرت

سویشرت پشمی  : یکی دیگر از انواع سویشرت های زنانه که در زمستان کاربرد بسیار زیادی دارد سویشرت پشمی زنانه می باشد انتخابی خوب و راحت با کیفیت بالا و همچنین گرم برای زمستان است که در انواع مختلفی تولید می شود.

مدل راه راه  : این سویشرت‌ها به صورت عمودی و افقی دارای خط هایی می باشد که می تواند بسیار جالب و جذاب باشد به نکته‌ای در رابطه با این سویشرت ها باید توجه زیادی بکنید اگر فردی توپل هستید می توانید از سویشرت هایی باخط عمودی استفاده کنید اما اگر فردی لاغر و باریک اندام هستید بهتر است از سویشرت های دارای خطوط افقی استفاده کنید.

مدل های ساده سویشرت زنانه

قیمت سویشرت زنانه

قیمت سویشرت  با در نظر گرفتن تمامی نکات فوق و برند تولید کننده و همچنین کیفیت دوخت آن تعیین می شود.

مدل های شیک سویشرت دخترانه

نکات مهم خرید سویشرت زنانه

قیمت سویشرت

پرطرفدارترین سویشرت زنانه

همراه ما باشید

نظرات