اسامی بازیگران سریال آقای گرفتار با نقش و داستان کامل + بیوگرافی و سرنوشت بازیگران

0

سریال آقای گرفتار ۲ : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران این سریال با اسامی و عکس ها و نقش های هنرپیشه های سریال آقای گرفتار با نقش همراه با اسامی عوامل با بازی حسن اکلیلی، رسول توکلی،آزاده ریاضی و سرنوشت بازیگران سریال آقای گرفتار بعد از ۳۱ سال… در ادامه مطلب میخوانید.

اینروزها شاهد پخش سریال آقای گرفتار از شبکه آی فیلم هستیم و حالا این سریال بعد از ۳۱ سال دوباره روی انتن تلویزیون رفته است. بازیگران سریال آقای گرفتار هم کنون در سن میانسالی و پیری هستند و ۳۲ سال از آن زمان می گذرد و چهره و سرنوشت آنها تغییر کرده است.

اما چرا سریال آقای گرفتار که فصل اول مجموعه تلویزیونی «گرفتار» محسوب می‌شود را پخش نشد؟» براساس درخواست مکرر مخاطبان برای پخش این سریال، پس از بررسی هر دو فصل آن به این جمع‌بندی رسیدیم که برخلاف فصل اول که در آن شاهد انعکاس مشکلات فرزندآوری هستیم، در فصل دوم بر موضوعاتی مثل تحکیم خانواده، نقش فرزندان در ایجاد نشاط در خانواده، اهمیت و لزوم امر فرزندآوری و رویکردهای مثبتی از این دست تأکید شده‌است. لذا پخش فصل اول از دستور کار شبکه خارج شد و پخش فصل دوم آن در دستور کار شبکه قرار گرفت.

سریال آقای گرفتار

بیوگرافی بازیگران سریال آقای گرفتار

سریال آقای گرفتار یک مجموعهٔ تلویزیونی است که نخستین سری آن به کارگردانی حسن اکلیلی در سال ۱۳۷۰ تولید و از شبکه ۱ پخش گردید. بعدها، در سال ۱۳۸۴–۱۳۸۳، سری دوم این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی اکبر منصورفلاح و تهیه‌کنندگی حسن اکلیلی ساخته شد. مردی در انتظار تولد اولین فرزند خود است، اما همسرش ۹ فرزندِ همزمان به دنیا می‌آورد. گرفتاری‌های ناشی از نگه‌داری ۹ قلوها، ماجراهای زیادی را به دنبال دارد.

نخستین سری این سریال به کارگردانی و تهیه کنندگی حسن اکلیلی محصول سال ۱۳۷۰ در ژانر طنز،اجتماعی و خانوادگی است. این مجموعه برای بار اول از شبکه یک سیما پخش شد و بسیار مورد استقبال قرار گرفت. سری دوم این سریال در سال ۱۳۸۴–۱۳۸۳، به کارگردانی اکبر منصورفلاح و تهیه‌کنندگی حسن اکلیلی ساخته شد.

خلاصه داستان

مردی در انتظار تولد اولین فرزند خود است، اما همسرش ۹ فرزندِ همزمان به دنیا می‌آورد. گرفتاری‌های ناشی از نگه‌داری ۹ قلوها، ماجراهای زیادی را به دنبال دارد…

خلاصه سریال آقای گرفتار

اسامی بازیگران سریال آقای گرفتار

  • حسن اکلیلی
  • ابراهیم شمس
  • فروزان کربلائی
  • مینا فرامرزی
  • رضا جورابچی
  • آزاده ریاضی
  • فاضل فاضلی پارسا
  • پری کربلایی
  • احسان اکلیلی
  • و…

حسن اکلیلی

زاده ۱۳۳۲، اصفهان کمدین و بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر ایرانی است که آثار متعددی را بازی و کارگردانی نموده. وی فعالیت هنری را اواسط دههٔ ۶۰ شمسی آغاز کرد. از جمله فیلم هایی که وی بازیگری کرده است می توان به شما فرشته اید، سلام سرزمین من، جنگجوی پیروز، هوای تازه، آقای گرفتار و پشت کوه‌های اشاره کرد. ایشان یکی از بازیگران مطرح اصفهان است.

بازیگران سریال آقای گرفتار

حسن اکلیلی در سریال آقای گرفتار

آزاده ریاضی

وی متولد ۱۳۶۷ در تهران است. او فعالیت بازیگری را از صحنه تئاتر و دوران دبیرستان آغاز کرده است وی تاکنون برای چند بار در فیلم های مختلفی ایفای نقش کرده است اما با ورودش به پخش خانگی گیسو ، شهرت او بیشتر شد.از جمله آثار ایشان می توان به فرجام،آژانس ازدواج،ارمغان تاریکی،آسمان همیشه ابری نیست،دلدادگان و… اشاره کرد. برخی رسانه های مدعی شدند که آزاده ریاضی خواهر حمیرا ریاضی بازیگر معروف است که این گفته میشود آزاده ریاضی ، خواهر حمیرا ریاضی است ولی این موضوع توسط هیچکدام تایید یا رد نشده است.

آزاده ریاضی در سریال آقای گرفتار

دیگر عوامل

کارگردان هنری: حسن اکلیلی،کارگردان تلویزیونی: محمود رضایی،تصویربردار: حسین تهرانی،تهیه‌کننده: ابوالفضل جهانی‌مقدم.

نظرات