خرید پنجره دوجداره و سه جداره از هوم وین

0

این روزها محافظت از فضای داخل خانه از آلاینده‌های محیطی و صوتی بسیار اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است. یکی از راه‌های عایق‌بندی محیط خانه در برابر آلودگی استفاده از پنجره دوجداره یا سه جداره در خانه است. بنابراین در صورت تمایل به خرید این دو مدل پنجره باید مواردی را در نظر داشته باشیم که از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند. با ما همراه باشید!

پنجره دوجداره و پنجره سه جداره

پنجره دوجداره UPVC یا پنجره سه جداره عملکرد بسیار خوبی در جلوگیری از به هدر رفتن انرژی دارند. روند ساخت این پنجره‌ها تقریبا شبیه به هم بوده، با این تفاوت که در پنجره سه جداره از سه لایه شیشه استفاده می‌شود که تاثیر بسیار خوبی در کاهش مصرف انرژی خواهند داشت.

بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مزیت پنجره‌ UPVC قیمت مناسب و عملکرد آن‌ها در کاهش میزان آلاینده‌های صوتی و سروصدای محیط است که ما را مجاب به استفاده از آن‌ها می‌کند.

پنجره دوجداره و پنجره سه جداره

پنجره دوجداره یا پنجره سه جداره؟!

اگر خانه شما در محیط‌های شلوغ و پر رفت‌وآمد است، استفاده از پنجره‌های سه جداره بهترین گزینه برای عایق‌بندی خانه خواهد بود. چرا که هیچکس دوست ندارد که سروصدای بیرون مانع برهم ریختن آسایش او شود. همچنین اختلاف دمای داخل ساختمان و محیط بیرون از دلایل دیگر استفاده از پنجره‌های سه‌جداره است که کمک می‌کند هزینه‌های انرژی تا حد بسیار چشمگیری کاهش یابد.

اما پیش‌از انتخاب پنجره سه جداره باید توجه داشت به دلیل ضخامت و وزن بالای پروفیل پنجره سه جداره امکان نصب آن در هز ساختمانی وجود نخواهد داشت. بنابراین به جای پنجره سه جداره از پنجره دوجداره با شیشه سکوریت یا لمینت استفاده می‌کنند.

اگر قیمت پنجره برای شما مهم است بهتر است که پنجره دوجداره یو پی وی سی را جایگزین پنجره‌های قدیمی خود کنید. تنوع بالای پروفیل‌های یو پی وی سی باعث شده‌است که ما بتوانیم انواع پنجره دوجداره با کیفیت‌های مختلف را خریداری کنیم.

مزیت‌های پنجره دوجداره UPVC

پنجره‌های دوجداره یو پی وی سی یکی از پرطرفدارترین ملزومات خانه است که ویژگی‌های آن باعث می‌شود بیشتر از سایر پنجره‌ها مورد استفاده قرار گیرند.

۱- عایق‌بندی صوتی و حرارتی

۲- نصب آسان

۳- قیمت مناسب

۴- تعمیر و نگهداری آسان

۵- کیفیت مطلوب

۶- غیر قابل اشتعال

مزیت‌های پنجره سه جداره UPVC

اگر پنجره‌ای فراتر از مدل دوجداره بخواهیم، بهتر است که به سراغ پنجره سه جداره برویم. در این مدل به دلیل ضخامت بالای پروفیل و شیشه، انرژی کمتری صرف گرم یا سرد نگه‌داشتن خانه خواهد شد.

۱- عایق‌ صدا

۲- عایق حرارت

۳- امنیت بیشتر

۴- کاهش مصرف انرژی

۵- دوام و استحکام بالا و کاربرد زمانی طولانی

۶- غیر قابل اشتعال

چرا پنجره UPVC؟!

پنجره‌های ساخته شده از پروفیل‌های UPVC علاوه بر زیبایی و ظرافت ظاهری دارای مزیت‌های متعددی هستند که در نهایت موجب آسایش ساکنین هر ساختمانی می‌شوند. همچنین کاهش هزینه مصرفی انرژی جهت تامین حرارت و برودت مورد نیاز ساختمان از دیگر دلایل محبوبیت آن‌ها است.

در این پنجره‌ها به دلیل عایق‌بندی دقیق‌تر به نسبت پنجره‌های قدیمی، راه دود و گردوغبار به داخل محیط خانه تا حد بسیار زیادی مسدود می‌شود.

چرا هوم وین؟

هوم وین به عنوان یک مجموعه تخصصی در ساخت و مونتاژ انواع پنجره های UPVC و آلومینیومی دوجداره با کیفیت بالا در بازار فعالیت دارد. همچنین این مجموعه دارای سابقه طولانی مدت در زمینه تولید درب و پنجره در بازار است و بدون واسطه و به‌صورت مستقیم با تامین‌کننده در ارتباط است.

مجموعه هوم وین با شرکت‌های بزرگی چون هافمن، وین تک، هابرمن، دل وین، پروفیل آرارات و… همکاری می‌کند و با توجه به نیاز مشتریان خود باکیفیت‌ترین پنجره‌ها را مونتاژ و نصب می‌کند.

نماینده رسمی برند پروفیل هابرمن در ایران

شرکت پروفیل صنعت آرارات که یک شرکت شناخته شده در صنعت فراوری درب و پنجره های یو پی وی سی دوجداره در ایران است که در سال ۱۳۹۲ برای اولین بار پنجره های چند جداره UPVC خود را تحت نام تجاری هابرمن (Hubermann) را به بازار عرضه نمود. مجموعه هوم وین به عنوان نماینده رسمی این شرکت به صورت مستقیم و با قیمت مناسب پنجره های یو پی وی سی با این پروفیل به بازار عرضه می نماید که قیمتی ارزان را برای مشتریان به همراه خواهد داشت.

درباره هوم وین بیشتر بدانید!

شرکت هوم وین با هدف تولید پنجره های دوجداره عایق و استاندارد آلومینیوم، ترمال بریک و UPVC برندهای مختلف با بهره گیری از فناوری های روز جهان، تخصص و تجربه ۱۲ ساله کادر مدیریتی، در سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را در شهر شیراز شروع کرده است و در این مدت کوتاه توانسته است با در نظر گرفتن چشم اندازهای خود (تولید درب و پنجره باکیفیت) به اهداف خود در مسیر این چشم‌انداز دست یابد. شرکت هوم وین در سال ۱۴۰۰ برای توسعه استراتژی های خود به تهران منتقل شد تا خدمات بیشتری به سراسر نقاط ایران ارائه دهد. این مجموعه با هدف افزایش رضایت مشتریان بهترین خدمات را به سازندگان ارائه می‌دهد.

نظرات