جدیدترین مدل های گوشواره زنانه و دخترانه شب یلدا ویژه ۱۴۰۱

0

گوشواره شب یلدا : در شب یلدا بسیاری از افراد از گوشواره شب یلدا به عنوان نمادی از این شب، در پوشش خود استفاده می کنند تا به مهمانی خود تم یلدا دهند. به همین دلیل است که ما گوشواره شب یلدا ۱۴۰۱ همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

گوشواره شب یلدا

جدیدترین مدل های گوشواره زنانه و دخترانه شب یلدا ویژه۱۴۰۱

انواع گوشواره :

میخی : گوشواره‌های میخی به علت سایز کوچک خود، به راحتی برای خانم‌ها قابل استفاده هستند. نکته جالب در مورد آنها این است که به خوبی با انواع لباس، از پیراهن پر زرق و برق مهمانی شب یلدا، هماهنگ می‌شوند.

گوشواره میخی

راهنمای خرید

مدل حلقه‌ای : این مدل یکی از پرطرفدارترین انتخاب‌های خانم‌ها برای مهمانی هستند چرا که مدل آنها به شکلی است که نه مانند گوشواره‌های میخی به طور کامل به گوش چسبیده‌اند و نه مانند گوشواره‌های آویز از گوش فاصله زیادی دارند.

گوشواره حلقه ایی

آویزی : گوشواره‌های آویزی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در فاصله چند سانتی‌متری زیر گوش قرار می‌گیرند. البته این مدل گوشواره‌ مورد سلیقه همه خانم‌ها نیستند و معمولا به دلیل آنکه ممکن است به لباس یا جاهای دیگر گیر کنند، نمی‌توان همیشه از آنها استفاده کرد.

گوشواره آویزی

طرح و رنگ گوشواره شب یلدا

طرح انار،طرح هندوانه،گوشواره طرح کتاب حافظ.

از آنجایی که تم شب یلدا غالبا قرمز و سبز است، می توانید موارد مورد استفاده در این شب را به صورت یک درمیان سبز و قرمز کنید. به عنوان مثال، می توانید از گوشواره طرح انار در کنار گردنبند سبز رنگ استفاده کنید تا ظاهری متفاوت و خاص برای خود خلق کنید.

گوشواره طرح انار

نکات مهم خرید گوشواره شب یلدا :

ساختار چهره خود را در نظر بگیرید: در هنگام انتخاب گوشواره باید شکل و ساختار چهره خود را نیز در نظر بگیرید. اگر چهره‌ای گرد دارید، باید به سراغ مدل میخی بلند یا آویزی بروید. اگر چهره‌ای مربعی دارید، می‌توانید به دنبال گوشواره‌های حلقه‌ای یا میخی گرد بروید. در صورت داشتن چهره‌ای قلبی شکل، مدل های آویزی به فرم اشک برای شما مناسب است.

گوشواره طرح هندوانه

قیمت : نگران قیمت گوشواره شب یلدا نباشید چرا که اکثر این مدل گوشواره ها بدلیجات هستند و در نتیجه قیمت آن ها ارزان است البته می توانید طلای این نوع گوشواره ها را نیز خریداری کنید.

قیمت گوشواره زنانه

راهنمای خرید گوشواره شب یلدا

مدل های شیک گوشواره یلدا

نکات مهم خرید گوشواره

همراه ما باشید

نظرات