حواشی جنجالی خواستگاری سفیان بوفال از یک دختر مراکشی در جام جهانی +عکس

0

ماجرای خواستگاری سفیان بوفال از یک دختر مراکشی در جام جهانی قطر ۲۰۲۲ سوفیان بوفال عشق یک دختر شد و خواستگاری کرد +عکس در ادامه مطلبی است که از مجله حرف تازه خواهید خواند:

خواستگاری سفیان بوفال جام جهانی قطر

جنجال خواستگاری سفیان بوفال از یک دختر مراکشی در جام جهانی قطر +عکس

سوفیان بوفال بازیکن ۲۹ ساله تیم ملی مراکش عاشق یک دختر مراکشی که در هنگام برگزاری جام جهانی قطر در ورزشگاه حضور داشته شده و از مادرش درخواست کرده به خواستگاری‌دختر مراکشی برود. گفته شده که اگر این خدتر به درخواست ازدواج سوفیان بوفال جواب مثبت دهد، او بعد از جام جهانی متاهل میشود و مراسم ازدواجش را برپا میکند.

خواستگاری در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

حالا خبر جنجالی خواستگاری سوفیان بوفال در جام جهانی ۲۰۲۲ یه یکی از خبرهای روز در شبکه های اجتماعی تبدیل شده و گویا در نهایت تاسف و کمال ناوری دختر خانم نیز درخواست سفیان بوفال را قبول نکرده و به او جواب رد داده است. عکس دختر که این بازیکن از او خواستگاری کرده در شبکه های اجتماعی وایرال شد که در زیر می بینید

در حاشیه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، سوفیان‌بوفال بازیکن ملی پوش مراکش عاشق یکی از دختران هوادار تیم ملی مراکش شد و بلافاصله از مادرش که در ورزشگاه حضور داشت خواست تا از این دختر خواستگاری کند.بوفال اعلام کرد در صورت پذیرفتن پیشنهاد ازدواج توسط این دختر ، بلافاصله پس از جام جهانی مراسم ازدواج را برپا می کند.البته شنیده‌ها حاکی از آن است این دختر به آنها جواب رد داده تا بوفال علاوه بر حذف از نیمه‌نهایی ، شکست عشقی نیز بخورد

جزئیات

گفتنی است مراکش شگفتی‌ساز اصلی این دوره از جام جهانی بوده و در مراحل حذفی رقابتها تیمهای بزرگی مثل اسپانیا و پرتغال را شکست داد تا به مرحله نیمه‌نهایی برسد.

تیم ملی فوتبال مراکش نماینده کشور مراکش در مسابقات بین‌المللی است. این تیم تاکنون در شش دوره جام جهانی حضور داشته و در سال ۱۹۷۶ قهرمان جام ملت‌های آفریقا و در سال های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ قهرمان رقابت‌های ملت‌های آفریقا شده‌است.

مذهب اصلی در مراکش اسلام است که دین رسمی است، به‌طور رسمی ۹۹ درصد از جمعیت مسلمان هستند و تقریباً همه‌ی آن‌ها سنی هستند. نظرسنجی‌ها نشان داده‌اند حداقل ۸۰ تا ۹۵ درصد جمعیت آن حداقل تا حدودی مذهبی هستند.

 

نظرات