جدیدترین مدل دستبند زنانه شب یلدا شیک ۱۴۰۱ + راهنمای خرید

1

دستبند زنانه شب یلدا : در شب یلدا و برگزاری دورهمی ها بهتر است زیور آلات مخصوص شب یلدا استفاده کنیم، یکی از این نوع زیورآلات دستبند است. به همین جهت مجموعه ایی از مدل های شیک دستبند زنانه شب یلدا ۱۴۰۱ همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

دستبند شب یلدا

جدیدترین مدل دستبند زنانه شب یلدا شیک ۱۴۰۱ + راهنمای خرید

نکات مهم در خرید دستبند زنانه :

اندازه‌گیری مچ دست :  در اولین قدم برای انتخاب دستبند مناسب شما باید سایزهای مختلف دستبند را بشناسید و بدانید کدام اندازه مناسب دست‌های شماست. برای تعیین سایز مچ دست خود، متر یا نوار پارچه‌ای را دور پهن‌ترین قسمت مچ دست یا قسمت پایین استخوان مچ که در کنار کف دست قرار دارد، بپیچانید. اندازه‌ی آن را از روی متر بخوانید و روی کاغذ بنویسید.

دستبند زنانه شب یلدا

راهنمای خرید

انتخاب بر اساس موقعیت و مراسم : پس از تعیین اندازه‌ی دستبند لازم است برای خودتان مشخص کنید که این زیور را برای استفاده‌ی روزمره می‌خواهید یا برای مناسبت‌های خاص! به طور مثال، شما یک دستبند تنیس مملو از نگین‌های الماس را به طور روزمره یا برای محل کار استفاده نمی‌کنید. در عین حال، هیچ وقت برای مجالس رسمی مثل عروسی سراغ دستبند چرم یا بافت نمی‌روید.

دستبند زنانه شب یلدا هندوانه

بر اساس تُناژ پوست : انتخاب زیورآلات بر اساس تُناژ پوست کمک می‌کند تا جلوه‌ی وسیله‌ی زینتی روی دست‌های شما بیشتر و درخشنده‌تر باشد. اگر پوست سرد دارید، بهتر است سراغ زیورآلات سفید روشن همچون طلای سفید، پلاتین و نقره بروید. اگر پوست گرم دارید، بهتر است سراغ طلای زرد، طلای رزگلد، زیورآلات مسی و برنجی بروید. اگر پوست خنثی دارید می‌توانید از هر رنگ طلا و نقره که دوست دارید استفاده کنید.

دستبند شب یلدا با طرح انار

انواع استایل با دستبند شب یلدا :

قدم اول برای این که بتوانید یک تیپ خوب و زیبا داشته باشید، این است که به نمادها و رنگ‌هایی که در این مراسم استفاده می‌شوند، توجه نمائید. رنگ سبز و رنگ قرمز جزو نمادهای اصلی شب یلدا هستند. شما به راحتی می‌توانید با ترکیب این دو رنگ یک استایل زیبا و دوست داشتنی بسازید.استفاده از انواع ترکیب پیراهن و شلوار یا دامن و بلوز طرح‌دار می‌تواند همراه زیورآلاتی مانند دستبند شب یلدا شیک تکمیل شده و یک ایده خوب برای دختران شیک پوش در این شب باشد.

استایل با دستبند شب یلدا

مناسبت‌هایی مانند شب یلدا به دلیل بعد فرهنگی و اصالت ملی که دارند برای تمام خانواده‌ها مهم هستند. در نتیجه پوششی که شما برای این مراسم‌ها در نظر می‌گیرید بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

راهنمای خرید دستبند شب یلدا

نکته آخر : زیورآلاتی مانند دستبند انار و هندوانه می‌توانند بهترین گزینه برای ست کردن با هر تیپ و لباسی باشند. این اکسسوری‌های زیبا جلوه یلدایی بی‌نظیری برای شما رقم می‌زنند.

دستبند بافت زنانه

نکات مهم خرید دستبند زنانه

مدل شیک دستبند شب یلدا

قیمت دستبند زنانه

همراه ما باشید

1 دیدگاه در “جدیدترین مدل دستبند زنانه شب یلدا شیک ۱۴۰۱ + راهنمای خرید

  1. ماریا رضایی گفت:

    سلام
    معرفی عالی، بعضی از ای باعث شدید با این محصولات آشنا بشیم.
    پیشنهاد میکنم این محصولات رو هم ببینید:

نظرات