سایت ثبت نام ایران خودرو ویژه شب یلدا ۱۴۰۱ + شرایط فروش یلدایی ایران خودرو

13

سایت ثبت نام ایران خودرو ویژه شب یلدا ۱۴۰۱ + شرایط فروش یلدایی ایران خودرو

ثبت نام فروش فوری محصولات ایران خودرو به مناسبت شب یلدا ۱۴۰۱ آغاز شد. متقاضیان خرید ماشین می توانند در طرح حراج ایران خودرو ویژه شب یلدا در سایت ها ثبت نام کنند. فروش فوری ایران خودرو ۱۴۰۱ ویژه شب یلدا از امروز ۲۴ آذر ۱۴۰۱ آغاز شد.

براساس اطلاعیه عرضه بازار فیزیکی بورس کالای ایران، امروز ۲۱۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷، تارا دستی و اتوماتیک در تالار خودرو بورس کالای ایران از امروز ۲۴ آذر ۱۴۰۱ عرضه می‌شود.

سایت ثبت نام ایران خودرو ویژه شب یلدا 1401 + شرایط فروش یلدایی ایران خودرو

ثبت نام فروش ویژه شب یلدا ایران خودرو آذر ۱۴۰۱

براساس اطلاعیه عرضه بازار فیزیکی بورس کالای ایران، امروز شنبه تعدادی خودرو عرضه می‌شود که شامل ۳۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه‌ای با قیمت پایه ۴۰۴ میلیون تومان، ۳۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک با قیمت ۳۷۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

همچنین هزار دستگاه پژو ۲۰۷ دستی با قیمت ۲۹۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ۲۵۰ دستگاه تارا اتوماتیک با قیمت پایه ۳۷۶ میلیون تومان و ۲۵۰ دستگاه تارا دستی با قیمت ۳۰۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عرضه خواهد شد.

بر اساس این گزارش، درصد پیش پرداخت سفارش خرید تمامی خودروها ۵۰ درصد و تاریخ تحویل آنها ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ خواهد بود.

در مشخصات تمامی خودروها همچنین ذکر شده است: هر کد ملی (خریداران حقیقی) مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و صرفاً برای یک خودرو را دارند و خریداران باید شرایط سنی ۱۸ سال تمام را داشته باشند.

از سوی دیگر اشخاصی که در عرضه‌های قبلی موفق به خرید خودرو شدند امکان ثبت سفارش ندارند.

هزینه‌های جانبی شامل بیمه و شماره‌گذاری و هزینه ثابت جمعاً به مبلغ ۴۳ میلیون و ۷۱۳ هزار و ۱۰۰ ریال برآورد شده است.

همچنین ۱۲ درصد بابت مالیات و عوارض قانونی در خودروهای تارا و پژو ۲۰۷ دستی و ۱۳ درصد بابت مالیات و عوارض قانونی در خودروهای تارا و پژو ۲۰۷ اتوماتیک هستند که براساس مبلغ معامله محاسبه و توسط خریدار باید پرداخت شود.

توجه: بروزرسانی جدید

سوپرایز یلدایی ایران خودرو برای جوانان فروش فوق العاده با قرعه کشی از شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱

شرکت ایران خودرو در بخشنامه ۴۵۳۰ خود اعلام کرده است، این شرکت قصد دارد ۲ محصول پرطرفدار خود یعمی سورن پلاس دوگانه سوز و پارس ال ایکس را از روز شنبه مورخ ۲۶ آذرماه در قالب طرح خانواده و جوانی جمعیت از طریق قرعه کشی عرضه کند، شرکت ایران خودرو اعلام کرده است که ثبت نام تا روز دوشنبه ۲۸ آذر ماه ادامه دارد.

در این دوره قرعه کشی اسامی برندگان با ارسال پیامک به شماره وارد شده در سایت اعلام خواهد شد و یا برای دیدن نتایج می توانید به سایت ایران خودرو مراجعه فرمایید.

تحویل خودروها ۹۰ روزه خواهد بود و پس از اعلام اسامی برندگان وجه کامل اعلام شده توسط شرکت ایران خودرو دریافت خواهد شد.

قیمت خودرو‌های ثبت نامی نسبت به سایر دوره ها تغییری نکرده است و با همان قیمت قبل به فروش می‌رسد. که در جدول زیر قابل مشاهده است.
فروض فوری ایران خودرو شب یلدا

نحوه ثبت نام ایران خودرو ویژه شب یلدا

نحوه ثبت نام ایران خودرو و سایپا و مدیران خودرو و سیستم قرعه کشی از اردیبهشت ماه سال جاری با تغییراتی همراه بوده و فرآیند و اعلام نتیجه قرعه کشی را می‌توان انتقال همه مراحل به سامانه یکپارچه فروش خودرو است که در راستای کنترل عرضه و تقاضا به‌علاوه کاهش فاصله قیمت خودرو از درب کارخانه تا بازار و حذف واسطه‌ها صورت می‌گیرد.

سامانه فروش خودرو همیشه فعال بوده و در هر ماه اقدام به فروش خودرو با قرعه کشی و بدون قرعه کشی می کند. حالا نیز در آذر ماه ۱۴۰۱ طرح حراجی خودرو و فروش فوری ایران خودرو ویژه شب یلدا در آذر ماه را برای متقاضیان آ؛ار کرده است.

آخرین طرح فروش ایران خودرو روز شنبه مورخ ۱۹ آذر ۱۴۰۱ از طریق سایت ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir و به صورت قرعه کشی آغاز خواهد شد. برای ثبت نام قرعه کشی ایران خودرو می‌توانید به سایت شرکت ایران خودرو مراجعه کنید.

در ثبت نام ایران خودرو به مناسبت شب یلدا عرضه تمامی این خودروها، هر کد ملی (خریداران حقیقی) مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کد‌های عرضه شده در تاریخ عرضه و صرفا برای یک خودرو بوده و خریداران باید شرایط سنی ۱۸ سال را داشته و اشخاصی که در عرضه‌های قبلی موفق به خرید خودرو شدند امکان ثبت سفارش ندارند.

طرح فروش فوق العاده ایران خودرو با موعد تحویل ۳ ماهه در سایت شرکت ایران خودرو با روش قرعه کشی مطابق جدول زیر از روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ شروع و به مدت ۴ روز ادامه خواهد داشت.

شرایط پیش‌ فروش برخی از محصولات شرکت ایران خودرو با موعد تحویل حداکثر ۱۲ ماهه از طریق قرعه کشی به شرح ذیل اعلام می‌شود.
متقاضیانی که در قرعه‌کشی‌های قبلی خودروسازان انتخاب نشده‌اند، میتوانند در این طرح ثبت نام کنند.

آغاز ثبت نام یلدایی ایران خودرو / تارا و پژو ۲۰۷

تعداد ۲۱۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ و تارا دستی و اتوماتیک از (شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱) در تالار خودروی بورس کالای ایران در حالی عرضه می‌شود که از این تعداد ۱۶۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ و ۵۰۰ دستگاه تارا است.

قیمت ها

براساس اطلاعیه عرضه بازار فیزیکی بورس کالای ایران، از شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ تعداد ۳۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه‌ای با قیمت پایه ۴۰۴ میلیون تومان، ۳۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک با قیمت ۳۷۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، هزار دستگاه پژو ۲۰۷ دستی با قیمت ۲۹۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ۲۵۰ دستگاه تارا اتوماتیک با قیمت پایه ۳۷۶ میلیون تومان و ۲۵۰ دستگاه تارا دستی با قیمت ۳۰۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عرضه خواهد شد.

مهلت ثبت نام

بر اساس این گزارش، درصد پیش پرداخت سفارش خرید تمامی خودروها ۵۰ درصد و تاریخ تحویل آنها ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ خواهد بود.

همچنین در مشخصات تمامی خودروها همچنین ذکر شده است: هر کد ملی (خریداران حقیقی) مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و صرفاً برای یک خودرو را دارند و خریداران باید شرایط سنی ۱۸ سال تمام را داشته باشند. از سوی دیگر اشخاصی که در عرضه‌های قبلی موفق به خرید خودرو شدند امکان ثبت سفارش ندارند.
هزینه‌های جانبی شامل بیمه و شماره گذاری و هزینه ثابت جمعاً به مبلغ ۴۳ میلیون و ۷۱۳ هزار و ۱۰۰ ریال به علاوه ۱۲ درصد بابت مالیات و عوارض قانونی در خودروهای تارا و پژو ۲۰۷ دستی و ۱۳ درصد بابت مالیات و عوارض قانونی در خودروهای تارا و پژو ۲۰۷ اتوماتیک هستند که براساس مبلغ معامله محاسبه و توسط خریدار باید پرداخت شود

بدیهی است در صورت عدم واریز هزینه‌های فوق حداکثر تا ۵ روز تقویمی پس از ارسال پیامک تکمیل وجه متعلقات قانونی به نسبت زمان تأخیر خریدار در واریز وجوه تکمیلی، زمان تحویل خودرو تغییر خواهد کرد. تسنیم

13 دیدگاه در “سایت ثبت نام ایران خودرو ویژه شب یلدا ۱۴۰۱ + شرایط فروش یلدایی ایران خودرو

  1. معصومه جمالی گفت:

    همش دروغ اصلا سایت باز نمیشه

  2. علغ گفت:

    تقصیر اینا نیست که دزدی رو دروغ رو به اینا یاد داده

  3. مجتبی گفت:

    این همه شرط و شروط چیه واسه مردم میزارین…خودروهاd رو با قیمت کلان اونم با هزار منت میدین دست مردم…خجالت بکشین

  4. رضا گفت:
    10

    ابلفضلی ۳۰بار ثبت نام کردم، دروغه درنیومد که نیومد😔😔😔

  5. العفو گفت:
    12

    اگر راست میگید زیرپای خودتان وآقازاده هاتونم ازاین خودروهابگذارید آشغال میدید مردم با سودشون آخرین مدل خارجی برای خودتان میخرید.به یک کلمه حرفای خودتان هم ایمان ندارید.با این پول ۲۰۷ ما درخارج میتونیم ماشین ۱۰۰۰باربهترشمارابخریم.چه میتوان ما تسیرشدیم درقفس جهالت ودروغهای شما….

  6. ممدفابریک گفت:
    17
    1

    پول مردم میگیرین برا شرط بندی
    که یه قوطی تحویل بدید

  7. saeed گفت:
    18
    1

    دروغگوها

  8. زهرا گفت:
    10

    سایتش که باز نمیشه😒

  9. سامان گفت:
    28
    1

    چقد بی وجدانید. هر خودرویی که مفت نمیرزه را براش شرط و شروط میزارید حق ما ایرانیا همینه که باید بشینیم چند نفر برامون تعیین تکلیف کنند

  10. مزبان عموری گفت:
    17

    دروغه سایت ایرانخودرو نمیادتاثبت نام کنیم الان دوساعته سایت بازنمیشه

  11. زهرا گفت:
    29

    همش دورغه

  12. اسماعیل گفت:
    9
    4

    اسماعیل

  13. بابک گفت:
    45
    4

    مثل سگ دروغ میگین

نظرات