جدیدترین مدل شال شب یلدا زنانه و دخترانه ۱۴۰۱

0

شال شب یلدا زنانه : شب یلدا یکی از شب های خاطرانگیز است و بهتر است لباس همین شب که با تم انار،هندوانه و… همراه است به تن کنید. به همین جهت است که ما مجموعه مدل های شیک شال زنانه و دخترانه ۱۴۰۱ همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

شال شب یلدا

جدیدترین مدل شال شب یلدا زنانه و دخترانه ۱۴۰۱

نکات مهم خرید شال شب یلدا :

جنس شال : با توجه به اینکه شب یلدا در آخر پاییز است و هوا سرد بهتر است جنس بافت را انتخاب کنیم البته لزومی برای خرید این نوع جنس نیست. جنس های دیگری هم وجود دارد که می توانید آن را خرید کنید مانند  نخی که زیر مجموعه‌ی پارچه‌های پنبه‌ای به شمار می‌رود و گرما را از خود عبور می‌دهد، بنابراین خنک است. حریر: جنس حریر لطیف، خنک، سبک، نازک و لَخت است. ابریشم: لطافت، سبکی، مقاومت و استفاده‌ی چهارفصل از ویژگی‌های شالی از جنس ابریشم است، این پارچه دیرتر چروک می‌شود.

شال شب یلدا زنانه

راهنمای خرید

قواره شال : دومین و مهم ترین پارامتری که در خرید شال باید به آن دقت کنید، ، قواره یا همان اندازه شال است که اصولا سایز استاندارد برای یک شال بایستی دارای طولی حدودا ۱۸۰ سانتی و عرضی میان ۶۰ الی ۷۰ سانتی متر باشد.

جنس شال شب یلدا

رنگ  و طرح شال : همان طور که گفتیم تم شب یلدا با انار و هندوانه جذاب می شود پس بهتر است این طرح را انتخاب کنید و رنگ شال خود را از بین از رنگ‌های سیر مانند شال قرمز، آجری، سبز، قهوه‌ای و… انتخاب کنید. این رنگ‌ها تکمیل کننده تم شب یلدا هستند. در مهمانی‌های پاییزی مانند جشن یلدا بهتر است از شال گرم و ظریف استفاده کنید.

طرح شال شب یلدا

قیمت : قیمت شال به عوامل زیادی مثل: کیفیت چاپ، جنس پارچه، محل فروشگاه شال و روسری و …تاثیرگذار است. مثلا مدل هایی که جنس‌شان ابریشم است گران‌تر از جنس های دیگر است و شال هایی پلاستیکی قیمت‌های کمتری نسبت به بقیه دارند. از این رو سعی کنید مدل انتخابی‌تان را از چند فروشگاه قیمت بگیرید و سپس خرید کنید.

راهنمای خرید شال شب یلدا زنانه

به سبکی آن توجه کنید :  شال نباید از روی سر، سُر بخورد تا شما مجبور نباشید که مداوم آن را مرتب کنید. در زمان خرید حتماً آن را پرو کنید تا سبک و سنگینی آن را متوجه شوید. هر چقدر  شال سبک باشد روی سر بهتر و راحتتر قرار می گیرد.

نکات مهم خرید شال

کیفیت : اگر می خواهید که شال شما عمر بیشتری داشته باشد و برای مدت زمان بیشتری از آن استفاده کنید بهتر است که در موقع خرید حتماً به کیفیت دوخت لبه ها، چاپ طرح و نداشتن زدگی و یا لک توجه کنید. عدم توجه به هر یک از موارد ذکر شده باعث می شود که از انتخاب خود پشیمان شوید.

رنگ شال شب یلدا

شال زنانه یلدا

قیمت شال زنانه

مدل های شیک شال شب یلدا زنانه

همراه ما باشید

نظرات