جدیدترین مدل های روسری پاییزه زنانه ۱۴۰۲

0

روسری پاییزه زنانه : معمولا انتخاب روسری مناسب فصل پاییز دغدغه بزرگی است زیرا علاوه بر مدل جنس آن هم مهم است. به همین جهت ما مجموعه ایی از مدل های روسری پاییزه ۱۴۰۲ همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

روسری پاییزه زنانه

جدیدترین مدل های روسری پاییزه زنانه ۱۴۰۲

نکات مهم خرید روسری پاییزی :

جنس روسری : روسری نخی و روسری ساتنی از پر کاربرد ترین ها برای فصل پاییز است . جنس پارچه نخی استفاده شده در روسری های نخی پاییزه دارای گرَم بالاتری است تا در فصل پاییز گرمای بیشتری را به ارمغان بیاورد . ضخامت روسری نخی پاییزه باید به گونه‌ای باشد که اگر دستتان را پشت آن بگیرید دستتان را واضح نبینید. همچنین مدل ساتنی باید بافت منسجم و یکنواختی داشته باشند که با لمس کردن می توانید این موضوع را تشخیص نمایید.

روسری پاییزه

راهنمای خرید

رنگ بندی : انتخاب رنگ امری سلیقه ای است و همه چیز به انتخاب خود شما بستگی دارد ولی گاهی پیروی از اصول انتخاب رنگ برای فصول و مناسبت ها و … می تواند برایتان کمک کننده باشد معمولا برای روسری های پاییزه از رنگ های گرم مثل قهوه ای مشکی نارنجی قرمز. زرشکی و … استفاده می گردد که با توجه به سلیقه تان و همینطور رنگ مورد نیاز برای ست کردن با لباس های تان می توانید انتخاب نمایید.

روسری پاییزه شیک زنانه

قواره : قواره یا همان ابعاد روسری بستگی به مد روز و جنس روسری دارد به طور مثال قواره مورد استفاده در روسری های نخی که مورد استقبال همگانی قرار گرفته قواره ۱۴۰ و قواره ۱۳۰ می باشد که این قواره از سال ۹۷ تاکنون که در پاییز ۹۸ هستیم بسیار پرطرفداراست،ولی این قواره در روسری های ساتنی کاربرد کمتری دارد که می‌توان قیمت بالای تمام شده را یکی از دلایل این امر دانست و قواره های مورد استفاده در این روسری ها معمولاً ۱۱۰ و ۱۲۰ می باشد.

انواع روسری پاییزه

انواع روسری پاییزه

روسری ابریشم : یکی از بهترین پارچه‌ها برای روسری، پارچه ابریشم است. این پارچه انتخابی درست و مناسب بوده و به دلیل فرآیند طبیعی و سختی که تولید ان دارد، معمولا پارچه گران قیمت و شیکی است. می‌توانید آن را با لباس های مناسب و هماهنگ انتخاب کنید. بدین صورت هارمونی و هماهنگی لازم بین لباس و روسری برقرار می‌شود.

روسری پشمی : این مدل سبب ایجاد گرما در بدن می‌گردد. روسری‌های پشمی سنگین و ضخیم یا چند لایه بیشتر برای فصل زمستان مناسب هستند اما می‌توانید از نوع سبک یا نازک آن در فصل پاییز استفاده کنید.

رنگ مناسب روسری پاییزه

مدل چروک شطرنجی : این مدل روسری‌های پاییزه با هر نوع لباسی ست می‌شوند. همچنین با لباس های گرم ترکیب جذاب و هارمونی خوبی دارند. از این روسری‌ها زمانی که آرایش ماتی دارید، می‌توانید استفاده کنید.

روسری‌های نخی پاییزه : این مدل نیز از دیگر روسری مناسب پاییز هستند. این نوع روسری پنبه‌ای بوده و سرما را از خود عبور نمی‌دهد. این مدل به آسانی اتو می‌شود و معمولا سر نمی‌خورد. همچنین بسیار سبک و لطیف است.

قیمت روسری پاییزه

روسری ساتن پاییزی : این مدل کمی براق بوده ولی پشت آن مات است. ضخامت آن نیز کم بوده ولی براقی آن باعث می‌شود پارچه گیرا به نظر برسد. همچنین پارچه‌های ساتن نسبت به ابریشم ضخیم‌تر بوده ولی در عین حال ظاهری شبیه به ابریشم دارند. این مدل روسری را نیز می‌توانید در پاییز برای ست کردن لباس در مهمانی‌ها و مجالس استفاده کنید.

مدل های جدید روسری پاییزه

روش شستشو روسری پاییزه

روسری پاییزه ابریشمی

نکات مهم خرید روسری پاییزه

همراه ما باشید

نظرات