جدیدترین مدل آرایش عروس ۲۰۲۳ + جدیدترین میکاپ عروس با رنگ قرمز پرشین

0

روز عروسی یکی از مهم ترین روزها در زندگی هر فردی است که دوست دارد به زیباترین شکل دیده شود برای همین در این پست می توانید جدیدترین مدل آرایش عروس و بهترین آرایش عروس و شیک ترین آرایش عروس و بهترین میکاپ عروس سال ۲۰۲۳ و جدیدترین میکاپ عروس سال ۲۰۲۳ را مشاهده کنید.

جدیدترین مدل آرایش عروس

جدیدترین مدل آرایش عروس

آرایشتان را با پودر ثابت کنید و مطمئن شوید که پوستتان مات شود تا در عکس ها براق نیفتد. همینطور رژلبی را انتخاب کنید که کمی از حد معمولی که استفاده می کنید روشن تر باشد. زیرا لب های کمرنگ در عکس، محوتر به نظر می آیند. عروس چطور می تواند مطمئن باشد آرایشش در تمام طول روز باقی می ماند؟

جدیدترین مدل آرایش عروس

آرایش چشم

جدیدترین مدل آرایش عروس

جدیدترین مدل آرایش عروس

روش درست برای پوشاندن سیاهی زیرچشم استفاده چند قطره بر روی استخوان زیر چشم است. همچنین می‌توانید از تکنیک لایه‌بندی استفاده کنید. کمی بر روی سیاهی زیر چشم از کانسیلر بمالید، اجازه ندهید کرم خشک شود سپس لایه بعدی را بزنید. می‌توانید بین دو لایه از پودر فیکس نیز استفاده کنید. رنگ کرم پودر را مطابق با رنگ پوستتان انتخاب کنید. از رنگ‌های روشن‌تر از پوستتان استفاده نکنید. استفاده از رنگ‌های روشن در پوست باعث برجسته شدن خطوط و جایِ لکه‌ها می‌شود. محوکردن درست کرم پودر را فراموش نکنید و دقت کنید که از کرم پودر روی گردن و گوش‌های خود نیز بزنید تا تفاوت رنگ بین گوش، گردن و صورتتان وجود نداشته باشد.

جدیدترین مدل آرایش عروس

آرایش عروس

جدیدترین مدل آرایش عروس

در روزی که برای امتحان مدل آرایش تان نزد آرایشگر میروید، لباسی سفید به تن کنید. در این شرایط بهتر تشخیص می دهید که آیا رنگ آرایش تان با رنگ لباس عروس جور در می آید یا خیر. حتی پیشنهاد ما به شما این است که چند عکس هم، بدون فلش، بگیرید تا مدل تان را در کنار لباس سفید رنگ بهتر تشخیص دهید.

جدیدترین مدل آرایش عروس

مدل آرایش عروس ۲۰۲۳

جدیدترین مدل آرایش عروس

۳ تا ۵ هفته قبل از جشن عروسی نزد آرایشگر خود بروید و از او بخواهید تا آرایشی را که انتخاب نموده اید بر روی صورت شما امتحان کند . هر آنچه برای آرایش عروسیتان می پسندید را به آرایشگر خود بگویید مثلا اگر آرایش برنزه را دوست دارید ، به او بگویید تا رنگ های مختلف را روی صورت تان امتحان کند تا بتواند بهترین رنگ کرم پودرمناسب با پوست شما را شناسایی کند.

جدیدترین مدل آرایش عروس

با خودتان چند عکس از مدل های آرایشی که مورد قبول تان است را نزد آرایشگر ببرید. آنها را به او نشان دهید و روی صورت تان امتحان کنید تا ببینید آیا روی صورت شما هم زیبا میشود و برای روز عروسی تان مناسب است یا خیر. از آرایش زیاد بپرهیزید زیرا آرایشی که روی صورت تان ننشیند، در عکس ها و زیر نور فلش جلوه بدی پیدا میکند.

نظرات