علت فوت و درگذشت رستم قاسمی وزیر سابق + علت مرگ و در گذشت رستم قاسمی

5

علت دقیق فوت و درگذشت رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی سابق مشخص شد + علت مرگ رستم قاسمی در گذشت

علت فوت و درگذشت رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی سابق مشخص شد علت مرگ همراه با زمان و تصاویر و جزئیات درگذشت و فوت رستم قاسمی وزیر نفت سابق در ۱۷ آذر ۱۴۰۱ در ادامه این صفحه به اطلاع شما می رسانیم

رستم قاسمی درگذشت, علت فوت رستم قاسمی , علت مرگ رستم قاسمی, رستم قاسمی فوت کرد, رستم قاسمی وزیر نفت سابق درگذشت, رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی درگذشت

رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی سابق ، لحظاتی پیش در سن ۵۷ سالگی پس از دوره ای بیماری در یکی از بیمارستان‌های تهران درگذشت و علت درگذشت ایشان بیماری ذکر شده است. وی در تاریخ پنجشنبه، ۱۷ آذرماه درگذشت. زمان برگزاری مراسم تشییع و تدفین مرحوم رستم قاسمی امروز اعلام خواهد شد.

ارستم قاسمی که به عنوان وزیر سابق راه و شهرسازی دولت رئیسی و وزیر نفت دولت احمدی نژاد به چهره‌ای شناخته شده تبدیل شده بود در سن ۵۷ سالگی از دنیا رفت.

این سیاستمدار و وزیر چند دولت در جمهوری اسلامی که از مدت ها پیش درگیر بیماری بود، امروز ۱۷ آذر ماه از دنیا رفت. نزدیکان رستم قاسمی این خبر را تایید کردند.

مهندس رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی، وزیر نفت دولت احمدی نژاد، معاون قرارگاه خاتم‌الانبیاء و  از یادگاران دوران دفاع مقدس، بعد از یک دوره تحمل بیماری درگذشت. او از سال ها پیش درگیر بیماری سرطان بود و سال گذشته و چند ماه بعد از انتخاب مهندس قاسمی به وزارت، نشانه‌های بیماری در وی ظاهر شد اما ایشان ضمن آغاز درمان، با تمام توان وظایف خود را دنبال می‌کرد، که متاسفانه از حدود دو ماه قبل بیماری ایشان تشدید شد.

قاسمی فعالیت نظامی را از سال ۱۳۶۰ در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آغاز کرد و در طول جنگ ایران و عراق از اعضای این نهاد بود. او در فاصله سال‌های ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۰ فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء بود و پیش‌تر به‌عنوان معاون اقتصادی نیروی قدس فعالیت می‌کرد.

وی به تازگی از سمت خود در وزارت راه و شهرسازی استعفا کرد و از رئیس جمهور درخواست کرد با کناره‌گیری او موافقت کند و پس از موافقت رئیس‌جمهور با استعفا، بلافاصله وارد فرآیند جدی درمان شد. متاسفانه پیشرفت بیماری سرطان به‌گونه‌ای بود که درمان افاقه نکرد و در نهایت امروز دارفانی را وداع گفت.

5 دیدگاه در “علت فوت و درگذشت رستم قاسمی وزیر سابق + علت مرگ و در گذشت رستم قاسمی

  1. محمدتقی گفت:

    کسی که اینقدر زحمت برای نظام کشید نباید یک تشیع جنازه باشکو بکنند

  2. داریوش از اهواز گفت:

    خدارحمتش کنه روحش شاد ویادش گرامی

  3. محسن گفت:

    میخواستم ببینن کی فضوله بخاطر همون نگفتن

  4. شقایق گفت:
    6
    2

    این از اون سازهاست که صداش صبح در میاد….وگرنه مگه میشه یه عکس از تشیع جنازش نباشه؟؟

  5. عباس گفت:
    9
    2

    چرا مقامات کشوری و لشگری تا به حال تسلیت نگفته اند

نظرات