نکات طلایی خرید تجهیزات استخر

1

ساخت یک استخر در حیاط منزال و یا ویلا علاوه بر جنبه ی تفریح آن، یک نوع سرمایه گذاری نیز به حساب می آید. پس اولین اقدام برای داشتن یک استخر استاندارد، خرید بهترین تجهیزات آن می باشد. برخی از تجهیزات مانند پمپ استخر و فیلترها، از جمله تجهیزات ضروری استخر به حساب می آیند که کارکرد مهمی در استخر دارند. هنگامی که پمپ و فیلتر مناسب استخر را انتخاب می کنید، سیستم شما بهتر کار می کند، تعداد مواد شیمیایی که در استخر خود استفاده می کنید کاهش می یابد و اطمینان حاصل می شود که استخر شما تمیز می ماند. بسیاری از تامین کنندگان تجهیزات استخر، محصولات متنوعی را در بازار عرضه می کنند. بنابراین، فرآیند انتخاب بهترین ها آسان نیست پس با ما همراه باشید تا راهنمای زیر به شما در خرید درست تجهیزات استخر کمک کند.

تجهیزات استخر

۱) ابعاد استخر

یکی از موارد ضروری ابعاد و حجم استخر شما است. در نظر بگیرید که استخر شما چند لیتر دارد زیرا برای انتخاب پمپ استخر ، اندازه استخر اهمیت بالایی دارد. همیشه آب را بر حسب لیتر محاسبه کنید تا مطمئن شوید بهترین اندازه پمپ را خریداری می کنید. همچنین طول، عرض و عمق استخر را در نظر بگیرید.

۲) انتخاب یک پمپ قدرتمند

پیدا کردن یک پمپ قدرتمند که در تمیز کردن و گردش آب در داخل استخر شما کارآمد باشد، ضروری است. همیشه حداکثر دبی فیلتر را در نظر بگیرید. اگر فیلتر از حداکثر دبی خود فراتر رود و پمپ بیش از حد قوی باشد، می تواند آسیب جبران ناپذیر و پرهزینه ای به تجهیزات استخر وارد کند.

تجهیزات استخر

۳) بی صدا بودن پمپ

جنبه دیگری که باید در نظر بگیرید نویز خروجی تولید شده توسط پمپ شما است. پمپ استخری را انتخاب کنید که برای کارکردن آرام باشد به این دلیل که در مصرف برق صرفه جویی می شود. قبل از خرید تجهیزات استخر ، مشخصات و توضیحات آن محصول را به درستی مطالعه کنید. بنابراین می توانید به سرعت برخی از تجهیزات توصیه شده برای استخر را شناسایی کنید.

۴) در نظر گرفتن سرعت پمپ

پمپ های استخر زیادی هستند که با سرعت های متفاوتی کار می کنند. می توانید پمپ دو سرعته یا چند سرعته را انتخاب کنید. آنها مقرون به صرفه تر هستند اما در مورد مصرف انرژی بسیار کارآمدتر می باشند.

۵) انتخاب بزرگترین فیلتر

برای کمترین تعمیر و نگهداری، بزرگترین فیلتری را که استخر و پمپ شما می توانند در خود جای دهند انتخاب کنید. یک فیلتر بزرگتر آب استخر را بهتر تمیز می کند، کمتر مسدود می شود و نیاز به کار کمتری دارد.

۶) استفاده از تایمر

تایمر استخر یک جزء ضروری است که استخر باید داشته باشد. با این حال، همه پمپ ها آن را ندارند. تایمر یا کنترلر پمپ یک وسیله حیاتی است، به خصوص زمانی که می خواهید استخر خود را تمیز نگه دارید و هزینه کمتری برای برق خود صرف کنید. هنگامی که پمپ دارای تایمر باشد، لازم نیست پمپ را روزانه روشن و خاموش کنید و می تواند به طور خودکار خاموش شود. علاوه بر این، اگر پمپ بیش از حد گرم شود، به طور خودکار خاموش می شود.

این یک اقدام ضروری برای ایمن نگه داشتن پمپ شما از آسیب است. با این حال، اگر پمپ استخر شما این دستگاه مجازی را داشته باشد، به طور مداوم کار می کند. از این رو قبض های سنگین برق را متحمل خواهید شد و پمپ در معرض آسیب قرار می گیرد.

تجهیزات استخر

آیا برای انتخاب پمپ و فیلتر استخر به کمک احتیاج دارید؟

پس از آشنایی با نکات خرید تجهیزات استخر، اگر برای انتخاب بهترین فیلتر و سیستم پمپ استخر به کمک نیاز دارید، می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید. متخصصان ما به شما کمک خواهند کرد تا تمام تجهیزات مورد نیاز برای استخر خود را انتخاب کنید. علاوه بر این، ما همچنین خدمات تجهیزات آتش نشانی و بوستر پمپ آتش نشانی ارائه می دهیم. میتوانید بهترین سیستم پمپ و فیلتر را در سایت ما مشاهده و تهیه نمایید.

1 دیدگاه در “نکات طلایی خرید تجهیزات استخر

  1. رضا گفت:

    مطلب خوب بود
    واقعا خرید تجهیزات خوب و با کیفیت برای استخر خیلی مهمه

نظرات