پولسازترین شغل ایران را بشناسید، احداث باغ با خرید انواع نهال میوه!

0

پولسازترین شغل ایران را بشناسید

وقتی صحبت از پولسازترین شغل در ایران می شود، بیشتر افکار به سوی بیزینس، همچنین سرمایه گذاری در بورس کشیده می رود. باید قبول کنیم پر ریسک ترین شغل در کشورمان همین دو رشته می باشد، تاثیر تحریم ها، سیاست ارز گذاری میزان ریسک این شغل ها را تا حد زیادی افزایش می دهند.

چرا به یک شغل کاملاً پولساز و بدون ریسک فکر نمی کنید، اگر شما چنین سرمایه در دست دارید و می خواهید در کوتاه‌ ترین زمان سرمایه خود را دو یا چند برابر کنید، بهتر است کمی هم به شغل نیاکان خودمان دقت کنیم. برای رسیدن به این هدف شما میزان اطلاعات خود را در مورد مشاغلی که اطراف زندگی تان وجود دارد، بالا ببرید. دیدگاه خود را نسبت به مشاغل پولساز تغییر دهید. مطمئنا با همین سرمایه اندکی که در دست دارید می توانید یک شغل پر درآمد را نه تنها برای خودتان بلکه برای نسل های آینده فرزندانتان نیز پایه گذار کنید.

خرید انواع نهال میوه

باغداری مدرن یک انتخاب بدون ریسک

در بین تمام شغل هایی که در ذهن دارید چرا خرید نهال های کشاورزی را از ذهن خود نمی گذرانید، همانطور که می‌ دانید نیاز انسان ها همواره به خورد و خوراک پایدار می باشد. سرمایه گذاری بر روی نهال های کشاورزی سرچشمه روزی پروردگار بر روی سطح زمین می باشند، مطمعنإ بهترین سرمایه گذاری با درآمد بالا خواهد بود.

شما با تجربه ای که در زمینه خرید نهال میوه به دست می آورید در چند سال آینده می توانید یک کسب و کار خانوادگی راه اندازی کنید. در گذشته دور کشاورزی و احداث باغات به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت و کم درآمد شناخته شده بود، ولی امروزه با بالا رفتن میزان اطلاعات در زمینه کشاورزی و احداث باغات، تغییر ژنتیکی نهال ها و نژاد آنها می توانید به احداث باغات به عنوان یک شغل پردرآمد و بازگشت سرمایه در کوتاه مدت فکر کنید.

شما در هر نقطه کشور زندگی کنید، با هر نوع آب و هوایی می توانید باغ میوه خود را احداث کنید که کاملاً با شرایط شما و میزان سرمایه تان مطابقت داشته باشد. تمام موارد گفته شده زمانی میسر می شود، بتوانید آگاهی و دانش لازم را در رابطه با نهال های سازگار با محیط و آب و هوای زندگی اطراف خود را ارتقاء بخشید. بهتر است در ادامه به چندین نوع نهال که میزان سازگاری بالایی با هر جو و آب و هوای گرم و خشک و یا سرد و یخبندان دارند معرفی کنیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین ارقام نهال و خرید نهال میوه با قیمت مناسب در معتبرترین نهالستان می توانید وارد لینک زیر شوید :

https://bartarnahal.ir

رمز های موفقیت باغداران و کشاورزان در احداث باغ و مزارع

یکی از مهمترین رمز هایی که باعث موفقیت باغداران و کشاورزان در احداث باغ و مزارع می باشد، استفاده کردن از تکنولوژی جدید و تغییر رویه سنتی می باشد، متاسفانه بیشتر کشاورزان همواره بر روی استفاده از روش های سنتی و غیر اصولی برای احداث باغ و مزارع خود پافشاری می کنند.

همین امر باعث می شود تا میزان موفقیت شان و سوددهی آن‌ ها تا حد زیادی کاهش پیدا کند، بهتر است برای سرمایه گذاری در احداث باغ، ذهن خود را از تمامی روش های سنتی پاک کرده، برای خرید نهال های مورد نیاز از افراد با تجربه و تحصیل کرده در این زمینه کمک بگیرید.

معمولا افراد موفق در کشاورزی از نژادهای اصلاح شده و ژنتیک استفاده می کنند، میزان باردهی آن ها در هکتار خیلی بیشتر از نژاد های معمولی بوده و مقاومت آنها نیز بالا است.

خرید انواع نهال میوه

کدام نهال برای شروع سرمایه گذاری مناسب است؟

مهمترین دغدغه ای که برای سرمایه گذاران در جهت احداث باغ و نهالستان وجود دارد، این است که کدام نهال ها برای شروع سرمایه گذاری مناسب می باشد.

همانطور که می دانید جهت ایجاد یک باغ به عنوان منبع درآمد یک خانواده، نه تنها خرید نهال مهم است، بلکه نحوه کاشت، آماده سازی، اطلاعات مربوط به نگهداری نهال، مدت زمان باردهی آنها، میزان باردهی، تقاضای آن در بازار و میدان میوه و تره بار، نوع برداشت، نگهداری و میزان ماندگاری میوه همگی تاثیر مهمی بر روی عملکرد شما خواهد داشت.

در گذشته برای هر نوع میوه ای تنها چند نوع نژاد وجود داشت، ولی امروزه نژاد های وارداتی و اصلاح شده وارد بازار شده اند که خود را با هرگونه آب و هوای سازگار می کند. امروزه دانش گیاه شناسی به اندازه ای پیشرفت کرده برای یک نوع میوه چندین نژاد را پایه‌ گذاری می کند. جهت خرید انواع نژاد های نهال میوه می توانید از تجربه و دانش متخصصین نهالستان برتر نهایت استفاده را ببرید.

معمولاً توصیه می‌شود کسانی که برای اولین بار اقدام به احداث باغ و مزرعه می کنند، بهتر است از نهال های گردو، بادام و پسته استفاده کنند. چون میزان مراقبتی که این نهال ها نیاز دارند بسیار کم بوده و پربازده می باشد، همچنین با هر منطقه سازگار است.

میزان خرید و فروش خشکبار در بازار داخلی و مخصوصاً بازار خارجی کشور ما پر رونق می باشد، کشور ما جایگاه ویژه ای در کل جهان برای تولید خشکبار و صادرات آن کسب کرده است. یکی از اهداف نهالستان برتر تامین نیاز های کشاورزان و باغداران می باشد. اگر شما برای سرمایه گذاری به دنبال خرید نهال های میوه ژنتیکی و اصلاح شده هستید، می توانید به بهترین نهالستان شمال غرب کشور مراجعه کرده و با تنوع نژاد های یک نهال آشنا شوید، به طور مثال در این نهالستان برای نهال میوه شلیل حداقل ۲۰ نوع نژاد وجود دارد با هر نوع آب و هوا و متراژ محل کاشت سازگار می باشد. نهالستان برتر که به عنوان بهترین نهالستان در کشور ما شناخته شده است، قسمت شمال غربی کشور در شهرستان میاندوآب واقع می باشد.

تمامی نهال های عرضه شده در این نهالستان اصلاح شده و ژنتیکی بوده و همگی شناسنامه دار هستند. علاوه بر آن گواهی بهداشت و کارت قرنطینه این نهال ها زیر نظر کلینیک گیاه پزشکی و مهندسین برتر جهاد کشاورزی امضاء شده است.

نهال میوه عرضه شده در این مرکز همگی به علت کیفیت بالایی که دارد با ضمانت نامه فروخته می شود. انواع نهال پیوندی و ژنوتیپ برتر همچنین انواع نهال اصلاح شده و زود بازده و دیر بارده را می توانید در این نهال فروشی پیدا کنید.

البته نباید انواع نهال دیرگل و زودگل یا خوشه ای و پاکوتاه، پایه بلند را فراموش کنیم. میانگین باردهی نهال های عرضه شده همان سال اول و دوم می باشد، ازین رو باغدار سریعتر به سرمایه اولیه خود دست پیدا می کند.

خدمات متخصصین و مهندسین نهالستان برتر برای باغداران و کشاورزان

مطمئنا شما به عنوان یک کشاورز جهت احداث باغ و مزارع خود احتیاج به اطلاعات کامل و همه جانبه در مورد تمامی مراحل احداث مزارع دارید. آشنایی با نژاد خاک مزارع شما، نوع آب و هوا، میزان بارندگی سالانه در منطقه زندگیتان، ارتفاع سطح مزرعه شما از سطح دریا همگی تاثیر مثبتی بر نوع باردهی نهال های شما می گذارند.

بنابراین قبل از خرید و سفارش هرگونه نهالی بهتر است این اطلاعات لازم را جمع آوری کرده و سپس اقدام به خرید کنید، برای این کار می توانید از مشاوره رایگان، اصولی و علمی متخصصین برترین نهالستان معتبر شمال‌ غرب کشور جهت انتخاب ارقام نهال مناسب با توجه به شرایط گفته شده استفاده کنید.

همچنین در تمامی مراحل احداث باغ متخصصین این نهال فروشی همواره در کنار شما خواهند بود و آموزش‌ های لازم کاشت نهال ها را با توجه به شرایط به شما ارائه می دهند. نوعی کود مصرفی، هرس، نحوه پیوند زنی همچنین سمومی که برای هر نهال به کار می‌رود، باید کاملا اصولی و علمی باشد؛ در نتیجه در مدت زمان خیلی کمی می توانید سرمایه خود را به دست بیاورید.

شرایط آب و هوایی و اقلیم هر استان جهت پرورش نهال میوه در همان استان

از همان گذشته همگی ما با این جمله آشنا هستیم که کشور ایران یک کشور چهار فصل می باشد، این مسئله مهم است که شما در کدام منطقه این کشور می خواهید به احداث باغات و مزارع خود دست بزنید. اشاره کردیم شما وظیفه دارید، اطلاعات کامل و همه جانبه در مورد شرایط محیط زیست اطراف خود داشته باشید.

بخش بیابانی کشور بارش بسیار شدید و خیلی کم داشته و در عین حال ورزش باد در آنجا زیاد است. بنابراین باید نهال هایی انتخاب شوند که نسبت به کم آبی مقاومت بیشتری داشته باشد.

در مناطق نیمه بیابانی کشور هوا خشک می باشد، میزان بارندگی سالانه در آنجا به نسبت نواحی بیابانی بیشتر بوده و درصد قابل ملاحظه ای رطوبت هوا در آنجا وجود دارد. بنابراین به هنگام خرید نهال اصلاح شده اطلاعات لازم را در اختیار متخصصین نهالستان قرار دهید.

بخش های نیمه مرطوب و سرد کشور که میزان بارش سالانه آنها بیشتر می باشد، تعداد روزهای سرد تری نسبت به نواحی دیگری دارند. باید اقدام به خرید نهال هایی کنند که دیر گل و دیررس باشد، تا تغییر آب و هوایی و جو هوا بر روی آنها تاثیر نداشته باشد.

نواحی باران زا و شرجی کشور که معمولاً در بیشتر ساعات روز ابری بوده و میزان بارندگی در فصل بهار و پاییز زیاد است. نهال میوه مخصوص به خود را می خواهد که میزان مقاومت ریشه آنها در برابر رطوبت مداوم هوا و خاک بیشتر باشد، چون رطوبت و غرقابی بودن خاک بعضاً باعث فرسودگی ریشه و بیماری درخت می شود.

جمع‌ بندی نهایی در رابطه‌ با منطقه ای که می خواهید در آنجا سرمایه گذاری کنید، باعث می شود تا نوع نهال میوه و نژاد آن را انتخاب کنید. شما برای احداث یک نهالستان میوه در هر نقطه کشور باید اطلاعات دقیقی از انواع نهال‌ های میوه و میزان سازگاری آن نهال با محیط مورد نظر را بررسی کنید. در مرحله بعدی با توجه ‌به سرمایه خود و مقایسه قیمت نهال میوه اقدام به خرید کنید.

خرید انواع نهال میوه

بهترین نهال از دیدگاه کشاورزان و نهالستان

از نظر کشاورزان و متخصصین نهالستان نهال ها از لحاظ کیفیت درجه بندی می شوند. اما اینکه کدام نهال با کیفیت بوده و به عنوان نهال برتر شناخته می شود، باید چندین ویژگی خاص داشته باشد. ما در زیر سعی میکنیم به طور مختصر به آنها اشاره کنیم:

مهمترین ویژگی که یک نهال برتر از دیدگاه کشاورزان و نهالستان دارد، این است که عاری از هر گونه حشرات موذی و قارچ های متنوع باشد تا میزان رشد و باردهی آن را کاهش دهد یا به تعویق بیاندازد.

از لحاظ ظاهری کیفیت و سلامت کافی را داشته باشد، به گونه ای که هر فرد آماتوری به نهال نگاه کرد متوجه بیماری ظاهری آن نشود.

ولی مهمترین ویژگی مورد توجه فروشندگانی که به فروش نهال می پردازند و همچنین کشاورزان قرار گرفته است، میزان مقاومت و سازگاری نهال در برابر تغییرات یکباره آب و هوایی می باشد.

نهال هایی که معمولاً احتیاج به مراقبت و رسیدگی زیادی ندارند، در عین حال پربار هستند. طرفداران خیلی زیادی در میان خریداران و کشاورزان دارند.

آخرین ویژگی مهم، معمولاً خریداران و کشاورزان به آن دقت زیادی دارند ارزان بودن نهال میوه در عین حال با کیفیت بودن آن می باشد، در صورتی که شما از یک تولید کننده معتبر خرید کنید در عین حال که کیفت نهال تضمین شده خواهد بود قیمت مناسبی هم خرید خواهید کرد. نکته اقتصادی نهال های فروخته شده نیز نباید فراموش شود طول عمر بالا داشته و نسبت به نهال های معمولی دیگر پربار باشد.

تولید و فروش با کیفیت ترین نهال های میوه در نهالستان برتر

البته قبلا نیز اشاره شد که تمامی نهال های میوه عرضه شده در این مرکز توزیع کاملا ژنتیک و اصلاح شده می باشند، یعنی میزان مقاومت آن ها در برابر انواع آفات ارتقا پیدا کرده است.

احتیاج آنها به سموم و کود کاهش پیدا کرده و نیاز به مراقبت مداوم ندارند، مدت زمان لازم برای باردهی شان معمولا یک الی دو سال است و دیرگل و پربار هستند.

شما به عنوان خریدار نهال با کیفیت میوه در دورترین نقطه کشور می توانید به سایت فروش معتبر و شناخته شده این نهالستان مراجعه کنید. مستقیما با متخصصین نهالستان تماس گرفته و مشاوره های لازم را کسب کنید. متخصصین همواره آماده ارائه خدمات در زمینه فروش نهال میوه با کیفیت و نهال های زینتی می باشد.

مراحل خرید و قیمت نهال میوه

جهت استعلام قیمت انواع نهال میوه سازگار با منطقه زندگی شما، همچنین تعیین مشخصات نهال می توانید از سایت برترین نهالستان برتر دیدن کنید. تمامی مراحل خرید به صورت اصولی انجام شده، ارسال پیش فاکتور و زمان تحویل بطور دقیق بررسی شده و اعلام می شود. مطمعناًچون بطور مستقیم و بدون واسطه خرید می کنید، قیمت نهایی نهال ارزان و اقتصادی خواهد بود.

کسب اطلاعات مفید از سایت های معتبر خارجی و داخلی برای احداث باغ میوه

شما برای اینکه بتوانید اطلاعات کامل و جامع را درباره پیش زمینه های لازم جهت احداث باغ میوه کسب کنید می توانید به سایت خارجی مراجعه کنید. از سایت های معروف می توان به سایت https://shop.arborday.org/fruit-nut-trees اشاره کرد. تمامی مطالب انها بر اساس تحقیقات دانشگاهی و ازمایشات مکرر نسخه برداری می شود. مطالب موجود در سایت کاملا علمی است.

اگر به خاطر ترجمه مطالب این امکان برایتان وجود ندارد که از سایت خارجی دیدن کنید پیشنهاد می شود که از سایت های ایرانی استفاده کنید در دهه های گذشته توانسته اند پیشرفت عالی در این ضمینه داشته باشند. از جمله سایت برتر نهال با آغاز فروش اینترنتی و ارایه مطالب و اطلاعات تخصصی و علمی مربوط به خرید و نحوه کاشت همچنین مراحل بعدی آن کار شما را بسیار راحت کرده است.

نظرات