معرفی ۱۰ مدل دستگیره لوکس برای درب اتاق

0

معرفی ۱۰ مدل دستگیره لوکس برای درب اتاق

دستگیره درب اتاق از جمله مهم‌ترین یراق آلات ساختمان‌هاست که در برند‌های مختلف تولید می‌شود و به طور کلی با توجه به اینکه تنوع دستگیره لوکس درب اتاق قابل توجه است، انتخاب بهترین دستگیره را سخت کرده است. همانطور که می‌دانید دستگیره‌ها یراق آلات همیشه در دسترس هستند که باید از کیفیت مناسبی برخوردار باشند و همچنین از لحاظ زیبایی نیز اهمیت دارند. بنابراین افرادی که قصد دارند از بهترین دستگیره لوکس درب اتاق بهره‌مند شوند، نیازمند بررسی موارد مختلف هستند که از جمله می‌توان به شناخت برند‌ها و مدل‌های این محصول اشاره کرد. به همین منظور ما در این مقاله قصد داریم به معرفی حداقل ۱۰ مدل دستگیره لوکس برای درب اتاق بپردازیم.

 دستگیره لوکس

دستگیره درب ایران پلاک مدل ۱۴۱۱ سیلور مات کلیدی

برند دستگیره ایران از جمله برترین تولید‌کنندگان دستگیره درب است که سابقه‌ی حداقل ۴۰ ساله در این حوزه دارد. البته این شرکت فقط دستگیره تولید نمی‌کند و ساخت دیگر یراق آلات را نیز در دستور کار دارد. در حال حاضر از بهترین مدل‌های دستگیره این برند می‌توان به پلاک مدل ۱۴۱۱ سیلور مات اشاره کرد که حداقل ۸ سال گارانتی دارد و به صورت یک تکه هستند.

همچنین انواع دستگیره لوکس درب اتاق برند دستگیره ایران با گارانتی حداقل ۵ ساله عرضه می‌شوند تا مشتریان با خیال راحت به خرید این محصولات اقدام کنند. از طرفی همه‌ی قطعات و دستگیره‌های این برند دارای گواهینامه مدیریت کیفیت هستند و با بهترین استاندارد‌های حال حاضر دنیا تولید شده‌اند. در کنار این موارد قیمت بصرفه قطعات این برند سبب رضایت حداکثری متقاضیان شده است.

دستگیره کاوه صنعت مدل ۱۰۰۶M زیتونی آپارتمانی

این برند باکیفیت حوزه‌ی تولید دستگیره لوکس درب اتاق تقریباً ۳۵ سال است که به ساخت انواع دستگیره درب مشغول است. مهم‌ترین شاخصه‌ی محصولات این برند، کیفیت است چرا که مدیران این مجموعه معتقد هستند که در بازار رقابتی فقط کیفیت و مرغوبیت محصول است که می‌تواند به فروش بیشتر منجر شود. به همین جهت در این تولیدی از ماشین آلات پیشرفته اروپایی استفاده می‌شود که در حال حاضر مدل زیتونی آپارتمانی ۱۰۰۶M از لوکس‌ترین دستگیره‌هایی است که می‌توان نسبت به خرید و استفاده از آن اقدام کرد. گفتنی است که نوع کاربری این دستگیره سوئیچی و حداقل دارای ۵ سال گارانتی است. همچنین ناگفته نماند که رنگ این محصول و کیفیت آن سبب شده تا بیشتر افراد روی به خرید این محصول بیاورند.

دستگیره لوکس درب اتاق بهریزان مدل ۵۴۰۰ رزت

از دیگر برند‌های معروف تولید‌کننده‌ی دستگیره درب، بهریزان است که سابقه‌ای ۴۰ ساله در این زمینه دارد. این شرکت برای ساخت انواع دستگیره لوکس درب اتاق از مجهزترین دستگاه‌ها و همچنین تکنسین‌ها بهره می‌برد. در حال حاضر دستگیره بهریزان از محبوب‌ترین یراق آلات ساختمان‌هاست که این موضوع به دلیل طراحی فوق‌العاده و همچنین کیفیت بسیار‌ایده‌آل محصولات است. گفتنی است که مدل رزت ۵۴۰۰ دستگیره‌ی این برند به دلیل تنوع رنگ و مقاومت عالی در برابر خش و سایش به یکی از پرطرفدارترین دستگیره‌های حال حاضر این برند تبدیل شده است که به نوعی یک دستگیره درب کلاسیک محسوب می‌شود. ضمناً این دستگیره با گارانتی و قیمت مناسب در اختیار علاقه‌مندان قرار داده شده است که در صورت لزوم قابل تهیه خواهد بود.

دستگیره لوکس

دستگیره لوکس درب اتاق دلتا کلیدی مدل K-121

این برند ایرانی که شعار کیفیت، تکنولوژی و نوآوری را هنوز پس از ۴۰ سال سابقه سرلوحه خدمات ارائه شده‌شان در نظر دارد از بهترین تولید‌کنندگان دستگیره لوکس درب اتاق است. در واقع در حال حاضر برند صنعتی دلتا به دلیل کیفیت محصولات عرضه شده در بازار همچنان در میان مردم محبوب است. گفتنی است که از بهترین مدل این برند که K-۱۲۱ است از روکش آبکاری دودی تهیه شده و دارای جنس ورق آهن است که کیفیت فوق‌العاده‌ی آن را نشان می‌دهد. ضمناً در نظر داشته باشید که ابعاد این مدل دستگیره درب ۴*۲۲ سانتی‌متر بوده و در مراکز فروش با گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا در دسترس افراد قرار دارد که می‌توانید با بهترین قیمت از این محصول استفاده کنید.

دستگیره کوبه تجارت مبین مدل رزت اوریگامی

در بازار عرضه انواع دستگیره درب چوبی ،  این برند با نام کلون شناخته می‌شود و سابقه‌ای حداقل ۱۵ ساله در تولید انواع دستگیره لوکس درب اتاق دارد. گفتنی است که طبق آمار‌ها برند تجارت مبین به کیفیت ساخت دستگیره‌ها اهمیت ویژه‌ای قائل است و همه‌ی محصولات این برند با تنوع فوق‌العاده عالی و مرغوبیت مناسب به دست مشتری می‌رسد. گفتنی است که در حال حاضر مدل رزت اوریگامی از لوکس‌ترین دستگیره‌های درب این برند محسوب می‌شود که از ظاهر فوق‌العاده‌ای برخوردار است و با توجه به اینکه از مواد اولیه باکیفیت تهیه شده به راحتی می‌توان از آن برای مدت طولانی استفاده کرد.

دستگیره فارا صنعت پلاک مدل ۹۰۰۰ کروم

این برند از دیگر مجموعه‌های قدرتمند در ایران است که به تولید انواع یراق آلات ساختمانی بخصوص دستگیره درب مشغول است. سابقه‌ی فعالیت این شرکت نزدیک به ۴۰ سال بوده و به طور کلی خدمات ارزنده‌ای را به متقاضیان ارائه می‌دهد. گفتنی است که در حال حاضر دستگیره لوکس درب اتاق برند فارا صنعت در مدل‌های مختلفی در بازار وجود دارد که در حال حاضر مدل پلاک ۹۰۰۰ کروم به دلیل جنس آهن و آلومینیوم که مقاومت عالی این محصول را نشان می‌دهد، مناسب برای درب اتاق بوده و همچنین نوع قفل سوئیچی این مدل دستگیره مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است که توصیه می‌کنیم برای خرید این دستگیره رنگ کروم حتماً از مراکز معتبر استفاده کنید.

دستگیره لوکس

دستگیره لوکس درب اتاق دیاکو مدل دزیره سیلور

دیاکو از جمله قدیمی‌ترین شرکت‌های تولید‌کننده دستگیره لوکس درب اتاق است که فعالیت رسمی‌اش را در سال ۱۳۹۰ آغاز کرده است. البته به غیر از دستگیره درب، دستگیره کابینت نیز از جمله محصولات این برند به حساب می‌آید که هر کدام از این موارد از طراحی شیک و منحصر بفرد برخوردار هستند. همچنین کیفیت در نظر گرفته شده برای محصولات دیاکو زبان‌زد عام و خاص است که در حال حاضر سبب افزایش مشتریان این برند شده است. حال اینکه مدل دزیره سیلور از بهترین محصولات این برند به حساب می‌آید که از ویژگی‌های آن می‌توان به آبکاری شده این مدل دستگیره اشاره کرد. ضمناً اگر برای درب‌های چوبی قصد انتخاب دستگیره دارید، این مدل از برند دیاکو فوق‌العاده خواهد بود چرا که از وزن و ابعاد مناسب برخوردار است و همچنین جهت باز شدن درب به شکل چپ باز شو و راست بازشو است.

دستگیره لوکس درب اتاق نایس مدل پلاک ۵۰۳

این برند از بهترین عرضه‌کنندگان انواع دستگیره درب است که گروه صنعتی قائم نام دارد. گفتنی است که قطعات و یراق آلات این برند از درجه کیفی فوق‌العاده برخوردار است و با توجه به اینکه طراحی و زیبایی دستگیر‌های برند نایس قابل توجه افراد قرار گرفته است، می‌توان گفت که از پرفروش‌ترین انواع دستگیره لوکس درب اتاق محسوب می‌شود. در حال حاضر مدل ۵۰۳ دستـگیره پلاک این برند با توجه به اینکه در انواع مختلف مانند کلیدی، آپارتمانی، سرویسی و سوئیچی عرضه شده و همچنین دارای رنگ‌های کروم و زیتونی است از طرفداران بسیاری برخوردار است.

دستـگیره ۳a-plus پلاک اتاقی مدل PL 001

اگر طرفدار سبک کلاسیک دستـگیره درب هستید، پیشنهاد می‌کنیم که از محصولات این برند دیدن کنید. دستـگیره درب چوبی نمونه‌ای از بهترین قطعات برند سه‌آپلاس است که با قیمت‌های مناسب در اختیار مشتریان قرار دارد. گفتنی است که دستگیره‌های محصولات این برند در آلیاژ زاماک و همچنین آلومینیوم بکارگیری می‌شود که کیفیت قطعات تولید شده به طور چشم‌گیری افزایش می‌یابد.

از بهترین مدل‌های دستـگیره این برند می‌توان به پلاک اتاقی PL ۰۰۱ اشاره کرد که از کیفیت PVD برخوردار است و با توجه به اینکه در رنگ‌های مختلف عرضه شده است و برای حداقل ۵ سال گارانتی دارد، با کمترین دغدغه قابل استفاده خواهد بود. ضمناً ناگفته نماند که این مدل از دستـگیره درب از جنس زاماک است که کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد.

دستـگیره لوکس درب اتاق فوروارد رزت مدل ۷۵۱

از دیگر برندهای‌ایده‌آل که می‌توان از آن برای خرید انواع دستگیره لوکس درب اتاق استفاده کرد برند فوروارد است. در واقع اگر به دنبال لوکس‌ترین دستگیره‌های درب هستید که از ظاهر و کیفیت عالی برخوردار هستند به راحتی می‌توانید از مراکزی که این نوع دستـگیره را دارند، استفاده کنید. طراحی منحصر بفرد و بسیار فوق‌العاده دستگیره‌ها در این شرکت، چشم‌ها را به خود خیره کرده است چرا که این برند از سبک‌های قدیمی برای این منظور الهام گرفته است.

گفتنی است که دستگیره‌ی رزت مدل ۷۵۱ که از جدیدترین و لوکس‌ترین محصولات این برند است تماماً زاماک بوده و با کیفیت فوق‌العاده در بازار فروش عرضه می‌شود. این مدل دستـگیره برند فوروارد برای درب‌های چوبی انتخاب فوق‌العاده‌ای است که با قیمت‌های مناسب قابل تهیه هستند.

دستگیره لوکس

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم تا به معرفی ۱۰ مدل دستـگیره لوکس درب اتاق بپردازیم تا اگر در حال حاضر به انواع دستـگیره درب برای موقعیت‌های مختلف نیاز دارید، بتوانید با دست باز بهترین نوع این محصولات را انتخاب و خریداری کنید. به طور کلی توصیه می‌کنیم برای خرید این نوع محصولات حتماً به مراکز معتبر و مجاز مراجعه کنید تا بتوانید با کمترین دغدغه نسبت به تهیه اقلام مورد نظرتان اقدام نمایید.  فروشگاه اینترنتی تاپ یراق به آدرس https://topyaragh.com فروشگاه مناسبی برای بررسی، انتخاب و خرید دستـگیره درب چوبی در برندها و مدل های مختلف می باشد. حال اینکه از کدام برند و مدل دستـگیره درب استفاده می‌کنید باید طبق موقعیت دلخواه و همچنین سبک دکوراسیون موجود تصمیم‌گیری کنید که فقط در این صورت است که می‌توانید یک خرید مناسب و باکیفیت داشته باشید.

نظرات