جدیدترین مدل های بلوز بافت زنانه شیک ۱۴۰۲

0

بلوز بافت زنانه : این نوع بلوز از لباس‌های کاربردی فصل‌ پاییز است که خانم های خوش سلیقه از این نوع لباس استفاده می کنند. به همین جهت ما مجموعه مدل های جدید این نوع بلوز بافت زنانه ۱۴۰۲ همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

بلوز بافت زنانه

جدیدنرین مدل های بلوز بافت زنانه شیک ۱۴۰۲

راهنمای خرید بلوز بافتنی :

بلوز بافتنی متناسب با رنگ پوست خود را انتخاب کنید :

بلوز های بافت زنانه با رنگ تیره اغلب به عنوان یک لباسی که اندام را لاغر نشان می دهد شناخته می شوند اما ممکن است برای اشخاصی که اندام مستطیل شکل دارند مناسب نباشد. رنگ های روشن جلب توجه می کنند و طرح و خطوط روی لباس، در تناسب اندام یا چاق به نظر رسیدن می توانند تاثیر بگذارند. بنابراین علاوه بر مدل مناسب، رنگ بلوز بافت نیز می تواند در خوش اندام به نظر رسیدن شما تاثیر بسزایی داشته باشد.

بلوز بافت

راهنمای خرید

قد و بلندی بلوز را در نظر بگیرید :

بلندی یک بلوز بافت تاثیر زیادی در ظاهر شما دارد. بلوز های بافتنی که بلندی آن‌ ها تا روی خط کمر می باشد مناسب اندام های گلابی شکل و ساعت شنی هستند. باین نوع لباس بلندتر، مانند مدل‌ هایی که تا روی ران قرار می‌گیرند برای افرادی که اندام سیبی شکل دارند مناسب می باشند. بلوز های بافتنی کوتاه‌ تر نیز برای بسیاری از فرم‌ های اندام مناسب هستند.

بلوز بافتنی زنانه شیک

جنس بلوز بافت :

جنس الیاف به کار رفته در بلوز های بافت اهمیت دارد به دلیل اینکه هرچه این الیاف ضخیم‌ تر باشد، حجیم‌ تر به نظر خواهید رسید. این مدل بافتنی‌ ها برای خانم‌ های خیلی لاغر و کوتاه قد مناسب نمی باشد. بلوز های کش باف برای استفاده راحت تر هستند. لباس هایی که در زیر بافتنی می‌ پوشید نیز به اندازه مدل و رنگ بافتنی مهم است.

راهنمای خرید بلوز بافت زنانه

انواع بلوز بافت زنانه :

مدل بلوز بافت توری :

اگر می‌خواهید یک این مدل لباس مجلسی تهیه کنید، از خرید این نوع بافت توری پیشمان نخواهید شد. این مدل بلوز بافت درشت یا با فاصله‌ای دارد که شبیه به تور است و در ایران به بلوز بافت توری شناخته شده است.در صورتی که لباس بافت در اولویت شما قرار دارد، رنگ سفید و مشکی انتخاب‌های جذاب‌تری هستند. اما در صورتی که به استایل نیمه‌رسمی یا کژوال علاقه دارید، رنگ‌هایی همچون سبز نعنایی، گلبهی و بژ، استایل شما را متفاوت می‌کنند.

بلوز بافت زنانه توری

بافت پشمی :

این مدل بافت مناسب خانم های خوش استایل نیز است که می‌توانید آن را با لباس‌های گوناگون ست کنید. با این حال رنگ این مدل بلوز بافت پشمی زنانه، کاربرد آن را تعیین می‌کند.
برای مثال رنگ سفید، مشکی، طوسی، نقره‌ای و طلایی از رنگ‌های رسمی هستند و اگر می‌خواهید بلوز مجلسی زنانه تهیه کنید، این رنگ‌ها انتخاب مناسبی خواهند بود. اما اگر به استایل غیررسمی علاقه دارید، رنگ‌های روشن و رنگ‌های پاییزه (زرد، نارنجی، قرمز، کرم، سبز تیره و سرمه‌ای) انتخاب مناسب‌تری هستند.

نکات مهم خرید بافت زنانه

بافت ساده زنانه :

در صورتی که به بلوز بافت دورنگ علاقه ندارید یا ترجیح می‌دهید همیشه استایل ساده، اما در عین حال جذاب را تجربه کنید، خرید بلوز بافت زنانه ساده را برای پاییز امسال در برنامه خود قرار دهید.این نوع بافت ساده انواع متفاوتی دارد. برای مثال بلوز بافت کبریتی یا پلیور یقه اسکی زنانه انتخاب‌هایی ساده، اما زیبا هستند. شما می‌توانید بلوز بافت زنانه ساده را همراه با شلوار جین تیره و بوت چرم زنانه ست کنید.

اتواع بلوز بافتنی زنانه

قیمت بلوز بافت

رنگ مناسب بافت زنانه

مدل های جدید بلوز بافت

همراه ما باشید

نظرات