جدیدترین مدل های کلاه بافتنی مردانه ویژه ۱۴۰۱

0

کلاه بافتنی مردانه : قایان معمولا بیشتر از خانم‌ها بیرون از منزل هستند، بنابراین به پوشاک گرم‌تری نیاز دارند. کلاه بافت مردانه یکی از مهمترین پوشاک مردانه است که آقایان هنگام خروج از منزل به آن احتیاج دارند. به همین جهت ما مجموعه ایی از مدل های جدید کلاه بافتنی مردانه ۱۴۰۱ همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

کلاه بافتنی مردانه

جدیدترین مدل های کلاه بافتنی مردانه ۱۴۰۱

این یکی از پوشاک مورد علاقه آقایان می‌باشد که به وسیله کاموا و میل یا قلاب بافتنی با دست بافته می‌شود. البته امروزه این محصول به لطف ماشین‌های بافندگی با طرح‌های خیلی زیبا و متنوعی تولید شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این محصول برای گرم نگه‌داشتن ناحیه سر به خصوص گوش و پیشانی استفاده می‌شود.

کلاه بافت مردانه

راهنمای خرید

نکات مهم خرید کلاه بافت مردانه :

جنس کلاه‌بافت : با اینکه تمام کلاه‌های بافتنی مردانه از جنس کاموا بافته می‌شوند، اما مهم این است که از چه نوعی کاموایی بافته شده، اگر کلاه مورد نظر شما از کاموا باکیفیت بافته شده باشد، کلاه شما طول عمر بالاتری دارد. بنابراین هر چه کاموا کلاه باکیفیت‌تر، جنس کلاه مورد نظر شما مرغوب‌تر می‌باشد. قید کلاهی را بزنید که از کاموا از جنس ارزان و بی‌کیفیت ساخته شده، زیرا این کلاه‌ها فاقد کیفیت هستند.

راهنمای خرید کلاه بافتنی مردانه

قیمت کلاه‌بافت مردانه : قیمت نقش مهمی در انتخاب دارد، قبل از هر کاری باید میزان بودجه برای خرید کلاه مردانه را مشخص کنید، با این کار خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف شده و خرید برای شما آسان می‌شود. بهتر است، قید مدل‌های ارزان را بزنید زیرا کیفیت لازم را ندارند.

کلاه بافت مردانه پشت بلند

روش نگهداری کلاه بافت :

هرگز کلاه خود را با آب خیلی داغ شستشو ندهید، زیرا شل شده و کارایی خود را از دست می‌دهد. این قانون در مورد تمام لباس‌های بافتنی صدق می‌کند.تا حد امکان سعی کنید، کلاه خود را شستشو ندهید، در صورت نیاز به جای ماشین لباسشویی این کار را با دست و آب سرد انجام دهید.در صورتی که بر اثر شستشو و یا آب باران و برف کلاه شما خیس شد، نباید آن را با خشک کن یا حرارت بخاری خشک کنید. زیرا باعث تغییر رنگ در آن می‌شود. همیشه کلاه خود را خشک کرده و سپس در جای خود نگهداری کنید. رطوبت دشمن اصلی لباس‌های بافتنی بوده و سبب پوسیده شدن آن‌ها می‌شود.

مدل های جدید کلاه بافتنی مردانه

چرا کلاه بافت بپوشیم ؟

قیمت یک کلاه بافتنی از سایر کلاه‌های مردانه ارزان‌تر است، بنابراین از ارزش خرید بالایی برخوردار می‌باشد.یک پوشاک خوب جهت جلوگیری از سردردهای سینوسی است. برخورد سرما به سینوس‌ها سبب سردرد می‌شود.تیپ و استایل متفاوتی به شما می‌دهد و شما را از دیگران خاص و متمایزتر نشان می‌دهد. کلاه با اکثر پوشاک مردانه به راحتی ست می‌شود.در طرح‌ها و رنگ‌های متفاوت تولید می‌شود، بنابراین هر شخص با هر نوع سلیقه‌ای می‌تواند کلاه متناسب با لباس خود را خریداری کند.

مدل های جدید کلاه بافت مردانه

بهترین نوع کاموا برای کلاه بافت :

کاموا یوموش،آلیز، لینکرفت، سوپر کریستال، سوگول،کاموا میامی، تریکو سیلور،کاموا رونیکا.

بهترین نوع کاموا برای کلاه بافت

نکات مهم خرید کلاه بافت

روش شستشو بافت

کلاه مردانه ویژه پاییز

همراه ما باشید

نظرات