خرید دستگاه تامپو رومیزی

0

درباره دستگاه تامپو ؟

دستگاه تامپو بدون شک یکی از پرکاربردترین تکنیک های مهر زنی در دنیای تبلیغات ارزان و هدایا است و تکنیک چندان قدیمی نیست.

  دستگاه تامپو

 دستگاه تامپو

دستگاه تامپو یا به اصطلاح چاپ پد فرآیندی برای انتقال تصویر دو بعدی به قسمت سه بعدی است. در این فرآیند بخش های مختلفی مانند کلیشه، پد و موتور محرک با یکدیگر همکاری می کنند تا تصویر و یا نوشته مورد نظر را روی اجسام انتقال دهند.

سبک ماشین های چاپ تامپو بر اساس تعداد رنگ ها و اندازه تصویر متفاوت است. عملیات چاپ تامپو در طیف گسترده ای از صنایع، عمدتاً: صنعتی، تبلیغاتی و پوشاک استفاده می شود.

دستگاه تامپو از ۳ جزء اصلی برای تحویل موفقیت آمیز چاپ به زیرلایه استفاده می‌کند: صفحه، جام جوهر و پد.

این دستگاه ها عمدتا برای اشیاء کوچک مانند خودکار شخصی، جاکلیدی شخصی، لیوان،، فندک، لباس و غیره استفاده می شود.

اگرچه می توان اشیاء بزرگتری را با این تکنیک چاپ کرد. یکی از ویژگی های آن این است که علاوه بر چاپ بسیار مقرون به صرفه بودن، تعریف جزئیات نیز بسیار عالی است، به طوری که لوگوهایی با جزئیات بسیار کوچک به شکلی دیدنی چاپ می شوند.

قابلیت های دستگاه تامپو چیست؟

ماشین‌های چاپ تامپو فوق‌العاده همه کاره هستند زیرا این تجهیزات می‌توانند تقریباً روی هر بستری به سرعت چاپ کنند.

تجهیزات چاپ تامپو، همراه بدون جوهر عرضه می شوند و هیچ جوهری وجود ندارد که لزوماً در چاپگر دستگاه تامپو استفاده شود.

در واقع طیف گسترده ای از جوهرها تنها با هدف چسبندگی به لایه ها، مقاومت در برابر سایش و کدورت وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.

انتخاب جوهر مناسب در فرآیند چاپ ضروری است. دستگاه تامپو به طور کلی یک فرآیند سریع است. یک چرخه کامل چاپ فقط چند ثانیه طول می کشد (بسته به تعداد رنگ ها) و اغلب می تواند بیش از ۱۰۰ قسمت در ساعت چاپ کند.

دستگاه چاپ تامپو به تور متداول معمولاً در یک یا دو رنگ موجود است. البته برخی از تجهیزات چاپ را می توان با چهار تا شش رنگ نیز خریداری کرد که قیمت بالایی دارند.

دستگاه های چاپ تامپو با ترتیبات بارگیری،تخلیه ویژه مانند سیستم های نوار نقاله خطی، بالا، پایین در دسترس هستند. قطر تصویر معمولی یک چاپگر ۹۰ میلی متر تا ۱۵۰ میلی متر است.

ما از شما دعوت می کنیم تا نگاهی به انواع دستگاه تامپو قابل تنظیم ما در وب سایت نیکوچاپ بیندازید. تمام محصولات چاپ شخصی ما از کیفیت بالایی برخوردار هستند. به لطف دانش بالا محصولات شخصی شده ما، می توانند نیازهای شما را به خوبی تامین کنند.

چاپ تامپو

چاپ تامپو

مزایا و معایب

به طور کلی می توان گفت که یک تکنیک بسیار مقرون به صرفه، بادوام در طول زمان و با تعریفی باورنکردنی است. بدون شک دستگاه تامپو علاوه بر ارزان بودن، برای مهر زدن بر روی اجسام کوچک بدون توجه به ابعاد آنها بسیار مفید است.

این دستگاه ها می توانند مزایای باورنکردنی داشته باشند مانند:

ارزان:

یکی از ارزان ترین تکنیک های چاپ به شمار می رود. دستگاه تامپو این امکان را به شما می دهد که تا زمانی که مقدار قابل توجهی سفارش داده شود، لوگو با هزینه کم بر روی کالاهای شخصی سازی شده قرار گیرد.

انعطاف‌پذیری:

پد سیلیکونی، انعطاف‌پذیر است و با انواع سطوح سازگار است و اجازه می‌دهد مهرهایی را روی بطری‌های تاشو یا روی اشیاء استوانه‌ای یا منحنی مانند خودکار و فنجان زده شود. بنابراین ما با فرآیندی روبرو هستیم که برای انواع محصولات تبلیغاتی معتبر خواهد بود.

همه کاره:

با توجه به مورفولوژی آن، این تکنیک با آرم های مختلف، با حروف کوچک و برخی جزئیات اضافی سازگار است. بدیهی است که برای طرح های پیچیده، در صورت امکان، تصعید یا انتقال توصیه می شود، اما حتی در این صورت، دستگاه تامپو گزینه های بسیار جالبی را امکان پذیر می کند.

سریع:

به لطف فرآیندی که انجام می شود، می توان مقادیر زیادی از اقلام تبلیغاتی را در زمان کمتری نسبت به سایر تکنیک ها شخصی سازی کرد.

فقط لازم است جسم را آماده کنید، آن را روی سطح مربوطه قرار دهید تا دستگاه تامپو محصول نهایی را به شما تحویل دهد.

تعداد رنگ:

در نهایت لازم به ذکر است که امکان چاپ لوگو در یک یا چند رنگ وجود دارد. اگرچه نمی توان به سطحی از جزئیات قابل مقایسه با سایر گزینه ها دست یافت، اما نسبت کیفیت به قیمت، رضایت بخش است.

تکنیک این دستگاه چاپ را بسیار به طرح وفادار می کند. زیرا جوهر مورد استفاده در آن در طول زمان بادوام است، بدون اینکه این امر مستلزم خشک شدن طولانی مدت باشد.

دستگاه چاپ تامپو رومیزی

دستگاه چاپ تامپو رومیزی

چاپ پد از کجا می آید؟

ویلفرد فیلیپ به عنوان پدر چاپ در نظر گرفته می شود و نام شرکت تامپو پرینت اکنون مترادف با این فرآیند چاپ است.

این شرکت در سال ۱۹۵۶ تاسیس شد و اولین نقطه عطف در چاپ پد صنعتی اختراع پد سیلیکونی در سال ۱۹۶۸ بود.

نقطه شروع این نوآوری ادعای فیلیپ برای چاپ جوهر بر روی مواد و منحنی بود. به لطف روحیه مبتکر بنیانگذار آن، این مالکیت انحصاری به رشد خود ادامه داد.

سایر اختراعات پیشگامانه، مانند سیستم جوهر بسته HERMETIC (۱۹۸۳)، چاپ روتاری پد (۱۹۸۱) یا اولین کلیشه های تولید شده با لیزر (۱۹۹۳)، به توسعه دستگاه تامپو کمک کرد.

در طول دهه ها، اختراعات و اختراعات متعددی اضافه شد و فرآیند اصلی به یک سیستم انعطاف پذیر تبدیل شد. امروزه، دستگاه چاپ تامپو بر تعامل بهینه همه رویه ها و اجزای سیستم در فرآیند چاپ تمرکز دارد.

گرایش صنعتی دستگاه چاپ تامپو

آیا شما هنرمندی هستید که می خواهید کارهای گرافیکی خود را چاپ کنید؟ آیا می خواهید تی شرت چاپ کنید؟ یا یک شرکت تولیدی بزرگ دارید؟ یا می خواهید روی اجسام مختلف تصاویر و نوشته هایی را چاپ کنید؟

اندازه کسب و کار شما هر چه باشد، ما در وب سایت نیکوچاپ یک راه حل چاپ مناسب برای شما ارائه می دهیم که بتواند نیاز شما را با یک هزینه باورنکردنی برآورده کند.

انواع دستگاه تامپو عرضه شده در وب سایت نیکوچاپ، از جدید ترین مکانیزم های چاپ در دنیا به شمار می رود و شما به راحتی به آنها دسترسی دارید.

دستگاه چاپ

دستگاه چاپ

دستگاه تامپو قابلیت چاپ مختلفی دارد و به نوعی می توان گرایش صنعتی آن را موارد زیر دانست:

–    لامپ و لوازم روشنایی

–    تجهیزات نوشتاری (انواع لوازم التحریر)

–    کامپیوتر، لپ تاپ، گوشی موبایل

–    هدایای تبلیغاتی

–    زیره کفش

–    اسباب بازی

–    قطعات الکتریکی

–    تجهیزات آزمایشگاهی

–    و …

دستگاه چاپ تامپو طوری طراحی و ساخته شده است که می تواند روی متریال های زیر بدون هیچ مشکلی چاپ انجام دهید:

–    از جنس پلاستیک

–    از جنس شیشه

–    از جنس چوب

–    از جنس فلز

عرضه انواع دستگاه چاپ تامپو

این روزها شاهد عرضه تنوع زیادی از دستگاه های چاپ تامپو در وب سایت نیکوچاپ هستیم. شما می توانید با خیال آسوده و با قیمت عادلانه دستگاه تامپو رومیزی و سایر مدل ها را خریداری کنید.

یکی از پرفروش ترین دستگاه های چاپ تامپو، دستگاه چاپ تامپو رومیزی است که وزن کمتر اما توان قدرتی بیشتری در چاپ دارد و می تواند در زمینه های مختلف به شما کمک کند.

دستگاه تامپو رومیزی برای استفاده آسان است و نیازی به تعمیر و نگهداری ندارد. با دستگاه تامپو رومیزی می توانید هر چیزی را چاپ کنید، از اجسام کروی گرفته تا مقعر، از جمله، البته، اشیاء مسطح.

دستگاه تامپو رومیزی در مدل های مختلفی تولید می شود، از مدل‌های بسیار ساده گرفته تا کاملاً اتوماتیک و نیمه اتوماتیک.

این سیستم بدون اتلاف جوهر و با نهایت سادگی امکان چاپ را برای شما فراهم می کند. دستگاه های چاپ تامپو یک عنصر اساسی برای تکمیل محصولات یا اجناس صنعتی هستند.

فلسفه ما در وب سایت نیکوچاپ، ارائه دستگاه های چاپ تامپو به مشتریانمان است که موفقیت و کیفیت کار آنها را تضمین می کند.

از این نظر، ما از تمام تجربیات خود به عنوان یک توزیع کننده پیشرو در این بخش برای انتخاب بهترین راه حل ها در بازار فعلی استفاده می کنیم.

دستگاه تامپو

دستگاه تامپو

در وب سایت نیکوچاپ از مشاوره کارشناسان با سابقه ما در این بخش برخوردار خواهید بود. ما تجربه گسترده ای در دانستن چگونگی تعیین نیازهای شما داریم و بر اساس این اطلاعات دستگاه های چاپ تامپو را با نیازهای شما تطبیق می دهیم.

یکی از وظایف ما ارائه خدمات ارزشمند و واقعی به مشتریان است، بنابراین برای هر گونه سوال یا هرگونه مداخله فنی همیشه در خدمت شما خواهیم بود.

انواع دستگاه چاپ تامپو:

بسته به پیچیدگی کاری که باید انجام شود یا نیازهای تولیدی مشتری، انواع مختلفی از دستگاه های چاپ تامپو در بازار وجود دارد.

ما هر روز کار می کنیم تا مجموعه ای از دستگاه های چاپ تامپو داشته باشیم که همه حالات ممکن را پوشش می دهد. به عنوان مثال، ما دستگاه‌های پرسرعت خودکار و نیمه خودکار چاپ تامپو را برای کارهای طولانی مدت در صنعت، ماشین‌های چرخشی و طیف گسترده‌ای از لوازم جانبی ارائه می دهیم که امکان سازگاری بالا با نیازهای مشتری را فراهم می‌کند.

دستگاه های چاپ صفحه نمایش خودکار ما همیشه استانداردهای ایمنی را رعایت می کنند. این دستگاه ها همواره بر ایمنی اپراتورها تاکید و توجه دارند، به همین دلیل است که ماشین های چاپ صفحه خودکار همیشه با استانداردهای ایمنی عملیاتی اولیه مورد نیاز شرکت ها و کارگاه های کوچک مطابقت دارند.

همه ماشین‌ها دارای سیستم توقف ایمنی در دسترس هستند. مناطق بحرانی نیز با موانع ایمنی محافظت می شوند تا دسترسی اپراتور ممکن نباشد و در نتیجه از صدمات احتمالی جلوگیری شود.

طیف گسترده ای از دستگاه تامپو وجود دارد و شما باید بسته به راحتی که به دنبال آن هستید و میزان جریانی که در هر زمان دارید، بهترین را انتخاب کنید. در صورت شک، همیشه با یک متخصص واقعی مشورت کنید.

اگر به دنبال حداکثر راحتی هستید، توصیه می کنیم از دستگاه های وب سایت نیکوچاپ استفاده کنید. نسل جدید دستگاه های چاپ این مجموعه راحت تر استفاده می شوند. با این حال، برای مواقعی که به احتیاط نیاز دارید، از دستگاه تامپو رومیزی استفاده کنید.

پد پرینتر چه وظیفه ای در دستگاه چاپ تامپو دارد؟

پد پرینتر یک صفحه چاپ است که به عنوان کلیشه نیز شناخته می شود، حاوی تصویری است که باید چاپ شود.

البته خود پد می تواند جنس سیلیکونی داشته باشد و از نظر اهمیت وظیفه بسیار مهمی بر عهده دارد. پد ها وظیفه دارند تا با دقت بالا طرح روی صفحه چاپ را که با جوهر پوشش داده شده است را به سطح اجسام مورد نظر انتقال دهند.

این نوع پد ها بسیار نرم هستند، بنابراین می توانند روی اجسام کروی و گرد نیز چاپ انجام دهند. دقت کنید  روی صفحه مورد نظر  یا همان کلیشه، تصویر حک شده است. دو نوع فرایند حکاکی صفحه وجود دارد:

  1. فوتو پلیمر
  2. لیزر

برای ساخت صفحات فوتو پلیمری نیاز به استفاده از مواد صفحه حساس به نور و واحد قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش است.

این صفحه بارها در معرض نور ماوراء بنفش قرار می گیرد که هر کدام دارای اجزای متفاوتی هستند، مانند یک اسلاید مثبت یا فیلم صفحه نمایش خطی.

قرار گرفتن در معرض پد پرینتر مقرون به صرفه ترین راه حل برای ساخت صفحه است، با این حال فرآیند پخت حساس به نور به طور قابل توجهی طولانی تر از ساخت صفحه لیزری است و حکاکی یک صفحه بیش از ۳۰ دقیقه طول می کشد.

پد پرینتر می تواند در شکل های مختلف تولید شود. اگر به مدل های مختلف از پد پرینتر نیاز دارید می توانید با قیمت های بسیار خوب آن را از وب سایت نیکوچاپ خریداری کنید.

توصیه می کنم برای آشنایی با انواع پد پرینتر سیلیکونی به وب سایت نیکوچاپ مراجعه کنید و با مشخصات هر کدام از آنها و قیمت فروش آشنا شوید.

دستگاه چاپ تامپو

دستگاه چاپ تامپو

تامین کننده دستگاه چاپ تامپو با استانداردهای کیفیت بالا در ایران

نمی توانید دستگاه تامپو چاپ مورد نظر خود را پیدا کنید؟ آیا الزامات اتوماسیون صنعتی دارید؟ مشکلی نیست، ما متخصص ماشین های چاپ هستیم. ما در مورد هر یک از جزئیات فرآیند چاپ، شما را راهنمایی می کنیم تا پروژه خاص شما قابل اجرا باشد.

وب سایت نیکوچاپ و مهندسان با تجربه آن مناسب ترین چاپگر را برای نیازهای شما پیشنهاد می کنند. با خرید از وب سایت نیکوچاپ خیالتان راحت است که دستگاه جدید شما پارامترهای نوآوری تکنولوژیکی، بهره وری، تطبیق پذیری، استحکام و سهولت استفاده را برآورده می کند. همه تحت سخت ترین استانداردهای گرافیکی و با رابط کاربری مناسب و کارآمد.

هنگامی که پروژه شما در حال انجام است، ما کمک و خدمات پس از فروش خود را در دسترس شما قرار می دهیم تا تجربه مشتری شما تا حد امکان رضایت بخش باشد.

امروزه وب سایت نیکوچاپ پیشرو در ارائه ماشین آلات و فرآیندهای مورد نیاز چاپ به خصوص دستگاه چاپ تامپو صنعتی است و سالهاست در سطح کشوری فعالیت می کند.

ما سیستم‌ها و محصولاتی را برای مشتریان به ارمغان آورده ایم که می توانند با کمترین هزینه نیازهای آنها را تامین کنند.

وب سایت نیکوچاپ نیازهای هر مشتری را ارزیابی می‌کند، سپس از میان مدل ها و برند های مختلف چندین مورد را به آنها پیشنهاد می‌کند.

در وب سایت نیکوچاپ ما هرآنچه شرکت شما برای دستگاه چاپ تامپو نیاز دارد را داریم. ماشین‌های چاپ پد، سیستم‌های خشک‌کن، ماشین‌های نوردهی، پردازنده‌ها، تجهیزات کمکی، حلقه‌ها و جوهر‌دان‌ها، جداول مختصات، جوهرها، محصولات چاپ پد و سیستم‌های تمیزکننده.

به طور خلاصه، یک دنیای کامل از محصولات و خدمات، طراحی شده برای پاسخگویی به نیازهای خواستارترین مشتریان.

بسته بندی و چاپ روی آن

آیا به دنبال به دست آوردن بهره وری، لذت بردن از فضای ذخیره سازی بیشتر و کاهش هزینه ها هستید؟

ماشین آلات و سیستم های بسته بندی به شما در بهبود کارایی انبار کمک می کنند:

–    افزایش نسبت آماده سازی سفارش

–    بهینه سازی ارگونومی محل کار

–    به دست آوردن فضای ذخیره سازی با محدود کردن ذخیره سازی مواد مصرفی…

به غیر از انتخاب مناسب دستگاه بسته بندی، شما باید از دستگاه تامپو نیز برای چاپ مارک، تبلیغات محصول خود نیز استفاده کنید.

بنابراین نیاز است تا در کنار داشتن دستگاه مناسب برای بسته بندی از وب سایت نیکوچاپ، محصولی را خریداری کنید که تصاویر و متن های شما را روی کالاها و بسته بندی آن درج کند.

نظرات