آیا مدارس فردا شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا ۲۱ آبان ۱۴۰۱

4

آیا مدارس شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ مدارس تعطیل شد؟ تعطیلی مدارس فردا شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ (بیست و یکم آبان ۱۴۰۱) و وضعیت تعطیلی مدارس فردا به علت آنفلوآنزا و آلودگی هوا باد و طوفان گرد و غبار و بارندگی و اعتراضات و حوادث اخیر فردا شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ در پاسخ به سوال کاربران که آیا شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ تعطیل است؟ در شهرهای تهران و البرز و ایلام و شهرهای جنوبی و اصفهان و تبریز و مشهد و خوزستان و اهواز و قزوین و رشت و شهرهای استان ها فردا به علت آنفلوآنزا و آلودگی هوا باد و طوفان گرد و غبار و بارندگی و اعتراضات و حوادث اخیر از حرف تازه میخوانید.

آیا مدارس فردا شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا 21 آبان 1401

آیا مدارس فردا شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا ۲۱ آبان ۱۴۰۱

🔸 مدارس فردا شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ تعطیل نیست و دایر می باشد.

در صورت اعلام تعطیلی به اطلاع کاربران محترم می رسد…..

در حال تکمیل…..

هواشناسی کشور فردا ۲۱ آبان

بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی، از شرایط جوی کشور: فردا شنبه ۲۱ آبان در اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، آذربایجان شرقی، زنجان، قزوین، ایلام، لرستان، همدان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، بوشهر، نیمه شمالی فارس، اصفهان، یزد، خراسان جنوبی، تهران، قم، البرز و غرب و جنوب سمنان همین شرایط آب و هوایی را خواهیم داشت.
روز یکشنبه در مازندران، گلستان، ارتفاعات و دامنه نیمه شمالی کرمان، سمنان، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، خراسان رضوی، یزد و شمال و شرق اصفهان بارندگی‌ها تداوم خواهد داشت.
اثر مخاطره نیز لغزندگی جاده‌ها، اختلال در سفرهای بین شهری بویژه در عبور از گذرگاه‌های کوهستانی، احتمال آبگرفتگی محدود و محلی، احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها، احتمال تاخیر در پرواز و احتمال خسارت به صنعت کشاورزی عنوان شده است.

همچنین عضو کمیسیون اجتماعی مجلس درباره تعطیلی مدارس به علت آنفلوانرا گفت: یکی از کار‌هایی که در مجلس پیگیری شده است؛ الزام آموزش و پرورش به تعطیلی موقت مدارس در صورت شیوع بیماری آنفلوآنزا است.

سید کریم حسینی گفت: در خصوص شیوع بیماری آنفلوانزا و وضعیتی که در حال حاضر کشور با آن مواجه شده است، تذکر‌های لازم و طرح سوال از وزیر بهداشت انجام شد.

او می‌گوید: اقدامات دیگری در این زمینه در حال انجام است که می‌توان به الزام کردن وزارت آموزش و پرورش به تعطیلی موقت مدارس در صورت بروز اپیدمی و افزایش آمار مبتلایان اشاره کرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در خصوص مدیریت بیماری آنفلوانزا در هفته جاری وزیر بهداشت برای پاسخگویی در کمیسیون‌های تخصصی حاضر می‌شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس می‌گوید: یکی از مواردی که این روز‌ها در خصوص آن به وزیر بهداشت تذکر و از او طرح سوال شده بود، مبحث کمبود دارو در داروخانه‌های کشور است؛ دارو‌های آنتی‌بیوتیک و ویژه‌تر آنتی‌بیوتیک کودکان بیشتر شامل این کمبود بوده‌اند.

حسینی گفت: محموله واردات دارو به کشور وارد شده و این مطلب مورد مطالبه نمایندگان قرار گرفت؛ علاوه بر درخواست برای تسریع توزیع و عرضه دارو‌های وارداتی در شهر‌های مختلف کشور نیز مدیریت بیماری آنفلوانزا مورد مطالبه نمایندگان مجلس است.

 

4 دیدگاه در “آیا مدارس فردا شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا ۲۱ آبان ۱۴۰۱

  1. ن گفت:
    5
    1

    تعطیل کنید آمار تهران بالا رفته برای مریضی به بیمارستانهای کودک سر بزنید حالا تا شما تصمیم بگیرید بچه‌ های ما ها ر هفته مریضن و انتقال میدن به ما

  2. ممد گفت:
    11
    2

    جون ننت تعطیل کن سه هفتس دارم قول میدم بخونم هی یادم میره

  3. ن گفت:
    25
    1

    تعطیل کنید هم هوا آلودس هم بیماری زیاد شده بچه‌ای دبستانی هم که رعایت نمیکنن سلامتیشون از درسشون مهمتره هر هفته دارم بچهامو میبرم دکتر با ویزیت صد تومن بدون بیمه هستیم

  4. رضا گفت:
    21
    3

    امتحان دارم ترو خدا تعطیل کنید

نظرات