قالب های رایگان پست اینستاگرام برای برند شما

0

در این مقاله چند نمونه قالب منحصر به فرد که می توانید برای طراحی پست های خود از آنها ایده بگیرید را به شما نشان داده و در نهایت بهترین نرم افزار طراحی پست اینستاگرام رایگان را معرفی میکنیم.
اینستاگرام یک ابزار بازاریابی غیرقابل انکار و قدرتمند است و امروزه با وجود بیش از ۲۰۰ میلیون حساب تجاری در این پلتفرم، بسیار مهم است که برای جذب مخاطبین و افزایش آگاهی از برند خود، پست های اینستاگرام جذابی تهیه کنید که با طراحی خوب و متفکرانه شما را از سایر رقبا متمایز کند.

مطمئنا اگر بخواهید خودتان تمام مراحل طراحی از ایده پردازی گرفته تا چیدمان عناصر و انتخاب رنگ ها را انجام دهید، ساخت یک پست اینستاگرام ساده، ساعت ها وقت شما را خواهد گرفت. اما در دنیای پرسرعت امروز، شما باید بتوانید سریعتر از رقبایتان محتوا تولید کنید تا دنبال کنندگان وفادار خود را جذب کرده و در طولانی مدت برای برند خود موفقیت کسب کنید.

اینجا است که استفاده از قالب های آماده پست اینستاگرام به شما کمک خواهد کرد تا به جای صرف ساعت ها وقت ارزشمند خود، تنها طی چند دقیقه پست اینستاگرام تبلیغاتی برای برندتان را طراحی کنید.

در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا چند نمونه قالب منحصر به فرد که می توانید برای طراحی پست های خود از آنها ایده بگیرید را به شما نشان دهیم و در نهایت بهترین نرم افزار طراحی پست اینستاگرام رایگان و آنلاین که می توانید با استفاده از قالب های آماده آن هر نوع محتوای تصویری را فقط طی چند دقیقه طراحی کنید، به شما معرفی کنیم.

بهترین ایده ها برای ساخت قالب پست اینستاگرام

اگر می خواهید برندتان را در اینستاگرام مطرح کنید باید یک برنامه منظم برای انتشار پست و استوری داشته باشید و سعی کنید طراحی محتوای شما انقدر جذاب باشد که مخاطب را وادار به واکنش نشان دادن کند.

استفاده از یک قالب هماهنگ در کل فید اینستاگرام نه تنها پیج شما را منظم و جالب توجه می کند بلکه موجب می شود مخاطبین تان به برند شما اعتماد کرده و به آن وفادار بمانند.

از قالب های اینستاگرام می توان برای اهداف مختلفی استفاده کرد، شما حتی می توانید از آنها ایده بگیرید و در نرم افزار های طراحی آنلاین رایگان مانند دومینگو به صورت رایگان آنها را سفارشی کنید.

قالب دعوت به شرکت در یک رویداد آنلاین

قالب دعوت به رویداد آنلاین در کمتر از چند دقیقه با افزودن عکس‌های پروفایل سخنرانان و نام‌های کاربری آنها سفارشی می شود.

قالب پست اینستاگرام

از این قالب می توانید برای تبلیغ و اطلاع رسانی رویداد جدید استفاده کنید و به فالوورها این فرصت را بدهید تا ایده‌ای درباره آنچه می‌توانند در رویداد آنلاین منتظر آن باشند، بدست بیاورند.

قالب آماده پست اینستاگرام نقل قول

گاهی اوقات نیاز دارید نقل قول هایی را در پیج خود پست کنید، این نقل قول ها می تواند از طرف مشتریان، مصرف کنندگان، مدیر برند، کارمندان یا حتی یک فرد مشهور باشد که می تواند کمک کند آگاهی از برند شما افزایش یابد.

قالب پست اینستاگرام

در این قالب آماده رایگان می توانید تصویر پس زمینه را متناسب با نوع نقل قولی که به اشتراک می گذارید، تغییر دهید و مخاطبین تان را با خود همراه کنید.

قالب آماده پست تبلیغاتی اینستاگرام

اگر به دنبال فروش محصولات خود در اینستاگرام هستید، به اشتراک گذاشتن یک پست تبلیغاتی، می تواند برای جلب توجه مشتریان مفید باشد. با استفاده از این قالب، فقط کافی است تصویر پس زمینه را متناسب با محصول خود تغییر دهید و در عرض چند دقیقه این پست تبلیغاتی آماده کنید.

قالب پست اینستاگرام

با انتشار این پست، مشتریانی که به این محصول نیاز داشته باشند، می توانند برای استفاده از این فرصت به سایت شما مراجعه کنند.

قالب آماده پست اینستا برای مشاوره

گاهی اوقات ممکن است دنبال کنندگان شما به مشاوره نیاز داشته باشند، اینجاست که قالب “آیا می دانستید” می تواند این نیاز را برآورده کند.

با ارائه توضیحات در این قالب می توانید به فالوورهای تان کمک کنید تا در مهارتی که سعی در توسعه آن دارند، موفق تر عمل کنند. می توانید تصاویری نیز به این قالب اضافه کنید تا به درک بهتر توصیه های شما کمک کند، سپس آن را با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارید.

قالب پست اینستاگرام

اگرچه این قالب، بسیار ساده است، اما راهی آسان برای تعامل با فالوورها در بین کمپین‌ها است، و اگر می‌خواهید از آن حداکثر استفاده را ببرید، مخاطبین تان را تشویق کنید تا نکات یا توصیه‌هایی را که برایشان مفید است در زیر پست اینستاگرام با دیگران به اشتراک بگذارند.

قالب آماده پست استخدام

یک رسانه اجتماعی پرمخاطب مانند اینستاگرام، پلتفرم کاملا مناسبی برای استخدام افرادی است که به دنبال شان هستید.

این قالب را سفارشی کنید تا موقعیت‌های مختلفی را که برای استخدام دارید به نمایش بگذارید.

قالب پست اینستاگرام

مطمئن باشید که با انتشار آن، به سرعت صدها مخاطب برای همکاری با شما ارتباط برقرار خواهند کرد.

قالب پست اینستاگرام برای پیشنهاد ویژه

با استفاده از قالب پیشنهاد ویژه می توانید هر نوع محصولی مانند کتاب، غذا، موبایل یا خدمات سایت خود را تبلیغ کنید.

قالب پست اینستاگرام

با بررسی اجمالی محصول یا خدمات خود می توانید دنبال کنندگان را ترغیب به خرید کنید. حتی می توانید متن این قالب پست اینستاگرام را سفارشی کرده و یک فراخوان برای اقدام اضافه کنید.

تمپلیت پست اینستاگرام برای محصول جدید

اگر برای عرضه یک محصول جدید آماده هستید، باید به مخاطبان هدف خود اطلاع رسانی کنید.

با استفاده از قالب آماده پست اینستاگرام درباره معرفی یک محصول جدید، می‌توانید به دنبال‌کنندگان خود ایده‌ای بدهید که از این محصول جدید چه انتظاراتی داشته باشند. همچنین می توانید تصاویر بیشتری از محصول را به قالب اضافه کنید و مزایای خرید آن را بنویسید.

قالب به اشتراک گذاشتن نظرات مشتریان

به اشتراک گذاشتن نظرات مثبت درباره برند یا محصول شما می تواند راهی عالی برای افزایش آگاهی از برند شما باشد.

این نظرات موجب می شود مشتریان بیشتری به کسب و کار شما اعتماد کنند.

از قالب آماده نظرات مشتریان به راحتی می توانید برای به اشتراک گذاشتن تجربیات مثبت از برندتان استفاده کنید که می تواند مشتریان بیشتری را به استفاده از خدمات شما جذب کند.

قالب آماده اینستاگرام برای معرفی پادکست

اشتراک گذاری محتواهای صوتی در وب سایت ها در حال افزایش است، اگر شما هم پادکست های آموزشی یا سرگرم کننده در سایت خود منتشر می کنید می توانید از این قالب آماده برای اطلاع رسانی درخصوص آنها استفاده کنید.

این قالب پست اینستاگرام ساده راهی عالی برای اعلام انتشار یک پادکست جدید است. می‌توانید از قسمت توضیحات استفاده کنید تا به دنبال‌کنندگان خود ایده‌ای در مورد موضوع پادکست بدهید و آنها را تشویق کنید که به پاد کست کامل در سایت شما گوش دهند.

چطور از قالب های آماده پست اینستاگرام استفاده کنیم؟

برای ویرایش و سفارشی سازی قالب های آماده باید وارد نرم افزار طراحی و ویرایش آنلاین دومینگو شوید. در این نرم افزار می توانید پست اینستاگرام مورد نظر خود را فقط در چند مرحله ساده بسازید:

۱ . از بین صدها قالب رایگان پست اینستاگرام، یکی را انتخاب کنید

پس از ورود به ویرایشگر آنلاین، ابتدا گزینه پست اینستاگرام را انتخاب کنید تا قالب‌های رایگان به شما نمایش داده شوند. صفحه را اسکرول کنید تا از بین تمپلیت هایی که به شما پیشنهاد می شود، گزینه مناسب با هدف خود را بیابید سپس روی آن کلیک کنید تا وارد صفحه بعد شوید.

۲ . یک تصویر را انتخاب کنید.

اکثر قالب های آماده، حاوی تصاویر پیشفرض هستند که به احتمال زیاد با هدف شما مطابقت کامل ندارد. به خصوص اگر قصد تبلیغ یک محصول را داشته باشید.

به همین علت پس از انتخاب قالب، صفحه ویرایشگر به شما نمایش داده می شود که می توانید با ورود به گزینه عکسها، تصاویر خود را آپلود کرده یا یک تصویر از کتابخانه انتخاب کنید تا به قالب آماده اضافه شود.

نیازی نیست برای پست های اینستاگرام خود یک عکاس حرفه ای استخدام کنید به راحتی می توانید با گوشی خود از محصولتان چند عکس بگیرید و آن را در نرم افزار آپلود کرده و در قالبی که انتخاب کردید، مورد استفاده قرار دهید.

فقط هنگام عکاسی، به نورپردازی دقت کنید تا تصاویر باکیفیتی بگیرید.

۳ . عناصر طراحی را اضافه کنید.

امکان اضافه کردن متن با فونت های خاص و عناصر دیگر به هر هر قالب پست اینستاگرام وجود دارد. گام بعدی شما تغییر، افزودن یا حذف هر عنصری است که مناسب می‌دانید.

با ابزارهای ویرایشگر کاربردی که در یک رابط کاربری ساده قرار گرفته، به راحتی می توانید هر نوع محتوای متنی یا تصویری را به قالب اضافه کرده و رنگ، متن، فونت یا چدمان آن را به دلخواه خود تغییر دهید.

۴ . پست اینستاگرام را ذخیره کنید.

وقتی سفارشی سازی قالب را به پایان رساندید، پست اینستاگرام خود را ذخیره کنید تا بتوانید در این شبکه اجتماعی منتشر کنید.

تنها کاری که در اینجا باید انجام دهید این است که روی گزینه دانلود کلیک کرده  و فرمت مورد نظر خود را انتخاب کنید.

۵ . پست را در اینستاگرام آپلود کنید.

هنگامی که محتوای خود را ذخیره کردید، وقت آن است که آن را آپلود کنید تا با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارید. برای انتشار پست، برنامه اینستاگرام را باز کنید، روی دکمه + در مرکز پایین کلیک کنید، محتوای ذخیره شده را انتخاب کنید، فیلتر، توضیح یا هشتگ مورد نظر خود را اضافه کنید و روی Share کلیک کنید.

بهترین نرم افزارهای آنلاین برای طراحی پست اینستاگرام با قالب های آماده

نرم افزار ویرایشگر آنلاین دومینگو، بهترین برنامه رایگان برای ساخت پست و استوری و بنر تبلیغاتی اینستاگرام است. تمام قالب هایی که به شما معرفی کردیم همراه با صدها قالب دیگر به صورت کاملا رایگان در این نرم افزار در اختیار شما قرار می گیرد و ابزارها و رابط کاربری آن نیز برای ساخت پست اینستاگرام بسیار کاربرپسند و کاربردی است.

با اینحال اگر به دنبال نرم افزارهای دیگری برای طراحی و ویرایش قالب های آماده هستید، در ادامه ۵ نرم افزار محبوب را به شما معرفی می کنیم.

HubSpot

برنامه تحت وب HubSpot چندین قالب آماده برای پست ها و استوری های اینستاگرام دارد.

می‌توانید از طریق اسلایدهای Google به قالب‌های کاملاً قابل ویرایش دسترسی داشته باشید، و طرح‌ها، رنگ ها، تصاویر و هدف هر قالب را بسته به موضوعی که در نظر دارید، تغییر دهید.

بسیاری از این قالب های آماده برای تبلیغ رویدادهای تجاری یا عرضه‌ محصولات جدید ساخته شده‌اند.

Mega Creator

با Mega Creator، می توانید محتواهای شگفت انگیزی خلق کنید و ابزارهای طراحی کاربرپسند، عناصر از پیش طراحی شده یا قالب های حرفه ای طراحی شده را انتخاب و شروع به ویرایش کنید.

هنگامی که محتوای شما آماده شد، می توانید به راحتی آن را دانلود کرده و با فالوورهای خود در اینستاگرام، فیس بوک، توییتر و سایر پلتفرم ها به اشتراک بگذارید.

 Fotor

اگر به دنبال مجموعه ای رایگان از قالب های آماده هستید، Fotor بیش از سه هزار قالب برای هر موضوع یا مناسبتی در اختیار شما قرار می دهد.

با Fotor، می‌توانید پست اینستاگرام را به گونه‌ای طراحی کنید که تصویر برند شما را منعکس کند و طرح‌های فصلی یا فروش ویژه یا قالب‌های تخفیف را برای کسب‌وکار خود مورد استفاده قرار دهید.

Crello

Crello یک ابزار طراحی گرافیک آنلاین است که برای ارتقای محتوای شما در بسیاری از کانال‌های رسانه‌های اجتماعی ساخته شده است و قالب‌های زیادی برای سفارشی سازی و انتشار در شبکه اینستاگرام ارائه می‌دهد.

پست‌های اینستاگرام خود را با استفاده از قالب های آماده به آسانی طراحی کنید!

امیدواریم راهنمای ما در خصوص استفاده از قالب های آماده برای شما مفید بوده باشد. با استفاده از قالب های آماده نرم افزار طراحی و ویرایش آنلاین دومینگو، می‌توانید قالب‌های از پیش ساخته شده اینستاگرام را سفارشی سازی کرده و در کمتر از چند دقیقه یک پست اینستاگرام جذاب برای انتشار در پیج خود بسازید.

نظرات