جدیدترین مدل های استایل زمستانی مردانه شیک ۱۴۰۲ + راهنمای خرید

0

استایل زمستانی مردانه : در فصل زمستان استایل شما، نشان دهنده سلیقه است. با چند تکنیک ساده و خرید لباس هایی مناسب، می توانید کمد لباس خودتان را متحول کنید و فصل زمستان را با بهترین استایل ها آغاز کنید. به همین دلیل ما مجموعه مدل های استایل زمستانی مردانه ۱۴۰۲ همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

استایل زمستانه مردانه

جدیدترین مدل های استایل زمستانی مردانه شیک ۱۴۰۲ + راهنمای خرید

انواع لباس زمستانی مردانه شیک :

کت چرم : این لباس از آن‌دسته لباس‌هایی است که آقایان خوش‌تیپ حتما باید آن در میان لباس‌های خود داشته باشند. این نوع بالاپوش، جزو استایل کژوال طبقه‌بندی می‌شود و در استایل‌های شیک و مینیمال یا زیپ‌دار موجود هستند. وقتی دما افت می‌کند، می‌توانید زیر آن یک هودی بپوشید یا وقتی هوا خوب است، به یک تی‌شرت نخی اکتفا کنید. این نوع کت‌ها را می‌توان با شلواری تیره‌تر ست کرد و بهترین رنگ هم برای شلواری که می‌توانید با کت چرمی مردانه به تن کنید، شلوار کتان یا جین سیاه است.

استایل زمستانی مردانه

راهنمای خرید

پالتوی دو سینه : این پالتو هم شیک و جذاب است و هم شما را در برابر سرما محافظت می‌کند. البته آن‌‌ها ظاهری کلاسیک دارند اما گزینه‌های زیادی برای ست کردن با این نوع لباس مردانه زمستانی دارید. می‌توانید برای داشتن یک استایل کژوال از شلوار جین به همراه آن استفاده کنید یا با پوشیدن یک شلوار کتان تیره‌رنگ، ظاهری کلاسیک‌تر ایجاد کنید. در هرصورت این نوع پالتوی مردانه را به هر شکل که ست کنید، جذابیت خود را به‌خوبی حفظ می‌کند.

استایل مردانه با پالتو

اورکت : خرید یک اورکت پشمی باوجود این‌که قیمت نسبتا بالایی دارد، قطعا می‌توانید نیاز ما را در فصول سرد سال برطرف کند. از طرف دیگر، اگر شما از آن‌دسته آقایانی هستید که به ظاهرشان اهمیت زیادی می‌دهند، حتما باید این نوع لباس مردانه زمستانی را هم داشته باشید. از متداول‌ترین رنگ‌های این نوع اورکت می‌توان به سرمه‌ای، زغالی و شتری اشاره کرد.

استایل زمستانی پسرانه

کت جین : کت‌های جین از آن دسته لباس مردانه زمستانی هستند که برخلاف ظاهر ظریفشان، شما را گرم نگه می‌دارند. البته اگر هوا رو به سردی برود، بهتر است زیر آن یک هودی یا پیراهن فلانل بپوشید تا مطمئن باشید که سردتان نمی‌شود. این نوع کت، مناسب استایل کژوال است و می‌توان آن را با تیشرت، شلوار جین یا کتان تیره همراه کرد.

استایل جین مردانه

بوت : دلایل زیادی برای دوست‌داشتن و پوشیدن این نوع کفش‌ وجود دارد اما به‌طور قطع، ضدآب بودن، استحکام و گرم‌نگهداشتن پاها طی فصل سرد از دلایل اصلی محبوبیت آن‌ها به‌شمار می‌رود.

راهنمای استایل زمستانی مردانه

پلیور یقه اسکی : تردیدی نیست که پلیورهای یقه اسکی در روزهای سرد سال به استایل شما جاذبه‌ای بی‌نظیر ‌می‌بخشند. این نوع لباس مردانه زمستانی را می‌توان به همراه یک کت بلیزر یا جین به تن کرد؛ با شلوار کتان یا جین پوشید. این نوع پلیور به شما اجازه می‌دهد تا استایل اسپرت یا اسمارت کژوال داشته باشید. کافی است تا رنگ و نوع ترکیبی را که با پلیور یقه اسکی استفاده می‌کنید را تغییر بدهید تا استایلتان به‌کلی عوض شود.

ست لباس زمستانی مردانه

استایل شیک مردانه زمستانی

استایل مردانه چرم

نکات مهم استایل زمستانه مردانه

همراه ما باشید

نظرات