تعبیر خواب آب دریا به چه معناست؟

0

در این پست می توانید درباره دیدن آب دریا در خواب و دیدن خواب آب دریا زلال و دیدن آب دریا شور و دیدن خواب دریا و ساحل و تعبیر خواب دیدن دریا خروشان و تعبیر خواب آب دریا از زبان معبران بزرگ ایران و جهان را مشاهده کنید.

تعبیر خواب آب دریا

تعبیر خواب آب دریا

دیدن دریا در خواب را معبرین قدیمی به پادشاه تعبیر کرده‌اند اگر بخواهیم به طور دقیق تر بررسی کنیم تمامی افرادی که نسبت به ما از جایگاه بالاتر و یا قدرت بیشتری برخوردار هستند در خواب‌های ما به صورت نمادهای قدرتمندی مانند دریا، طوفان، شیر، ببر و… پدیدار می‌گردند. در گذشته بیشترین قدرت در اختیار پادشاه بوده بنابراین دریا را به قدرت مطلق یعنی پادشاه تعبیر کرده‌اند حال در دوران امروزی می‌توان دیدن دریا در خواب را به مدیر کل، رییس اداره و یا سران مملکتی که نسبت به ما از قدرت بیشتری بهره مند هستند اطلاق کرد.

تعبیر خواب آب دریا

تعبیر خواب دریا یا اقیانوس به طور کلی

به طور کلی، دیدن خواب دریا یا اقیانوس خبر از اتفاقات خوب در حرفه، شغل یا مسئولیت ها و تعهدات بیشتر شما در آینده نزدیک می دهد و همچنین نشان از تحقق بخشیدن رفاه اعضای خانواده تان دارد. خواب دریا و اقیانوس آرام نشان از زیبایی زندگی و دریای خروشان و کثیف هشدار برای یک خطر است که باید بسیار مراقب باشید.

تعبیر خواب آب دریا

تعبیر خواب آب دریا ابن سیرین

اگر در خواب ببینی که آب بسیار گوارا از دریا می خوری ، از بزرگ و پادشاه به شما به همان اندازه مال می رسد یعنی اگر زیاد بخوری مال بیشتر و اگر کم آب بخوری مال کمتری به شما می رسد.

تعبیر خواب دریا

نفایس الفنون: در خواب پادشاهی است یا عالمی. اگر بیند که آب دریا روشن و صاف است، دلیل که پادشاه عالم و فاضل است. اگر تیره و صاف بود، دلیل که مفسد و ظالم است.
ابراهیم کرمانی گوید: اگر کسی بیند که در دریا است، دلیل که به خدمت پادشاه شود، یا مطیع مردی عالم و فاضل شود. اگر بیند درمیان دریا متحیر فرومانده است، دلیل که کار او بر خطر است. اگر بیند که از دریا بیرون آید، دلیل است بی غم شود.

تعبیر خواب آب دریا

تعبـیر خواب دریـا صاف و آرام

اگر در خواب شما دریا آرام بود این بدان معنی است که همه چیز به خوبی پیش می رود، شما می توانید بدون نگرانی از آرامش درونی زندگی خود لذت ببرید و از وضعیت فعلی راضی هستید. اگر در خواب رعد و برق و خروشان آب وجود داشته باشد، نشان می دهد که شما از وضعیت فعلی ناراضی هستید و مشتاق تغییر آن هستید.

تعبیر خواب آب دریا

تعبیـر خواب آب دریـا از حضرت یوسف ع

اگر آب دریا در خواب ببینی معنای این خواب این است که روزی شما گشاده و زیاد می شود و اوضاع معیشتی شما خوب می شود.

خواب آب دریا از امام صادق

دیدن دریا در خواب نشان دهنده پادشاه و پادشاهی است.

نظرات