فرار مالیاتی با دستگاه کش لس یا کارت به کارت دیواری

0

آیا می‌دانستید که با استفاده از دستگاه کش لس می‌توان مالیات‌بردرآمد را دور زد؟ این دستگاه در حقیقت یک خودپرداز بدون پول است. یعنی دستگاهی که قابلیت پرداخت نقدی‌اش را ازدست‌داده و دیگر خدمات را ارائه می‌دهد. امروزه یکی از دلایلی که صاحبان کسب‌وکار به سراغ خرید این دستگاه می‌روند، خلع قوانین مالیاتی مربوط به آن است. این اتفاق منجر شده که فرصت سرمایه‌گذاری خوبی پیش بیاید.

فرصتی که عده‌ای به‌خوبی اهمیت آن را دریافته‌اند. اگر شما هم می‌خواهید درباره این فرصت بیشتر بدانید، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

 کش لس دیواری چیست ؟

دستگاه کش لس چیست؟

Cashless ATM در اصل همان کیوسک غیرنقدی بانکی است. این دستگاه قابلیت پردازش تمام عملیات بانکی موجود در خودپرداز به‌غیراز پرداخت نقدی اسکناس را خواهد داشت. از قابلیت‌های این دستگاه باید به خرید شارژ، خرید بلیت مترو و اتوبوس، انتقال وجه، پرداخت قبض و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.

همان‌طور که می‌دانید بسیاری از مردم به‌قصد دریافت وجه نقدی به سراغ دستگاه خودپرداز یا به گفتار عامیانه همان عابربانک می‌روند. این نکته باعث ایجاد ترافیک و تلف‌شدن وقت افرادی می‌شود که می‌خواهند با خودپرداز کاری جز دریافت پول انجام دهند. اهمیت دستگاه Cashless اینجا مشخص خواهد شد. این دستگاه می‌تواند حجم کاری ATM را کم کند و باعث شود که مردم نیز وقتشان در صف‌های طولانی هدر نرود.

بر اساس آمار بخش بزرگی از فعالیت‌های دستگاه خودپرداز به اموری غیر از پرداخت وجه تعلق دارند و از این مورد نیز بخش بزرگی از آن را عملیات اطلاع از موجودی تشکیل می‌دهد.

به همین دلیل وجود چنین عضو مهمی در مکان‌های شلوغ و پر رفت‌وآمد مثل دفاتر خدماتی، مطب‌ها، فرودگاه‌ها و دیگر مراکز به‌شدت حائز اهمیت است.

دستگاه کارت به کارت دیواری چه تفاوتی با خودپرداز (ATM) دارد؟

تنها تفاوت آن در نبود قابلیت پرداخت وجه نقدی نسبت به خودپرداز (ATM) است. البته به‌واسطه همین تفاوت بزرگ، تفاوت‌های کوچک دیگری مثل قیمت کمتر، راحتی نصب و جابه‌جایی، امنیت بیشتر و ثبت سفارش راحت‌تر پدیدآمده است.

استفاده از دستگاه کارت به کارت دیواری چه مزایایی دارد؟

خرید دستگاه کش لس برای ما مزیت‌های فراوانی به همراه خواهد داشت. در ادامه قصد داریم به این مزایا اشاره کنیم و هر کدام را به اختصار توضیح دهیم.

  • نصب آسان: یکی از مزیت‌های مهم این دستگاه قابلیت نصب آسان است. به دلیل اینکه Cashless سخت‌افزار اضافه‌ای برای پرداخت پول و شمارش آن ندارد، می‌توان گفت که نسبت به خودپرداز (ATM) حجم کمتری را اشغال می‌کند و آسان‌تر هم نصب می‌شود.
  • امنیت بیشتر: این دستگاه‌ها به دلیل حامل نبودن وجه نقد، از سرقت و خرابکاری معمولاً در امان هستند. با اینکه این امکان همواره برای آن‌ها وجود دارد باید بدانید که احتمال وقوع آن نسبت به دستگاه حامل وجه نقد ضعیف است.
  • قیمت مقرون‌به‌صرفه: نسبت به دستگاه خودپرداز، دستگاه‌های Cashless قیمت کمتری دارند. همین عامل باعث می‌شود که افراد زیادی قید خودپرداز را بزنند و به سراغ خرید کش لس بروند.
  • سود بیشتر: با این دستگاه، کارمزد‌های غیرنقدی در صف‌های طولانی خودپرداز از بین نرفته و می‌توان آن‌ها را استخراج کرد.
  • همه‌گیر بودن: مهم نیست که از این دستگاه در چه مکانی استفاده می‌کنید. Cashless می‌تواند در هرجایی به کمک ما بیاید و باری از دوش خودپرداز بردارد.

در کنار این موارد باید به مزایای دیگری از جمله صرفه‌جویی در وقت و بهینه‌سازی زمان، کم‌کردن ترافیک از روی خودپرداز و ارائه سطح خدمات بالا اشاره کرد.

بین دستگاه خودپرداز (ATM) و Cashless کدام را انتخاب کنیم؟

به‌طورکلی این عامل در تصمیم نهایی ما برای انتخاب تأثیرگذار هستند. این عوامل عبارت‌اند از:

هدف خرید

پرسش طرح‌شده تا حد زیادی به هدف و سرمایه‌گذاری خریدار دستگاه وابسته خواهد بود. خریداران مختلف باید باتوجه‌به نیاز خود و نیازسنجی جامعه، اقدام به تهیه و استفاده از این دستگاه کنند. در بسیاری از مکان‌ها نیاز به دریافت وجه نقد نیست یا اگر هم این نیاز وجود دارد نیاز اساسی نیست. بعضی از مراکز بنا بر نوع هویت خود احتیاج به خدمات دیگری مثل بحث پرداخت و انتقال وجه را دارند.

برای مثال در مطب دکتر، معمولاً بحث دریافت پول نقد مطرح نیست. در چنین جایی اگر برای تأمین و تجهیز دستگاه خودپرداز هزینه شود قطعاً با شکست مالی سنگین مواجه خواهد بود.

دستگاه کش لس راه حل مالیات بر درآمد؟

امنیت دستگاه

یکی دیگر از مواردی که باید مدنظر داشته باشید، بحث امنیت است. خودپرداز‌ها دارای پروتکل امنیتی پیچیده‌ای هستند و شما برای خرید باید تمام آن شرایط را دارا باشید.

تعمیر و تعویض قطعه

در بحث تعمیرات و تأمین قطعه نیز باید اشاره کنیم که عابربانک بدون پول از ساختار ساده‌تری استفاده می‌کند. قطعاتش راحت‌تر تعمیر و تعویض می‌شوند و پیچیدگی خاصی در کار نیست.

پس از جمع‌بندی می‌توانید تصمیم بگیرید که باتوجه‌به سرمایه‌گذاری شما و احتمال سود خرید کدام یک منطقی‌تر است.

چرا کش لس معاف از مالیات است؟

در حال حاضر افراد، شرکت‌ها و مراکز بسیاری هستند که با پرداخت مالیات از طریق دستگاه‌های پوز مشکل دارند. برای اینکه بتوانید از این قانون دست‌وپاگیر خلاص شوید، می‌توانید از کش لس استفاده کنید.

در حال حاضر برای استفاده از این محصول، مالیاتی منظور نشده و خدمات این دستگاه معاف از مالیات هستند. این فرصت فوق‌العاده باعث می‌شود که کسب‌وکار‌های مختلفی به سمت آن بروند و آن را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنند.

به‌احتمال‌قوی به دلیل اینکه پول کاغذی در داخل دستگاه وجود ندارند، تا به امروز مشمول طرح مالیاتی نشده است. شما با خرید و تهیه انواع مدل‌های دستگاه کش لس می‌توانید از مزایای یک سرمایه‌گذاری بلند بهره‌مند شوید.

مالیات دستگاه پوز چیست؟

طبق قوانین جدید تمام مشاغل به ۳ دسته خدماتی، تولیدی و بازرگانی تقسیم شده‌اند. بر اساس این نکته که چه شغلی به چه گروهی تعلق دارد، میزان مالیات مشخص خواهد شد.

بر همین اساس چیزی حدود ۱۰ تا ۲۵ درصد از تراکنش‌های مستقیم، مالیات کسر خواهد شد. بسیاری برای فرار از این مالیات به سراغ روش‌های دیگر و دستگاه‌های دیگری به جز پوز رفته‌اند که در ادامه معرفی خواهیم کرد.

فرار مالیاتی و کش لس

با موضوعی که مطرح کردیم بسیاری از خریداران برای فرار از پرداخت مالیات به سمت دستگاه خودپرداز غیرنقدی هجوم می‌برند. یکی از موارد شایع نیز در مطب‌های اطبا مختلف است.

با استفاده از این روش دیگر نه بیمار برای پرداخت دچار مشکل خواهد شد و نه دیگر پزشک معالج دلیلی برای گریز از پرداخت الکترونیک دارد. شما می‌توانید به‌عنوان یک استراتژی از این دستگاه در کنار یک دستگاه خودپرداز استفاده کنید.

با این روش دیگر کسی کارش معطل نخواهد ماند و هر شخص می‌تواند باتوجه‌به نیاز خود از دستگاه موردنظر استفاده کند.

کش لس تهران خودپرداز

چگونه می‌توان برای خرید کش لس درخواست داد؟

برای دریافت این دستگاه نسبت به خودپرداز حساسیت وجود ندارد و دلیلش را هم چند بار ذکر کردیم. برای دادن درخواست شما به چند مدرک مهم احتیاج دارید. مدارک موردنیاز برای ثبت درخواست عبارت‌اند از:

  • اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه
  • اصل و کپی سند و اجاره‌نامه مکانی که قصد نصب دستگاه را در آنجا دارید.
  • افتتاح حساب در شعبه بانک موردنظر
  • داشتن عدم سوءپیشینه
  • تأییدیه معتمدین محل برای تأیید حسن شهرت شغلی
  • ضمانت سوئیچ بانکی

پس از تکمیل‌شدن مدارک دوراه پیش روی شماست. راه اول اینکه با دردست‌داشتن مدارک مستقیماً به بانک موردنظر بروید و راه هم دوم نیز این است که از شرکت‌های فروشنده معتبر مثل تهران خودپرداز کمک بگیرید.

اگر درباره اطلاعات دستگاه، مراحل ثبت سفارش، مشاوره خرید و … نیاز به کمک و راهنمایی دارید، به‌صورت رایگان از کارشناسان تهران خودپرداز مشورت بگیرید.

معرفی بهترین شرکت خودپرداز ایران

تهران خودپرداز در ۱۳۸۳ متولد شد و تا به امروز در زمینه تأمین نیروی انسانی با شرکت نفت و گاز پارس جنوبی همکاری‌های بسیاری داشته است.

شرکت تهران خودپرداز از سال ۱۳۹۶ با ورود به عرصه ابزارپرداخت بانکی یعنی با تشکیل و توسعه شرکت‌های پشتیبان بانک‌ها مانند سایان کارت بانک قوامین و شرکت توسعه نوآوری شهر بانک شهر و شرکت مانی تک بانک دی توانسته افتخارات زیادی را برای خود کسب کند.

برای خرید هر یک از محصولات معرفی شده کافی است به بخش فروشگاهی وب‌سایت این مجموعه مراجعه کرده و سپس بر روی گزینه خرید کش لس کلیک کنید.

جمع‌بندی

کش لس همان دستگاه عابربانک بدون پول است که برای ارائه خدمات بسیاری مورداستفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه را می‌توان در مکان‌های مختلفی نصب کرد و منعی برای آن نیست. از مزیت‌های آن باید به امنیت بیشتر و قیمت کمتر نسبت به خودپرداز اشاره کرد. البته که هدف این دو کاملاً متفاوت است. اصلی‌ترین دلیل برای خرید این دستگاه در عصر حاضر شاید امکان معافیت مالیاتی آن باشد.

تا به امروز برای درآمد حاصله از این دستگاه، مالیاتی وضع نشده و به همین دلیل افراد زیادی جذب این سیستم شده‌اند. شما نیز اگر با این افراد هم عقیده هستید، می‌توانید دستگاه خود را از تهران پرداخت تهیه کنید. ممنونیم که تا انتهای مطلب همراه ما بودید.

نظرات