فیلم / مصاحبه جنجالی وزیر ارتباطات درباره فیلترشکن ها (غیرمجاز و جرم انگاری)

1

فیلم کامل مصاحبه جنجالی وزیر ارتباطات درباره غیرمجاز بودن و جرم انگاری فیلترشکن ها

فیلم / مصاحبه جدید عیسی زارع پور وزیر ارتباطات درباره فروش و استفاده از فیلترشکن ها و غیرمجاز بودن و جرم انگاری شود خبری است که از ساعاتی پیش در شبکه های اجتماعی پربازدید شده همراه جزئیات خبر در ادامه صفحه میخوانید

فیلم کامل مصاحبه جنجالی وزیر ارتباطات درباره فیلترشکن ها (غیرمجاز و جرم انگاری)

ساعاتی پیش عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات در حاشیه جلسه هیات دولت درباره مشکلات اخیر اینترنت در کشور گفت: استفاده از ابزارهای فیلترشکن برای دستگاه ها و گوشی ها آسیب پذیرهای جدی به دنبال خواهد داشت. تلاش هایی صورت می‌گیرد تا استفاده از فیلترشکن‌ ها علاوه بر غیرمجاز بودن، جرم انگاری هم شود. در ویدئوی زیر ببینید:

عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری امروز پس از برگزاری جلسه هیئت دولت در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص دلیل عدم برخورد با فیلترشکن فروشان، گفت : فروش فیلترشکن و کسب درآمد از آن غیرمجاز است ولی نسبت به آن جرم انگاری نشده است.

به گفته وی، اکنون تلاش هایی صورت می گیرد که فروش این ابزارها علاوه بر غیرمجاز بودن، جرم انگاری شود.

همچنین چند روز پیش لیایی معاون وزیر ارتباطات خطاب به مردم و کسب و کارهای اینستاگرامی گفته است: خودتان از قبل باید به این فکر می‌بودید که احیاناً اگر روزی اینستاگرام بسته شود چه اتفاقی می‌افتد؟ از ابتدا نباید از اینستاگرام استفاده می‌کردید.

او در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: قول میدهم در کوتاه ترین زمان کسب و کارهای فضای مجازی شرایطی را که در پلتفرم های خارجی داشتند در داخلی ها هم به آن برسند.

او افزود: بحث توسعه اقتصاد دیجیتال بسیاری از مشکلات کشور را می تواند حل کند دولت به آن اعتقاد دارد.

زارع پور گفت: بسته حمایتی برای جذب تبلیغات و دنبال کننده برای کسب و کارهای فضای مجازی دیده شده است.

1 دیدگاه در “فیلم / مصاحبه جنجالی وزیر ارتباطات درباره فیلترشکن ها (غیرمجاز و جرم انگاری)

  1. یوسف گفت:

    الان کل ایران از فیلترشکن استفاده میکنن… از خانواده خودت گرفته تا…. پس زحمت بکشه اگه جرمه برای دستگیری اول از خانواده خودت شروع کن….

نظرات