بیوگرافی و زندگینامه محمدرضا حقگو بازیگر و همسرش + آثار

0

بیوگرافی و زندگینامه محمدرضا حقگو بازیگر و همسرش + آثار

بیوگرافی محمدرضا حقگو

محمدرضا حقگو : زاده ۲۹ بهمن ۱۳۲۵ در بیرجند بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است. در ادامه به معرفی و بیوگرافی محمدرضا حقگو و همسرش و فرزندانش و آثار و اینستاگرام وی می پردازیم. با ما همراه باشید.

محمدرضا حقگو

 وی تحصیلات ابتدایی تا دیپلم را در بیرجند گذراند و پس از سربازی، در تهران با تحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای دراماتیک در سال‌های ۵۲ لغایت ۵۷ لیسانس هنری خود را دریافت نمود.

سوابق هنری

فعالیت بازیگری را در سال‌های ۴۲ در دبیرستان شروع کرد که در ضمن آن با گروه‌های نمایشی هنگ ژاندارمری و مرکز تیپ آموزشی ارتش تا سال ۱۳۴۶ همکاری و تجربه کسب نمود. پس از اتمام خدمت سربازی و بعد از آن در سال ۱۳۴۹ در تهران به استخدام وزارت دارایی درآمد و از سال ۱۳۵۲ ضمن کار اداری در دانشکده هنرهای دراماتیک مشغول تحصیل رشته بازیگری و کارگردانی شد.  سپس در دانشکدهٔ هنرهای دراماتیک تحت نظر اساتیدی چون رکن‌الدین خسروی، اسماعیل شنگله و… تعلیم یافت. وی همچنین قبل از ورود به دانشکده، در کلاس‌های آزاد ادارهٔ دراماتیک وابسته به وزارت فرهنگ و هنر نیز شرکت کرده بود. اولین فعالیت تلوزیونی او در سال ۱۳۵۴ بود،ایشان بعد از کلی تلاش و فعالیت رفته رفته به شهرت رسید.

محمدرضا حقگو کیست

همسر محمدرضا حقگو کیست

از زندگی شخصی ایشان چیزی در دست نیست اما با توجه به اینکه ایشان چندی پیش دخترشان را ازدست دادند نشان می دهد ایشان ازدواج کردند.

صفحه اینستاگرام

پیج رسمی و صفحه شخصی این بازیگر عزیز در اینستاگرام با نشانی* در دسترس عموم قرار دارد.

سریال و مجموعه های تلویزیونی

فیلم ها

  • کج کلاخان
  • بوی گندم
  • روز واقعه
  • سال های بیقراری
  • آسمان پر ستاره
  • روز رستاخیز
  • و…

دیگر عکس های محمدرضا حقگو

بیوگرافی کامل محمدرضا حقگو

همسر محمدرضا حقگو

آثار محمدرضا حقگو

محمدرضا حقگو در سریال سه در چهار

عکس های محمدرضا حقگو

اینستاگرام محمدرضا حقگو

گفتگو با محمدرضا حقگو

محمدرضا حقگو بازیگر

همراه ما باشید

نظرات