خلاصه داستان ، اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال خداحافظ بچه + زمان پخش

0

“خداحافظ بچه″، سریال ایرانی به نویسندگی و کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی داوود هاشمی است. این سریال محصول سال ۱۳۹۰ و در ژانر درام و اجتماعی ساخته شده است. سریال خداحافظ بچه که اولین بار در رمضان ۹۱ از شبکه سوم سیما پخش شد، حالا قرار است بار دیگر در ایام ماه رمضان ۱۴۰۰ بر روی آنتن صدا وسیما برود. در ادامه مطلب به معرفی این سریال و بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

خلاصه داستان ، اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال خداحافظ بچه + زمان پخش

 

خلاصه داستان

سریال “خداحافظ بچه” روایتگر زوج جوانی به نام های “مرتضی” و “لیلا” است که بچه‌دار نمی‌شوند و تصمیم می‌گیرند بچه‌ای را به فرزندی قبول کنند اما به‌خاطر سابقهٔ زندان مرتضی، تصمیم می‌گیرند بچه‌ای را بدزدند و این کار را انجام می‌دهند.

خلاصه داستان سریال خداحافظ بچه

آنها در خانه صاحب بچه یادداشتی می‌گذارند این یادداشت مدرکی می‌شود تا پدر بچه دنبال آن‌ها بگردد در اخر پس از رخدادهای زیاد آن‌ها بچه را به خانواده اش تحویل می‌دهند با توصیهٔ مادر بچه با موسسه رویان آشنا می‌شود و پس از کشیدن دوره زندان صاحب پنج قلو می‌شوند.

 

اسامی بازیگران سریال خداحافظ بچه به همراه نقش

اسامی بازیگران سریال خداحافظ بچه به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: منوچهر هادی، نویسنده: سجاد ابوالحسنی، تهیه کننده: داوود هاشمی، فیلم بردار: داریوش حکمت، مدیر تولید: مهدی بدرلو، دستیار کارگردان: محمد مجد وزیری، صداگذار: میلاد عطایی فرد، منشی صحنه: رضا بقایی، مسئول هنروران: بهمن قوامی، چهره پرداز: نازنین عرفی نژاد، مهبد محمدیان، آهنگساز: آرمان موسی پور.

نظرات