مدل های جدید ست و نیم ست مروارید زنانه شیک ویژه ۱۴۰۱

0

نیم ست مروارید : جواهراتی که از جنس مروارید ساخته می‌شوند، از جمله نیم ست های زیبا به شمار می‌روند. اما نحوه استفاده از ست مروارید یکی از موضوعاتی است که باید به آن توجه شود. به همین جهت ما مجموعه مدل های جدید نیم ست مروارید همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم.

نیم ست مروارید

مدل های جدید ست و نیم ست مروارید شیک ویژه ۱۴۰۱

اینکه همیشه در کنار ست های مروارید از رنگ‌های روشن یا شیری به کار گرفته شود، ضروری نیست. شاید بسیاری از افراد فکر می‌کنند که اگر لباس‌هایشان با هم ست باشند، زیبا و جذاب خواهد بود اما درست بر خلاف این باور آن چنان جذاب هم نخواهد بود. رنگ‌های مکمل، متضاد یا گرم‌تر، سردتر نسبت به یک دیگر یک استایل را زیبا می‌کند.

نیم ست مروارید عروس

راهنمای خرید

اگر رنگ لباس شما یکی از رنگ‌های ملیح و روشن همچون صورتی، سبز مغزپسته‌ای، فیروزه‌ای و… است، با قرار گیر‌ی در کنار یک ست سن شما را بیش‌تر از آنچه که هستید نشان می‌دهد. استفاده از رنگ‌های فسفری و جیغ برای لباس در کنار اکسسوری های مروارید، به دلیل ایجاد ترکیب نازیبا مناسب نیست. همچنین استفاده از رنگ‌های گرم و روشن شما را جوان‌تر و زیباتر می‌کند. رنگ‌های تیره نیز در خودنمایی بیشتر نسبت به حالت عادی اثر می‌گذارند. استفاده از سبز زمردی، صورتی درباری، قرمز سیر برای لباس، اگر با ست مروارید همراه شوند، استایل شما را به طور کامل جذاب نشان می‌دهند.

ست کامل مروارید

نکاتی در رابطه با مراقبت و نگهداری ست مروارید

همیشه به یاد داشته باشید که زیورآلات ساخته شده از مروارید را در آوردید، از یک دستمال نخی نرم برای تمیزی آن استفاده کنید. برای شستشو گردنبند مروارید از محلول رقیق آب و صابون استفاده کنید و بعد از اینکه آن را خشک کردید داخل یک جعبه جداگانه بگذارید. هر چند سال یک بار این ست های مروارید باز می‌شوند و دوباره سر هم می‌شوند. جواهرسازان برای اینکه از ساییدگی بیشتر مروارید جلوگیری کنند، از اتصال دانه‌های مروارید در نخ‌های ابریشمی به یک دیگر استفاده می‌کنند.

راهنمای خرید ست مروارید

از نگهداری مرواریدهای خود با دیگر جواهرات در کنار هم پرهیز کنید. به این دلیل که مروارید بسیار حساس است و به‌راحتی دچار خراش می‌شود. حتی سنگ‌های قیمتی هم امکان دارد سطح مروارید را خدشه دار کنند. سعی داشته باشید با قرار گیر‌ی درست جواهرات مرواریدی در جعبه‌های مخصوص به خود از برخورد دانه‌ها با یکدیگر و آسیب پذیری آنها جلوگیری کنید.

نکات مهم خرید ست مروارید

تشخیص ست مروارید اصل :

دنبال نواقص ظاهری جزئی باشید : جالب است بدانید که شکل ظاهری مرواریدهای اصل معمولا کاملا گرد و قرینه نیست. اگر خوب دقت کنید، در مرواریدهای اصل به‌احتمال زیاد به نواقص ریزی برخواهید خورد که اتفاقا زیبایی کارند. منظور از نواقصی هم که گفتیم، می‌تواند مثلا اندکی ناصافی یا بی‌تقارنی در برخی قسمت‌ها باشد. به‌دلیل همین ایرادهای جزئی است که میزان بازتاب نور در زوایای مختلف اغلب مرواریدهای اصل یکسان نیست. مرواریدهای اصل عمق درخشش بیشتری هم به‌نمایش می‌گذارند.

ست مروارید اصل

به رنگ نور انعکاسی دقت کنید : اغلب مرواریدهای باکیفیت در زیر نور، انعکاسی رنگی بر سطح‌شان پدیدار می‌شود که اصطلاحا اُوِرتُن (overtone) نام دارد، انعکاسی که به‌سختی با همین ظرافت در مرواریدهای تقلبی قابل‌کپی است. مرواریدی که بر سطح آن در معرض نور، هاله‌ای از نورهای رنگی ایجاد می‌شود، به‌احتمال زیاد تقلبی نیست. اما این را هم بدانید که برخی مرواریدهای اصل دارای اُوِرتُن محسوسی نیستند و به همین دلیل، اگر درمورد مرواریدی به چنین مشخصه‌ای برنخوردید، لزوما به‌معنی تقلبی‌بودن آن نیست.

مدل های جدید نیم ست مروارید

نیم ست ظریف مروارید

قیمت ست کامل مروارید

رنگ مناسب مروارید

همراه ما باشید

نظرات