هزینه تور مسافرتی اروپا کوتاه مدت چقدر است؟

0

تور مسافرتی اروپا کوتاه مدت یکی از پرطرفدار ترین تورهای گردشگری است؛ سفر به اروپا با تور، دارای مزایای بسیار زیادی می باشد. همچنین هزینه تور مسافرتی اروپا کوتاه مدت نیز نسبت به سایر روش های سفر به اروپا بسیار کمتر است. در ادامه مطلب ضمن بررسی هزینه تور مسافرتی اروپا کوتاه مدت، به بررسی راهنمای رزرو تور ارزان اروپا ویزای شینگن نیز می پردازیم؛ با ما همراه باشید.

هزینه تور مسافرتی اروپا

دلیل محبوبیت تورهای مسافرتی اروپا چیست؟

یکی از الزامات سفر به اروپا، دریافت ویزای شینگن اروپا است. به دلیل شرایط دشوار دریافت ویزای شینگن، بسیاری از افراد ترجیح می دهند برای تفریح در کشورهای اروپایی با تورهای مسافرتی کوتاه مدت همراه شوند. مهم ترین دلیل محبوبیت تورهای مسافرتی اروپا، کاهش هزینه های سفر است. انواع هزینه های سفر به اروپا با تورهای مسافرتی کوتاه مدت به شرح زیر است:

·       هزینه پرواز رفت و برگشت

هزینه بلیط هواپیما مهم ترین بخش هزینه تور مسافرتی اروپا است. چون بلیط هواپیما به صورت رفت و برگشت رزرو می شود، معمولا هزینه پایین تری دارد. همچنین در صورت خالی بودن ظرفیت تور، برخی از شرکت های هواپیمایی و مجری تورهای گردشگری برای جلوگیری از سوخت شدن بلیط، بلیط های تور اروپا را به صورت بلیط لحظه آخری ارائه می دهند که این بلیط ها با قیمت پایین تر و در ساعات منتهی به پرواز ارائه می شوند.

توجه داشته باشید که رزرو تور لحظه آخری اروپا در شرایطی که ویزای شینگن داشته باشید، امکان پذیر است. به طور معمول برای اخذ ویزای اروپا ۲ ماه زمان لازم است، یک ماه برای نوبت سفارت و یک ماه برای صدور جواب ویزا در نظر بگیرید.

·       هزینه رزرو هتل در اروپا

موقعیت مکانی هتل، تعداد ستاره های هتل و امکاناتی که در هتل به مسافران ارائه می شود، در قیمت رزرو هتل در اروپا تاثیر گذار است. تورهای مسافرتی کوتاه مدت، انواع هتل های ۴ و ۵ ستاره در اروپا را برای اسکان مسافران انتخاب می کنند.

·       هزینه بیمه مسافرتی

بخشی از هزینه تورهای مسافرتی مربوط به بیمه مسافرتی است که این مبلغ هنگام رزرو تور دریافت می شود. هنگام رزرو تور از داشتن بیمه مسافرتی اطمینان حاصل کنید.

·       هزینه های مرتبط با گشت و گذار در شهرها و مناطق گردشگری اروپا

برخی تورهای مسافرتی اروپا برای کاهش هزینه های سفر، تورهای داخل شهری برای بازدید از مناطق گردشگری را ارائه نمی دهند. بهتر است تور مسافرتی را انتخاب کنید که برنامه دقیق و مشخصی برای گردش در اروپا به مسافران ارائه می دهد زیرا عدم برنامه ریزی قبلی باعث هدر رفت زمان شما در سفر می شود.

هزینه تور مسافرتی اروپا

راهنمای رزرو تور اروپا کوتاه مدت

همانطور که گفتیم، دریافت ویزای شینگن مهم ترین بخش سفر به اروپا است. تعداد آژانس های مسافرتی که برای دریافت ویزای شینگن ارتباط مستقیم دارند، در ایران محدود هستند. به همین دلیل پیش از رزرو تور مسافرتی اروپا، از معتبر بودن آژانس مسافرتی اطمینان حاصل کنید. همچنین سابقه آژانس مسافرتی در برگزاری تورهای گردشگری را بررسی کنید.

برخی تورهای مسافرتی نیز به صورت ترکیبی برگزار می شوند؛ به این صورت که با رزرو یک تور ترکیبی در اروپا می توانید به چندین شهر حوزه شینگن بدون نیاز به ویزای مجدد سفر کنید. در تورهای ترکیبی اروپا زمان بیشتری برای تفریح و گردش دارید، بنابراین با پرداخت هزینه تور مسافرتی اروپا کوتاه مدت می توانید در شهرهای مختلف اروپا گردش کنید. تورهای مسافرتی اروپا کوتاه مدت معمولا ۹-۱۲ روز هستند و در چهار شهر مختلف در حوزه شینگن برگزار می شوند.

شرایط تور مسافرتی اروپا ارزان قیمت

تورهای مسافرتی ارزان قیمت با حدود ۴۵۰ یورو برگزار می شوند اما این تورها به صورت ترکیبی نیستند؛ بلکه مدت اقامت در اروپا حدود ۴-۵ شب می باشد و به طور معمول در کشورهای حوزه شینگن از جمله ایتالیا، سوئیس و اسپانیا برگزار می شوند. اگر به عنوان یک گردشگر قصد دارید برای تقویت تاریخچه سفر خود به اروپا سفر کنید، می توانید تور مسافرتی اروپا کوتاه مدت را رزرو کنید. به طورکلی می توان گفت، رزرو تور ارزان اروپا ویزای شینگن بهترین فرصت برای گردشگران حرفه ای برای سفر به اروپا می باشد.

جمع بندی

یکی از روش های سفر به کشورهای حوزه شینگن، همراه شدن با تورهای مسافرتی کوتاه مدت است. مدت زمان تورهای مسافرتی کوتاه مدت معمولا کمتر از یک هفته است. هزینه تور مسافرتی اروپا کوتاه مدت نیز مربوط به هزینه هتل، بلیط پرواز رفت و برگشت، بیمه مسافرتی و هزینه های گشت و گذار در اروپا است. پیش از رزرو تور مسافرتی اروپا لازم است از معتبر بودن آژانس مسافرتی نیز اطمینان حاصل کنید.

نظرات