افزایش ۷۰ درصدی قیمت تور کیش پاییز ۱۴۰۱ + پنج راه کاهش هزینه تور

0

قیمت تور کیش پاییز ۱۴۰۱ حدوداً ۷۰ درصد افزایش پیدا می‌کند. باتوجه‌به حجم مسافر بسیار پایین در ماه اول و دوم تابستان و افزایش ناگهانی آن در پاییز، این افزایش قیمت طبیعی است. حجم مسافر به‌قدری افزایش پیدا کرده که حتی در شهریور ۱۴۰۱ تمامی پروازهای تور کیش از تهران تا یک هفته جلوتر نیز پر شدند. هرچقدر که به آخر تابستان و شروع فصل پاییز پیش برویم این وضعیت بدتر نیز خواهد شد. اما دلیل این افزایش قیمت چیست؟ چه راهکارهایی برای رزرو ارزان‌تر تور کیش پاییز ۱۴۰۱ وجود دارد؟ در ادامه این موارد را به شما توضیح خواهیم داد.

 تور کیش نهال گشت

دلیل افزایش قیمت تور کیش پاییز چیست؟

هر زمان که تعداد مسافرین به یک شهر یا کشور افزایش پیدا کند، قیمت تورهای آن منطقه نیز بیشتر می‌شود. جزیره کیش نیز از این قاعده مستثنی نیست.

باتوجه‌به افزایش دمای هوا جزیره تا ۴۰ درجه سانتی‌گراد در تابستان ۱۴۰۱ تعداد مسافران به این مقصد بسیار کم شد. به شکلی که حتی بسیاری از صندلی هواپیماها و اتاق‌های هتل‌ها خالی ماند. حالا در پاییز ۱۴۰۱ زمان خنک شدن هوای کیش فرارسیده و ناگهان تعداد مسافر افزایش پیدا کرده است. هتل‌ها و ایرلاین‌های هواپیمایی نیز از این فرصت استفاده می‌کنند و قیمت خدمات خود را جهت جبران درآمد اندکشان در تابستان، افزایش می‌دهند.

منتظر تکمیل ظرفیت مداوم تور کیش باشید

افزایش تعداد مسافرها باعث ایجاد مشکل جهت رزرو تور کیش پاییز ۱۴۰۱ خواهد شد و نمی‌توانید هر زمان که دوست داشتید به سفر بروید. خود این موضوع به‌تنهایی علاوه بر افزایش قیمت تور، مشکل‌ساز خواهد بود. مشکل زمانی بدتر می‌شود که برای سفر به کیش محدودیت زمانی داشته باشید و نتوانید در زمانی مناسب پرواز خالی پیدا کنید. در این‌ مواقع بهتر است از تور کیش زمینی با قطار جهت سفر استفاده کنید.

تور کیش نهال گشت

۵ راهکار برای ارزان‌تر رزرو کردن تور کیش پاییز ۱۴۰۱

یکی از راهکارهایی که برای رزرو تور ارزان کیش وجود دارد، استفاده از پروازهای لحظه آخری است. اما زمانی که پروازها خیلی سریع و چند روز زودتر از زمان سفرتان پر ‌شوند امکان رزرو تور لحظه آخری کیش برای شما وجود نخواهد داشت. در نتیجه این راهکار بی‌فایده است. اما یکسری راهکار جزئی جهت کاهش قیمت تور کیش پاییز ۱۴۰۱ وجود دارد که بسیاری از آژانس‌ها آن‌ها را به شما اطلاع نخواهند داد. اما در ادامه آن‌ها را به شما توضیح می‌دهیم.

۱٫ رزرو تور کیش برای جمعه یا شنبه

اکثر مسافرها برای روزهای آخر هفته نسبت به رزرو تور کیش اقدام می‌کنند. روز سه‌شنبه و چهارشنبه پرطرف‌دارترین روزها جهت رزرو تور به‌حساب می‌آید و اکثر مسافران در همین روزها به سفر می‌روند. در نتیجه طبق همان موضوعی که در ابتدای مقاله توضیح دادیم، هر زمان که تعداد مسافر افزایش پیدا کند، قیمت نیز بیشتر می‌شود. در این روزها نیز با افزایش قیمت قابل‌توجهی از سمت ایرلاین‌های هوایی مواجه هستیم. اگر بتوانید برای روزهای شنبه یا جمعه نسبت به رزرو تور کیش پاییز ۱۴۰۱ اقدام کنید، هزینه سفرتان معقول‌تر خواهد بود. در این روزها به دلیل شروع هفته و روزهای کاری، تعداد مسافر کمتر است. تور کیش از مشهد یا تور کیش از تهران از جمله پکیج‌های مسافرتی به‌حساب می‌آیند که در روزهای جمعه و شنبه به سمت کیش پرواز دارند.

۲٫ رزرو بلیت هواپیما کیش در ساعات خاص

ساعت پذیرش مهمان در هتل‌ها ۱۴:۰۰ و ساعت خروج آن‌ها ۱۲:۰۰ ظهر است. در نتیجه متوجه خواهیم شد که پروازهای رفت در ساعات صبح و پروازهای برگشت در بعدازظهر پرطرفدارتر هستند. طبق معمول با افزایش تعداد مسافر، قیمت بلیت هواپیما نیز بیشتر خواهد شد. حالا اگر بتوانید بلیت هواپیمای خود را برای رفت در ساعات بعدازظهر و برای برگشت در ساعات صبح رزرو کنید، هزینه پرواز و تورتان کمتر خواهد شد.

۳٫ پایین آوردن توقع جهت رزرو هتل‌های کیش

هتل‌های ۵ و ۴ ستاره کیش برای یک شب اقامت حداقل ۵۰۰ هزار تومان از شما هزینه دریافت می‌کنند. اگر هزینه سفر بیشتر از راحتی، امکانات و خدماتی که در هتل‌ها دریافت می‌کنید برای شما اهمیت دارد بهتر است که توقعات خود را پایین بیاورید. کیفیت هتل‌های ۳ ستاره کیش جهت استراحت و خواب شبانه یا میل کردن غذا در رستوران آن‌ها مناسب است. همچنین قیمت ارزان‌تری نیز دارند و رزرو آن‌ها قیمت تور کیش پاییز ۱۴۰۱ را کاهش خواهد داد.

۴٫ کمتر کردن حساسیت جهت انتخاب ایرلاین‌های پروازی کیش

زیاد بر روی یک ایرلاین خاص جهت سفر به جزیره کیش حساس نباشید. ایرلاین‌های پروازی موجود در ایران از لحاظ ارائه خدمات تفاوت خاصی با یکدیگر ندارند. بیشتر تفاوت‌های آن‌ها برای پروازهای خارجی است. در پروازهای داخلی فقط از لحاظ قیمتی با یکدیگر تفاوت دارند.

سعی کنید انتخاب ایرلاین را برعهده شرکت ارائه‌دهنده تور بگذارید. مشاورین سفر آژانس‌های گردشگری ارزان‌ترین ایرلاین‌ها را برای شما جهت سفر به کیش انتخاب می‌کنند.

قیمت تور کیش نهال گشت

۵٫ رزرو تور کیش در مهر ارزان‌تر از دیگر ماه‌ها است

جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از آبان ۱۴۰۱ شروع می‌شود. تماشاگران ایرانی زیادی نیز جهت تماشای بازی‌های ایران در این رویداد شرکت کردند. حالا باتوجه‌به اینکه جزیره کیش فاصله نزدیکی با کشور قطر دارد، اکثر شرکت‌کنندگان ایرانی جهت کاهش هزینه‌های اقامت خود، نسبت به رزرو هتل‌های کیش در ماه‌های آبان و آذر اقدام می‌کنند. باتوجه‌به این موضوع، احتمالاً در اواخر آبان‌ماه با افزایش قیمت چشمگیری برای هتل‌ها و هواپیماها مواجه خواهیم شد. به همین دلیل بهترین زمان سفر به جزیره کیش با قیمت مناسب در مهر ۱۴۰۱ است.

از کدام شرکت تور کیش را رزرو کنیم؟

با شروع جام جهانی در فصل پاییز برخی از آژانس‌های گردشگری سودهای زیادی بابت تور کیش پاییز ۱۴۰۱ از مسافران دریافت می‌کنند. اما می‌توان با کمی تحقیق آژانس‌های معتبری که هزینه کمتری دریافت می‌کنند را شناسایی کرد. یکی از این شرکت‌ها، آژانس گردشگری نهال گشت است. تور کیش این شرکت شامل خدمات رزرو بلیت رفت‌وبرگشت، رزرو هتل، صبحانه، گشت شهری رایگان، ترانسفر فرودگاهی و ۸۵۰ هزار تومان تخفیف بر روی تفریحات جزیره کیش می‌شود. همچنین از اکثر شهرهای ایران تور برگزار می‌کند. برخی از این تورها شامل تور کیش از اصفهان، تور کیش از شیراز، تور کیش از تبریز و دیگر شهرها می‌شود. اگر می‌خواهید از این شرکت نسبت به رزرو تور پاییز کیش ۱۴۰۱ اقدام کنید کافیست با شماره ۰۲۶۳۳۱۴۳ تماس بگیرید یا به آدرس nahalgasht.com مراجعه کنید.

نظرات