معرفی بازی و فعالیت برای بچه ها (درون خانه)

0

معرفی بازی و فعالیت برای بچه ها (درون خانه)

شکار رنگ لگو: باید این یکی را امتحان کنید، این مورد مورد علاقه بچه ها است و اجرای آن بسیار آسان است. ۴ تکه کاغذ ساختمانی رنگی را انتخاب کنید و سپس ۱۰ قطعه لگو را که با هر کدام مطابقت دارند جمع آوری کنید (یعنی ۱۰ قطعه لگو زرد برای یک تکه کاغذ زرد). اکنون تمام قطعات لگو را در یک اتاق/منطقه از خانه خود پنهان کنید و کاغذ رنگی را روی میز یا کف آن نزدیکی قرار دهید. ساعت را شروع کنید و از بچه (های) خود بخواهید شکار را شروع کنند. بهترین سالن زیبایی تهران

 بازی کودکانه

شکار قطعه پازل:

این یک ایده نابغه است که توسط No Time For Flash Cards ساخته شده است. تمام قطعات یک پازل تخته چوبی را مخفی کنید و از کودکتان بخواهید آنها را جستجو کند – هر قطعه را در حین رفتن به تخته برگردانید. این بازی آن‌ها را به حرکت وا می‌دارد و مغزشان را همزمان به کار می‌اندازد و بچه‌ها دوست دارند هدفی برای تکمیل کردن داشته باشند. آنها از شما التماس می کنند که دوباره آنها را پنهان کنید! بهترین آموزشگاه موسیقی

شکار رنگ تراشه‌های رنگ: چند تراشه رنگ روشن را از فروشگاه سخت‌افزار محلی‌تان بردارید و از بچه‌هایتان بخواهید اقلامی را پیدا کنند که تا حد امکان با هر رنگ مطابقت داشته باشند (دوباره، تایمر را ادامه دهید تا سرعت خود را افزایش دهند). چیپس رنگ ندارید؟ به جای آن مانند Simple Play Ideas از کاغذ ساختمانی رنگی استفاده کنید!

ABC Hunt: از بچه‌هایتان بخواهید با یک سبد به اطراف خانه بروند و اقلامی را جمع‌آوری کنند که با هر حرف الفبا شروع می‌شود (A برای سیب، B برای باربی، C برای Crayola، و غیره) – به آنها یک چک لیست بدهید تا هر کدام را به عنوان علامت‌گذاری کنند. آنها میروند. زمان‌بندی کنید تا بدوند!

شکار لاشخور: از این شکار لاشخور قابل چاپ از Living and Life Designed استفاده کنید تا فرزندانتان را به شکار سرگرم‌کننده در اطراف خانه بفرستید و اقلام مختلفی را که فهرست کرده‌اید جمع‌آوری کنید. با گنجاندن چیزهای خاصی مانند «اسباب بازی مورد علاقه شما برای حمام» یا «جوراب صورتی» در دسته بندی های کلی تر مانند «چیزی که با حرف T شروع می شود»، آن را سرگرم کننده کنید. و بله، آن تایمر را تنظیم کنید!

بازی کودکانه

Flash Light Scavenger Hunt: اگر اتاقی دارید که می‌تواند با خاموش کردن چراغ‌ها و بستن پرده‌ها به اندازه کافی تاریک شود، بچه‌های خود را به یک Flash Light Scavenger Hunt بفرستید تا با استفاده از چراغ قوه موارد مخفی خاصی را در تاریکی پیدا کنند. بچه ها برای این یکی دیوانه می شوند! (از طریق Hands On As ما رشد می کنیم)

پیچ و خم ماموریت غیرممکن: با استفاده از کاغذ کرپ یا نوار پرچم (که با نوار نقاش در جای خود قرار می گیرد)، پیچ و خم پیچیده ای را در یک راهرو ایجاد کنید تا بچه هایتان بتوانند بدن خود را در آن جابجا کنند. نوار را بالا و پایین قرار دهید، آنها را مجبور کنید که پا را از آن بالا بروند و در نقاط مختلف زیر آن بخزند. تنها مشکل این یکی این است که وقتی آن را درست کردید، بچه هایتان دائماً از شما التماس می کنند که دیگری بسازید! (Idea via Brassy Apple) Maze کتاب در اندازه واقعی: این ایده خلاقانه از Preschool Powol Packets از کتاب ها استفاده می کند (اما سایر وسایل خانه: لباس، جارو و تجهیزات ورزشی مانند خفاش و چوب همگی به خوبی کار می کنند) تا یک پیچ و خم در مقیاس بزرگ ایجاد کند که بچه های شما را به چالش می کشد تا راه خود را پیدا کنند. هنگامی که آنها آن را حلق آویز، آنها را بخزید، پرش، و یا راه رفتن به عقب از طریق آن! این یکی برای کودکان پیش دبستانی عالی است تا علاوه بر بلند کردن و حرکت، روی آگاهی فضایی و مهارت های حل مسئله کار کنند.

مسیر موانع: این ایده آزمایش شده و واقعی همیشه مورد توجه بچه ها قرار می گیرد و می توان آن را هر بار متفاوت ساخت تا هرگز قدیمی نشود. مطمئن شوید که یک دوره جذاب ایجاد کنید که شامل انواع حرکات (پریدن، خزیدن، حفظ تعادل و غیره) باشد و از یک منطقه بزرگ استفاده کند. از بچه هایتان بخواهید با استفاده از برخی از این ایده های خلاقانه در ساخت این دوره آموزشی (که نیمی از لذت است!) کمک کنند:

بسکتبال:

اگر یک حلقه بسکتبال Little Tikes یا یک حلقه بیرون از در دارید، پس آماده هستید که با یک توپ فوم نرم بازی کنید. اما اگر این کار را نکردید نگران نباشید، فقط چند سبد لباسشویی یا سطل های ساحلی بردارید و آنها را روی زمین، پله ها قرار دهید یا از دستگیره در یا قلاب آویزان کنید. توپ های خود را با یک دسته روزنامه، کیسه های لوبیا، اسباب بازی های نرم یا جوراب های تا شده تغییر دهید.

نظرات