۶ ایده عجیب برای طراحی ناخن

0

۶ ایده عجیب برای طراحی ناخن

دنیای طراحی ناخن حد و مرز ندارد و هرکسی بنا به خلاقیت خود می‌تواند طراحی جدیدی به وجود بیاید. در واقع هر روز در هنگام خرید لوازم طراحی ناخن، محصولات متنوع‌تر و رنگارنگ‌تری می‌بینید و این یعنی دست شما در دیزاین ناخن بازتر می‌شود. طراحی‌های قدیمی و کلاسیک صاف و یکدست هستند و هیچ برآمدگی و بافتی را در آن‌ها نمی‌بینیم. اما همه ما می‌دانیم که طراحی‌های سه‌بعدی چیز دیگری هستند و حسابی به چشم می‌آیند. این طراحی‌ها به مهارت بیشتری نیاز دارد. در ادامه سعی می‌کنیم طراحی‌های عجیب و در عین حال کاربردی و زیبا را به شما معرفی کنیم تا قلم به دست شوید و آن‌ها را امتحان کنید.

طراحی ماربل

برای این طرح خارق‌العاده، پیش از هر چیز باید با لاک ژل آبنباتی روی تیپ ژلیکس را رنگ کنید و طرح ماربل به وجود آورید. سپس با هاردژل یا پودر اکریلیک (هرکدام که کار با آن برایتان راحت‌تر است)، طرح صدفی‌تان را به وجود آورید. برای تسلط بیشتر از ورکشاپ یا صفحه‌های سیلیکونی طراحی استفاده کنید که در سایت HILETO موجود است. در نهایت با لاک ژل سفید آن را کنید. حالا این تکه‌ها را روی ناخن ماربلی‌تان بچسبانید. اگر دوست دارید جزئیات بیشتری را اجرا کنید، از زنجیرهای دیزاین استفاده کنید.

 طراحی ماربل ناخن

طراحی صدف با ژل ‌سه‌بعدی

با ژل‌های سه‌بعدی می‌توانید به راحتی روی ناخن‌هایتان صدف بکشید. کافی است مقداری ژل را روی ناخن بگذارید و سپس با قلم لاینر، خطوط صافی ایجاد کنید. حواستان باشد که این خطوط صاف همه باید به یک نقطه در بالای کوتیکول وصل شوند. ناخن‌های بادامی و بیضی‌شکل برای این طراحی بسیار مناسب‌اند. اگر دوست دارید کمی کار زیباتر شود، می‌توانید از انواع پولک و خرده‌های فویل ناخن استفاده کنید. می‌توانید انگشتان دیگر را با مروارید ناخن تزئین کنید. اگر عاشق طرح‌های دریایی هستید، در ادامه باز هم به شما روش‌هایی را معرفی کرده‌ایم.

طراحی صدف روی ناخن

طراحی ورقه فلزی

شاید کمی عجیب به نظر برسد؛ اما می‌توانید تمامی اشیای دوروبرتان را طراحی کنید و ورقه‌های فلزی هم یکی از این ابزار است. برای این طراحی باید ابتدا ناخن‌های خود را کروم کنید. سپس با استفاده از ژل سه‌بعدی خطوط منظمی ایجاد و ناخن‌ها را خشک کنید. البته بنا به سلیقه خودتان می‌توانید رنگ بیس را نقره‌ای یا بزنزی کنید تا بیشتر جنس فلزها را تداعی کند.

دیزاین ناخن

طراحی قطره آب

به وسیله ژل طراحی می‌توان قطره‌های آب را طراحی کرد. این قطره‌ها در طراحی‌های گوناگونی کاربرد دارند. برای مثال روی طراحی‌های میوه‌ای، حس خنکی و تازگی می‌دهند. اما اگر کمی خلاق باشید، نتیجه کار بسیار خارق‌العاده خواهد شد. برای مثال، طراحی زیر با استفاده از فرنچ ماربل، طرح اقیانوس را به وجود آورده است. سپس با لاک ژل و قلم طراحی جزئیات کوسه کشیده شده و در نهایت برای واقعی‌تر جلوه دادن دیزاین، قطره‌های ظریف آب طراحی شده است. ناخن‌های دیگر فقط فرنچ ماربل شده‌اند؛ اما شما می‌توانید طرح‌های صدفی و دیگر اجزای دریا را هم اضافه کنید تا با اثری هنری‌تر رو‌به‌رو شوید.

طراحی با لاک ژل

طراحی با روبان

اگر طراحی‌های فانتزی را دوست دارید و اهمیت دوام دیزاین برایتان کمتر است، می‌توانید از طراحی روبان استفاده کنید. برای ساخت این روبان باید دست به کار شوید و لنز طراحی کنید. برای طراحی لنز می‌توانید از لاک معمولی یا لاک ژل استفاده کنید. ابتدا روی پد سیلیکونی طراحی، کمی بیس کت بزنید و خشک کنید. سپس لاک ژل را روی بیس کت بزنید و به صورت ورقه‌ای بکنید. حالا روی ناخن‌هایتان بیس رنگ روشن بزنید و خشک کنید و لنزها را روی نوچی لاک بچسبانید.

طراحی فانتزی ناخن

فرنچ پوست ‌ماری

برای طراحی برجسته و در عین حال ماندگار، می‌توانید از فرنچ پوست ماری استفاده کنید. پیش از هر چیز باید ناخن‌هایتان را به رنگ موردعلاقه‌تان فرنچ کنید اما لاک ژل را خشک نکنید. حالا با پودر اکریلیک بی‌رنگ یا کلییر طرح پوست‌ماری به وجود بیاورید و ناخن‌هایتان را در دستگاه UV/LED خشک کنید. در نهایت یک لایه تاپ کت ژل بزنید و خشک کنید. البته می‌توانید از پودرهای اکریلیک رنگی نیز استفاده کنید.

روش دیگر برای این نوع طراحی، استفاده از پودرهای دیپینگ است که نیازی به لیکوئید ندارد. کافی است مراحل بالا را تکرار کنید و این بار به جای پودر اکریلیک از پودر دیپ استفاده کنید.

دیزاین فرنچ ناخن

خلاصه کلام

دیزاین‌ها به این موارد محدود نمی‌شوند و می‌توانید با کمی خلاقیت، صدها نوع طراحی انجام دهید. گاهی این طراحی‌ها صرفاً جنبه تزئینی و هنری دارند و واقعاً کارایی ندارند. ما سعی کردیم کاربردی‌ترین و در عین حال عجیب‌ترین این طراحی‌ها را به شما معرفی کنیم. از آن دسته طراحی‌هایی که هر کسی می‌بیندتان می‌پرسد، چطور این طراحی را انجام داده‌ای؟

نظرات