جدیدترین مدل های طرح ناخن عروس شیک ۲۰۲۳ + نکات مهم ناخن عروس

0

طرح ناخن عروس : شاید فکر کنید در روز عروسی توجهی به ناخن های عروس نمی شود، اما این گونه نیست. ناخن ها معمولا در عکس ها و فیلم عروسی نیز بیشتر به چشم می آیند و ناخن های زیبا با طراحی شیک باعث می شود دست عروس خانم زیباتر به نظر برسد. به همین منظور ما مدل های شیک طرح ناخن عروس همراه نکات مهم را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

طرح ناخن عروس

جدیدترین مدل های طرح ناخن عروس شیک ۲۰۲۳ + نکات مهم ناخن عروس

نکاتی درباره طراحی ناخن عروس

سعی کنید طرح ناخن تان را از حداقل یک ماه قبل از مراسم انتخاب نمایید و از ناخن کاری ماهر وقت بگیرید. از ماهر بودن و حرفه ای بودن ناخن کار مطمئن شوید و کارهایش را از نزدیک ببینید. طراحی ناخن عروس بهتر است روز قبل از مراسم انجام شود و همه چیز را برای روز مراسم نگذارید. چون کارهای زیادی در روز مراسم باید انجام دهید و اگر از طراحی ناخن تان راضی نباشید فرصتی برای تغییر آن نخواهید داشت و مجبور هستید با همان ناخن ها در مراسم حاضر شوید.

نکات طراحی ناخن عروس

هنگام کاشت ناخن دقت داشته باشید که مدل و بلندی کاشت به دستان شما بیاید. ناخن های خیلی بلند برای دست های لاغر و کشیده مناسب نیست و باعث می شود دست ها لاغرتر و کشیده تر به نظر برسد . ناخن های متوسط با طرحی شیک و زیبا باعث می شود دست های شما بسیار زیبا به نظر برسد.

ناخن مناسب عروس

اولین نکته اینکه از ناخن مصنوعی استفاده نکنید،در دنیای زیبایی ناخن ها، موادی وارد بازار شده که به وسیله آنها می توانید روی ناخن طبیعی عروس طراحی کنید و دیگر نگران شکستن ناخن های مصنوعی نباشید. ناخن های مصنوعی شاید در دهه های گذشته بسیار کارآمد بودند اما اکنون بیشتر برای کاشت کارایی دارند و دیگر مورد استفاده عروس خانم ها نیست. ژلیش ناخن، لمینت ناخن و کاور ناخن بهترین گزینه برای طراحی ناخن عروس است.

رنگ ناخن عروس

دومین نکته اینکه در انتخاب رنگ و طرح ناخن رنگ لباس عروس را نیز در نظر بگیرید. برخی افراد برای لباس عروس از رنگ های بژ، کاراملی و نباتی استفاده می کنند و همین موضوع در انتخاب رنگ لاک آنها تاثیر دارد. بهترین گزینه طرح یا لاک، رنگ سفید است که همیشه زیبا و ساده جلوه می کند.

مدل ناخن عروس

همچنین سعی کنید از طرح های عجیب بپرهیزید،مراسم عروسی علاوه بر اینکه بسیار شاد و دلنشین است و عروس و داماد باید نهایت شادابی را تجربه کنند؛ اما یک سری کارها برای آنها ممنوع خواهد بود. برای مثال طراحی ناخن عجیب و غریب، ناخن های بیش از حد بلند، نوک بسیار تیز و ناخن های مصنوعی و فیک ظاهر شیک و خوبی برای عروس نداشته و گاهی با کنده شدن یا شکستن اکثر عروس ها به مشکل بر می خورند. در نتیجه تا جای ممکن طبیعی بودن را حفظ کنید.

طرح ناخن نیگینی

انواع طرح ناخن عروس :

ترکیب گل و نگین برای طراحی ناخن عروس : طراحی گل برای ناخن های عروس یکی از روش های مدل لاک عروس است که بهتر است خیلی در استفاده از آن زیاده روی نکنید. بهتر است از طراحی گل فقط روی یکی از ناخن های عروس استفاده شود. ترکیب کمی نگین هم می تواند جذابیت بیشتری به این طراحی برای ناخن های عروس ببخشد.

مدل های سه بعدی در طراحی ناخن عروس : با استفاده از طراحی سه بعدی ناخن های عروس دست هایتان بسیار زیبا خواهند شد و جلوه ی بیشتری خواهند یافت.

مدل آمبره برای طراحی ناخن عروس : دیزاین ناخن عروس با متد آمبره مناسب عروس خانم هایی است که به سادگی علاقه دارند. اگر یکی از ناخن ها را با تور یا گیپور طراحی کنید، جذابیت بیشتری به آن می دهید.

طرح های شیک ناخن عروس

مدل ساده ناخن عروس

لاک مناسب عروس

طرح های اکلیلی ناخن عروس

همراه ما باشید

نظرات