جدیدترین مدل های طرح ناخن برای عید نوروز ۱۴۰۲ + نکات مهم درباره طرح ناخن

0

طرح ناخن عید نوروز ۱۴۰۲ : برای عید علاوه بر خرید لباس انتخاب طرح های شیک و جدید برای ناخن هم بسیار اهمیت دارد شاید حتی بیشتر از خرید لباس زیرا ناخن و طرح آن در شیک به نظر رسیدن ما اهمبت دارد. از این رو ما مدل های شیک طرح ناخن ویژه عید ۱۴۰۲ همراه نکات مهم آن را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

طرح ناخن عید نوروز 1402

جدیدترین مدل های طرح ناخن برای عید نوروز ۱۴۰۲ + نکات مهم درباره طرح ناخن

طرح‌های ساده و شیک، هیچ‌وقت قدیمی نمی‌شود و همیشه مورداستقبال خانم‌ها در سنین مختلف قرار گرفته است. یک اصطلاح رایج آن این است که می‌گویند همیشه مد است. یکی از دلایل محبوبیت طرح‌های ساده این است که حتی در مکان‌های عمومی، اداره‌جات دولتی هم قابل استفاده است. اما نکته حائز اهمیت طرح‌های ساده در انتخاب رنگ آن‌‌هاست. شاید برخی لاک‌های رنگ ملایم یا فرنچ ناخن را ترجیح دهند و برخی از رنگ‌های جیغ یا شاد مثل قرمز، زرد و … استفاده کنند.

طرح ناخن عید

انواع طرح ناخن :

مینیمالیست : از دیگر طرح‌های پرطرفدار ناحن می‌توان به طرح‌های مینیمالیست اشاره کرد. یکی از انواع طرح ناخن مینیمالیست، استفاده از خطوط مورب، افقی یا عمودی تیز و گرافیکی مدرن است تا ناخن را درخشان و زیبا جلوه دهد. همچنین از دیگر طرح‌های مینیمالیست ناخن می‌توان به استفاده از اشکال هندسی یاد کرد.

طرح ناخن

ایده‌های طرح ناخن ۲ رنگ : در طرح ناخن‌ دو رنگ، معمولا از رنگ‌‌های مکمل یا بعضا متضاد استفاده می‌شود. طرح ناخن دو رنگ، بیشتر مورداستقبال دختر خانم‌‌هایی است که روحیه شاد و سرزنده‌ای دارند. برای مثال، ترکیب رنگ صورتی با طوسی جز رنگ‌های مکمل و نارنجی مشکی جز ترکیب‌ رنگ‌های متضاد به‌شمار می‌آید. آبی و نارنجی هم از طرح ناخن دو رنگ و جذابی است که ترکیب رنگیش جلوه خاصی به ناخن‌ها می‌بخشد.

مدل های جدید طرح ناخن عید

لاته : منظور از طرح‌های لاته برای ناخن، استفاده از تناژهای رنگی گرم و مکمل است. رنگ‌‌هایی مثل بژ گوشتی با رنگ صورتی ملایم ته‌رنگ عالی به این ترکیب می‌دهد و به همه نوع رنگ‌ پوستی می‌آید. این مدل ناخن جذاب در چندین طرح وجود دارد که یکی از دیگری زیباتر است.

طرح ناخن فانتزی

هولوگرامی : یکی از چشم‌نوازترین طرح‌های ناخن ۱۴۰۲، استفاده از طرح‌ها و رنگ‌های هولوگرامی است. این مانیکور منشوری یا رنگین کمانی با رنگ و نور فوق‌العداه‌ای که ایجاد می‌کند، به ناخن‌هایتان جلوه‌ای درخشان و براق می‌بخشد. علاوه بر این، ناخن‌های هولوگرامی، بدون توجه به شکل و ابعاد ناخن، همیشه دست را زیبا می‌کنند.

نکات مهم درباره طرح ناخن

ایربراش : ایربراش یک وسیله نقاشی است که برای پاشیدن رنگ روی ناخن استفاده می‌شود. با استفاده از این وسیله بی‌نظیر می‌توان سایه روشن‌های ظریف و دقیق بر روی ناخن‌ها ایجاد کرد. طرح ناخون بیبی بومر یکی از ناب‌ترین طرح‌هایی است که می‌توان با این دستگاه ایجاد کرد. در ترکیب رنگی بیبی بومر حدود دو سوم رنگ صورتی یا هلویی و یک سوم رنگ سفید در قسمت لبه ناخن استفاده می‌شود که به صورت سایه روشن روی سطح ناخن جلوه می‌کند.

طرح ناخن لاته

طرح ناخن کلاسیک

طرح ناخن هولوگرامی

طرح ناخن 1402

همراه ما باشید

نظرات