تعبیر خواب آبادی به چه معناست؟

0

برای اینکه بتوانید با انواع تعبیر خواب آبادی و دیدن آبادی و آبادانی و دیدن خواب روستا و آبادی در خواب و دیدن آبادی یک روستا از زبان معبران بزرگ دنیا آشنا شوید ما را در ادامه این پست همراهی کنید.

تعبیر خواب آبادی

تعبیر خواب آبادی

همانطور که می دانید خواب یکی از نشانه های بزرگ خداوند است که می دانیم که خواب برادر مرگ است و بی شباهت به مرگ نیست.موقعی که می خوابیم روح از بدن ما جدا می شود و وقتی که می میریم هم روح از بدنمان جدا می شود.

تعبیر خواب آبادی ، چهار چیز است:
صلاح کارهای این جهان
خیر و منفعت
داد و کامرانی
گشایش کارهای شایسته

تعبیر خواب آبادی

جابر مغربى چنین گوید

اگر کسى خود را در خواب در جایگاهى آبادان مقیم بیند به این معناست , که خیر و منفعت یابد به قدر آبادانى که در خواب دیده بود و اگر به خلاف بیند، دلیل بر شر , و فساد و مضرت وى کند.

تعبیر خواب آبادی

تعبیر خواب آبادی از دید محمد بن سیرین

اگر در خواب خود را داخل یک آبادی دیدید که نام ان را نمی دانید معنای خواب برای شما خیر و نیکی است و اگر نام آن روستا را می دانید معنایش بدی است.

تعبیر خواب آبادی به روایت ابراهیم کرمانی

اگر ببینی از شهری خراب و ویران، وارد روستایی آباد شده ای، تعبیرش خیر و برکت و عزت و خوشبختی می باشد ولی اگر بر خلاف این ببینی تعبیرش شر و بدبختی است.

تعبیر خواب آبادی

تعبیر خـواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

آبادی دو مفهوم را بیان می کند. اول عمران و آبادی و دوم ده و روستا. در مورد نخست چنان چه در خواب, ببینیم که مشغول آباد کردن جائی هستیم ویا به بنای ساختمانی مشغولیم، دو صورت دارد .

اگر آن جا که در خواب دیده ایم در اصل آباد و ساخته شده و معمور است که خواب ما گویای بیهودگی , کار ما است و خواب ما می گوید عملی کاملا بی ثمر انجام می دهیم و اگر آن جا بایر و ویرانه است , و ما آن را آباد کنیم نشان خیر و صلاح و نیک فرجامی است.

اگر زمینی را که احساس می کنید به خودتان تعلق دارد می سازید و آباد می کنید، بخصوص اگر , در آن کشت می نمائید خواب از عشق و ازدواج نزدیک با شما سخن می گوید.

چنان چه ازدواج کرده و تشکیل خانواده داده باشید در زمینه حرفه و شغل خود کاری مستقل از, امور دیگر انجام می دهید ,

که سود بخش است و به گفته ابن سیرین خیر و فایده نصیب شما می شود. اتفاق می افتد که , در خواب می بینید بنای آباد ساخته شده ای ناگهان فرو ریخت و ویران شد. این نشان آن است , که به اهل آن جایگاه آسیبی وارد می آید و مصیبتی می رسد.

تعبیر خواب آبادی

تعبیر خـواب آبادی حضرت دانیال

اگر در خواب خود آبادی ببینید معنی خواب شما چهار چیز است.

معنی اول دیدن ابادی در خواب های ما ، صلاح کارهای این جهان است.

معنی دوم دیدن ابادی در خواب های ما ، خیر و منفعت است.

نظرات